Přejít na obsah

Autotrend Liberec


Doporučené příspěvky

  • Vyjma prijimacich techniku a ucetnich je personal znudeny
  • Kvalita vysledne prace je prumerna
  • Odhad ceny za servis se dela jen aby byla nejaka cena, castky nesouhlasi, jsou vyssi (a to dokonce u predepsanych servisnich ukonu)
  • Domluvene terminy nedodrzuji
  • Nechteji se moc bavit o budoucich servisnich ukonech
  • Jsou ochotni zjistit historii dle VINka
  • Pouzivaji ochranu volantu a sedacky (ale uz ne na karoserie, auto bylo zvenci upatlane spinavyma rukama)
  • Cisti koberecky
  • Dostanete origo SKODA cistic na palubku

 

Dostacujici, pokud vam nezalezi na tom, kolik bude servis stat a jak to udelaji. Hodne servisuji flotily a je to videt.

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Já tam jezdím, vrátil jsem se k nim před několika lety, kdy jsem nebyl spokojen se servisem mojí tehdejší O1 u jiných servisů. Netvrdím, že je to u nich bůhvíjak super, ale nikdy se mi např. nestalo, že je personál znuděný, nesedí částka nebo nedodrželi termín. Výši ceny neumím posoudit. Na druhou stranu, možná kdybych zkusil dnes navštívit některý z předchozích servisů, třeba bych byl příjemně překvapen a změnil názor.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Asi jezdím do jiného servisu, než Laurin Klement. A neřekl bych, že se ke mně chovají jinak, jen proto, že tam jezdím 7,5 roku a jsem tam celkem často.

 

1) Auto jsem u nich nekupoval, takže nemohu celý personál hodnotit, ale s těmi, se kterými přicházím pravidelně do styku (slečna u vchodu, technici, paní u platebního terminálu), jsem problém nikdy neměl. Ale na můj vkus se technici mění až moc často. A z nějakého těžko popsatelného důvodu jsem měl raději ty, co tam byli v době, kdy jsem do servisu začal jezdit. Asi je to tím, že jsem si k nim vybudoval vztah a nemám rád změny. A když si konečně zvyknu na ty nové, zase se změní :-).

 

2) Práce mi přijde v pohodě, nevím, co by v jiném autorizovaném servisu měli dělat lépe.

 

3) Ve většině případů platím méně, než byla cena na zakázkovém listu. Ve výjimečných případech sami řeknou, že tu cenu nedokáží odhadnout, nějaký odhad napíší s tím, že mi zavolají až "to otevřou" a budou vědět více. Ale to by snad měl být standard daný nějakým zákonem, že servis volá v případě překročení dohodnuté částky o 10% nebo tak něco. Navíc mi u dražších oprav dali nemalou slevu na díly a práci. Třeba výměna oleje a olejového filtru mě u nich vyjde na méně jako polovinu ve srovnání s neautorizovaným servisem.

 

4) Nevím, co je myšleno nedodržením termínů. Termín přijetí? Nikdy jsem neměl problém odevzdat auto v předem domluvenou dobu. Dokonce mi několikrát vyšli vstříc, když jsem potřeboval nutně servis, nebyl jsem objednaný a oni měli plný kalendář. Nebo termín vyzvednutí? Auto tam dávám ráno a vyzvedávám si ho večer v čas, který si ráno domluvím. Ano, výjimečně se stalo, že nemohli opravu dokončit včas, protože se v průběhu opravy něčeho běžného objevil problém s něčím dalším, co neměli skladem. Pokud jsou plánovány výměny dílů, které nemají běžně skladem, objednávají si je z centrálního skladu na den opravy.

 

5) Nevím, co je myšleno tím, že se nechtějí bavit o budoucích servisních úkonech. Vedle pravidelných servisních prohlídek a výměny oleje k nim dávám auto v případě, že s autem není něco v pořádku. Těžko by se asi se mnou bavili o tom, co se rozbije příště. Naopak sami mi občas napíší, co by doporučili vyměnit s ohledem na zjištěné skutečnost.

 

6) Ano, v posledních letech používají ochranu volantu a sedadla řidiče. Ochrana karoserie? Jako ty desky, co mají auto při převozu po dálnici? Auto jsem upatlané neměl nikdy, viz další bod.

 

7) Čistí nejen koberečky, ale také celé auto vysají, utřou plasty v interiéru, vyčistí okna a ručně umyjí karoserii. To vše "zdarma" jako součást péče o zákazníka.

 

8) Různé čističe nedávají ze svého, ale využívají šekovou knížku, kde je nárok na tyhle přípravky při určité útratě za servis.

 

Jak jsem psal v úvodu, asi opravdu jezdím jinam. Líbí se mi, že mě ráno po odevzdání vozu zdarma odvezou, kam chci. Líbí se mi, že mi nedělají problémy s tím, že si občas vozím vlastním díly (pokaždé olej, filtr, svíčky, jednou tlumiče, brzdové kotouče a destičky). Dokonce, když jsem si nechával dát plech pod motor, mi nabídli, že mi tam dají neoriginál, který na funkčnost nemá vliv a je o dost levnější. Líbí se mi přátelská atmosféra a i to, že když tam vstoupím, často mě oslovují jménem :-).

 

Abych jen nechválil. Vadí mi nové uspořádání showroomu. Nevím do jaké míry to je chyba jejich a do jaké za to může nový vzhled naroubovaný Škodovkou, ale dříve to podle mě bylo lepší. Někomu asi dělá dobře, že ho hned u vchodu osloví "vrátná", která nezkušené lidi nasměruje tam, kam potřebují jít. Ale pro mě, který ví, co chce, je to zbytečné vyhazování peněz za dalšího zaměstnance, a zatímco dříve hned u stolů servisních techniků byly stolky pro čekající ve frontě, teď je čekací zóna úhlopříčně na druhé straně haly. Takže zatímco dříve se dalo v klidu počkat na židli u stolu, až technik vyřídí zákazníky přede mnou, teď je nutné stát frontu skoro jak v supermarketu. Na malém prostoru (všude jsou auta, kteří dříve byla na místě nové čekací zóny) se ráno často tísní dost zákazníků. A večer při vyzvednutí tam také člověk musí často postávat než přijde na řadu. Novou čekací zónu asi ocení ti, co si sednou do křesel a počkají si, až jim auto třeba přezují. Ale pro ty, co auto chtějí odevzdat a jet, je to celkem k ničemu. U vchodu není žádný číselný pořadník, podle kterého by si pak technik volal lidi k sobě jako třeba na nových poštách. Takže kdyby si tam člověk ráno sedl s tím, že až bude na řadě, půjde k technikovi, mohl by si počkat pěkných pár hodin.

 

Nemám srovnání s jinými autorizovanými servisy, akorát před spoustou let v Gremosu měli narážky na mou stodvacítku, když jsem tam byl v rámci akce jarní prohlídky za stovku a už kvůli tomu mají velké mínus :-).

Odkaz ke komentáři

Jezdis do toho stejnyho, ale jak pises, ze tam jezdis uz dost dlouho s O1, tak se k tobe chovaji holt jinak.

 

1) taky jsem ho u nich nekupoval a ani bych nikdy nekoupil, pokud by mi nedali fakt slevu (rozumej, abych mel duvod to koupit u nich). Jeste, nez jsem mel O2 jsem se byl ptat na moznosti ojetin (z leasingu atd..). Typek byl ochotnej, natocil ke mne monitor atd.. jeste mi nabizel fakt paradniho Supa s par km a za trzne nizkou cenu., jenze byl pres muj limit (350 000). Ovsem pote, co jsem mu vrele podekoval za ochotu (zadny zakaznik tam za tu dobu nebyl) a ze se tedy zastavim behem 2 mesicu i s penezma se zamracil, otocil nastvane monitor k sobe a od ty doby delal jen "hm.. hm..", koncilo to otravnym "nashle..". Takze takhle tedy ne.

 

2) prijde ti v pohode, dokud to po nich nebudes kontrolovat. Navenek je vse ok, to souhlasim. Pri reklamaci mi bylo sdeleno "no.. bohuzel", coz byla taky posledni veta od technika Autotrendu smerem ke mne, coby zakaznikovi.

 

3) intervalovy servis na 150k km (vymena oleje, filtru atd..). 1l vodo-sracky Castrol LongLife III mne vysel na 750,- (potrebovali 5l). Na otazku, proc je na zakazkovym liste 10 000,- mi odvetil, ze to je jen tak, ze tam neco musi napsat, ze castka ale bude nizsi. Celkova cena byla nekde 12 000 s DPH. Asi 1500,- jsem zaplatil za vytahnuti predniho parkovaku (jen za praci!), coz bylo taktez objednano, tudiz zahrnuto v tech 10 000,-

 

4) nedodrzeni terminu: prijeti ok, ale odevzdani hruza. Jeste, ze jsem jim volal a nejel tam jak idiot zbytecne. Vety typu "jeee ja Vam zapomnel zavolat, auto bude az zitra odpoledne" nebo ze "se to bohuzel protahlo a auto bude az pred zavirackou" me dostavaji do vzteku, u takovych predem danych ukonu. Zadny ukon typu "rozeber a najdi zavadu". Ale staci prece zvednout telefon, zavolat, omluvit se, rict, co a jak a pripadne pri predavani mi nabidnout snurku na krk nebo nejakou podobnou vyuzitelnou kravinku, kdyz jsme teda byli domluveny na vecer. Auto tam meli od rana a delali klasicky, milionkrat vyzkouseny servisni ukon! Kez by mi nabidli levnejsi alternativu, kez by vysli fakt vstric a komunikovali. Ja nemam nic proti tomu jim zaplatit tech 10k. Sam delam ve sluzbach, takze vim, ze dneska jsou lidi na tohle kreteni a ojebavaji kde muzou, jenze ty penize, ktery by mi usetrili bych tam u nich stejne nechal za neco jinyho - customer value feeling.

 

5) ano, ty jsi asi ten typ zakaznika, ktery rekne: "neco mi tam vzadu mlati", "netahne to jako driv". V poradku. Ja jsem typ zakaznika, co prijde a rekne "pri nerovnostech neco vlevo klepne, nepravidelne, silentbloky vypadaji v poradku, jde to jakoby od filtru vzduchu" nebo "za tepla dlouho toci, diag hlasi vadne cidlo vacky. Prosim potvrdit a pripadne zavolat". Proste se s tim prijimacim technikem o tom chci pobavit, chci je nasmerovat, protoze to setri moje penize, ktery tam opet u nich necham, ale za jiny veci a s uplne jinym finalnim pocitem. V Autotrendu me ani ne v polovine popisu zavady zastavil a rekl "my se na to podivame", aniz by si me vyslechnul a zjistil okolnosti. Jak to tedy pak chteji zjistit? Hrabat se pul dne v aute misto toho, aby si me na 2 minuty vyslechnul a priblizne vedel? Tak jsem tam sedel na ty tvrdy zidli s pocitem, ze stejne nevi o cem jsem mluvil a cekal az nadatluje VINko do kompa a vytiskne lejstro. V Gremosu tohle chapou a mam z nich pocit, ze tam jsou proto, aby dali auto dokupy, ne aby si jen vydelali. Mozna tam vedi, ze kdyz me vyslechnou, dostanou se rychleji k samotne oprave, udelaji za den vice aut a ja se na ne muzu spolehnout i priste.

 

6) to ne. Nevim, co presne se bezne pouziva, jestli takova ta plachta nebo neco lepsiho.. nicmene abych mel predni cast auta od olejnatych otisku ruky, jak se tam nekdo opiral, je vazne prilis. Bud nepouzivaji ochranu, nebo jsou v ostatnich servisech vice obezretni a cistotnejsi. Zrovna u vymeny oleje nechapu, jak to nekdo dokazal. V Gremosu mi taky menili olej a obeslo se to bez obtisku.

 

7) umyty auto jsem od nich nemel ani jednou. Plasty mozna cisti, nevim.. jsou cisty i tak, takze to nepoznam.

 

8) asi ano, netusim. Cistim tim prahy, pedaly a naslap :) Ty dily a odvoz je podle me samozrejmost, respektive zatim vsude v poho. Jmenem me oslovuje jen ten starsi poloplesatej prijimaci technik. Ten je v pohode.

 

Predevcirem jsem tam v podvecer byl pro par veci a ok. Recepcni v cajku, na sklade taky ok.

 

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...