Přejít na obsah

Červenáda VW Golf 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+


technikus

Doporučené příspěvky

Jo, udržet gumu čistou je paradoxně horší než koberec :D

 

Jinak k té ceně koberců, já ještě pamatuju dobu, kdy koberce (stejně jako komplet povinnou výbavu) dával prodejce automaticky zdarma jako vstřícný gesto. Samozřejmě tomu odpovídala cena auta. Dneska jsme se dostali do situace, kdy musí být na všechno sleva, nejen značky, ale i jednotliví dealeři se předhánějí, kdo dá lepší nabídku, tak se holt musí trhnout zase někde jinde.

 

Jak praví klasik, všichni musíme platit hypotéku ;)

Odkaz ke komentáři

To sice omyješ, ale až uschne, bude "ušmudlanej". Aby byl černej jako z fabriky, musíš ho něčím stříknout. A vydrží v tom stavu jen do té doby, než na něj položíš botu ;)

 

Bakterie neřeším, ty jsou všude. To mi připomíná argumentaci prodejců těch zázračných vysavačů za 90tis Kč, co mi vysajou všechny roztoče a jiný breberky nejen z koberců, ale i matrací, sedaček a vlastně celýho bytu. Naštěstí nejsem ani alergik ani biomatka, možná i díky tomu, že jsem vyrůstal v přirozeným prostředí plným roztočů a bakterií a nikoliv ve sterilním skleníku :)

Odkaz ke komentáři

No,lidé raději vzhledově ne-nový gumový koberec než věčně (nejen)v zimním období vlhkej a nasáklej koberec..

A bakterie řeším,hlavně proto,že vozím malé děti..proto častěji čistím i ventilaci..

A pro fanatiky koberců na podlaze aut,možná je řešení v tuning kobercích..těch lesklých,co září i po opětovném mytí..

Odkaz ke komentáři

Dnes měla Červenáda premiéru s tankováním - až po 800 km tripu. B) U předchozích tankování jsem se dostal vždy k benzince častěji, nicméně z dnešního jsem skutečně nadšen a tak jsem to oslavil rovnou natankováním Shell V Power Nitro+.

 

Teprve po delším zpětném zkoumání nafocených fotek vs. údajů ze spritomonitor.de se docela divím, že ty čísla sedí jak pr**l na hrnec. A to jak za nádrž, tak za celou dobu Červenády.

 

Skutečně jsem s Červenádou maximálně spokojen :wub:

 

P.S. Zatím každou cestu po dálnici se mi zobrazí, že byla zjištěna únava a mám si dát kafíčko. Asi neví, že kafe nepiju a skutečně unaven nejsem. Tak jsem tuto vymoženost přes rádio vypnul, tak uvidíme, jestli zůstane dlouhodobě vypnutá, nebo se při další jízdě automaticky zase aktivuje. :D

 

 

post-229-0-18951400-1447009442_thumb.jpg

post-229-0-65856200-1447009450_thumb.jpg

post-229-0-23858600-1447009456_thumb.jpg

post-229-0-88484500-1447009507_thumb.jpg

post-229-0-08194800-1447009517_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Pěkný :palec: Řečnická otázka: k čemu diesel, když tohle umí benál :beer:

Jooo, bohužel diesely už to mají spočítané.. Dneska už je totiž jedno, jestli si koupiš TDI s nájezdem max. 250tkm nebo benzín se 180tkm... A spotřeba je +/- stejná.. Dneska kdybych kupoval auto, tak jedině TSI! :palec:

Odkaz ke komentáři

Taky z toho mám poslední dobou pocit, že diesel vs. benál je dneska na stejno. Vždyť PHM cena stejná, spotřeba +- taky stejná, pořizovací cena je pořád vyšší bohužel u nafty a cena za servis? Všude turbo, všude IC, jen samo má nafta ještě ten někdy problematický DPF...takže myslím 1.2 TSI 77kw byla skutečně dobrá volba :palec:

 

Co teda ale víc čučím, je spotřeba na PP a spotřeba skutečná dopočítána systémem plná-plná...že by přestali dělat PP co kecají?! Snad ne :blink:

Odkaz ke komentáři

Jooo, bohužel diesely už to mají spočítané.. Dneska už je totiž jedno, jestli si koupiš TDI s nájezdem max. 250tkm nebo benzín se 180tkm... A spotřeba je +/- stejná.. Dneska kdybych kupoval auto, tak jedině TSI! :palec:

tak to ja teda v tomhle z hlediska vydrze/spolehlivosti motoru jasno vubec nemam, o spotrebe se hadat nebudu, to je opravdu +- rekneme jedno, ale tech vlaken o problemech TSI motoru je tu snad malo, nebo i na UK forech? Nebo to jste jeste nebyli u Jury v servise? ;)

Zdravej clovek je jen spatne vysetrenej, stejne tak TSI bez problemu je jen spatne diagnostikovany ^_^

Odkaz ke komentáři

Na druhou stranu, na forum píšou jen ti, co problém mají nebo se ho snaží nějak řešit. Na silnici denně potkávám tolik aut, co mají vzadu na kufru napsáno TSI v různých barevných kombinacích, že... je fakt, že to auto je třeba firemní a tak nic neřeší atd. Ale co by si měl člověk koupit za auto pro osobní účely, když nic mimo TDI a TSI v nabídce není? Vím, že problém měly první TSI motory, nicméně ta další vlna by měla mít minimálně nějaký úspěch? A to nemluvím o tom, že přišla/pomalu přichází další vlna TSI - tříválcové. Jak moc se liší stavba motoru TSI od turbo benziňáků jiných značek?

Odkaz ke komentáři

raymone: TDI co sou u Oktavie 2 sou snad v pořádku? při nějakym nájezdu 150 000km - 300 000km musíš vyměnit vačku, hydraulický zvedátka nebo kdo nechá zajít dál spojku i klikovku třeba.... takže opravdu u těhlech moderních motoru si většinou opravdu nevybereš.

ono píšeš že plno TSI se podělalo, to je pravda ale ono i plno TDI....

 

ani nemluvím o tom jak se 4 válcové nafty chovají, vibruje to, chrochtá to. rozsah otáček to takový ovšem taky nemá... déle se to zahřívá provozní teplotu oleje atd...

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

A takovej blbej dotaz. Nejsou v tom servise auta po záruce, tudíž ty první várky TSI? Má tam něco z 2014 / 2015 nebo od kdy jsou ty "novější" várky?

 

Když to otočím, kolega si kupoval novostavbu, aby měl klid a vše v pohodě. No a už 3/4 roku jen reklamuje a přetahuje se s developerem. Pak taky vím o kamarádovi, kterej 3x reklamoval mobil. Prostě holt se někdy vyskytne zmetek z výroby, ale pořád pevně věřím v to, že jde o některé kousky, ne o všechny.

 

No a kdyby bylo nejhůř, vždycky to jde prodat.

Odkaz ke komentáři

tak to ja teda v tomhle z hlediska vydrze/spolehlivosti motoru jasno vubec nemam, o spotrebe se hadat nebudu, to je opravdu +- rekneme jedno, ale tech vlaken o problemech TSI motoru je tu snad malo, nebo i na UK forech? Nebo to jste jeste nebyli u Jury v servise? ;)

Zdravej clovek je jen spatne vysetrenej, stejne tak TSI bez problemu je jen spatne diagnostikovany ^_^

 

No jo, VW má problém se vším, na co za posledních 10 let sáhl :D TSI se sypalo jak na běžícím pásu, to je pravda. Ať to bylo 1.2, 1.4 nebo 1.8, všude byl nějaký větší či menší průser. Ale tak snad se to za těch pár let už aspoň trošku naučili a ty poslední verze na tom nebudou tak tragicky (a ty starší už to mají většinou vyřešený, nebo alespoň existuje řešení). Jura už se to naučil, takže teď ti udělá generálku na počkání :P

 

Jako upřímně, pokud bych dneska řešil auto a šlo mi primárně o spolehlivost, vyprdl bych se na koncern a šel třeba do nějakýho Japonce. Pokud chci za každou cenu koncern, tak asi z důvodu dostupnosti dílů (CC), snadnýho servisování (diagnostiku má každej druhej na fóru) B)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...