Přejít na obsah

Octavka neštartuje


Guest janku

Doporučené příspěvky

Zdravím vás. Mám Octaviu I 1.6 74kw MR2001. Pred časom sa objavili problémy so štartom. Je jedno či je motor studený alebo zahriaty. Niekedy naskočí na 2x niekedy mu treba aj 10 pokusov. Štartér sa točí, baterka je nová, sviečky sú nové. Auto je po výmene rozvodov komplet (napínak aj pumpa), bolo pretesnené sanie, vymenený rozdelovač paliva, vyčistená a nastavená škrtiaca klapka. Podotýkam, že problém so štartom sa objavil asi mesiac pred výmenou rozvodov a všetkého čo som písal. Teraz po výmene sa pridružil aj problém s vypínaním motora na voľnobehu, keď stojím alebo keď pred križovatkou vyhodím rýchlosť. Motor sa vypne hladko bez trhania, bez dusenia, otáčky nekolíšu (stabilných 850-900 na voľnobehu). Tiež sa to objavilo aj za studena aj pri zahriatom motore. Dnes už dokonca nejde vôbec naštartovať, po otvorení dverí a po otočení klučika nie je počuť palivové čerpadlo. Podľa testu akčných členov relé palivového čerpadla funguje.

Nejaké rady?

VAG výpis chýb

 

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 CQ
Komponent: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3317
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 31480
7 Nalezeny chyby:
01243 - Ventil registroveho prepinani saciho potrubi (N156)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
00520 - Meric hmotnosti/mnozstvi vzduchu (G70) /G19
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
00668 - Palub.napeti: sv.30
36-00 - preruseni
01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky
01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

 

Po vymazaní sa chyby už nezobrazujú. Po teste akčných členov sa zobrazuje vždy len chyba 00668, ale to pripisujem slabšiemu napätiu na baterii, nakoľko dostala zabrať po desiatkach neúspešných pokusov o štart a alternátor ju nedobíja

Odkaz ke komentáři

Ahoj, měl jsem něco podobného, že mi motor třeba na semaforu zničeho nic zdechl (ani jsem to kolikrát nepostřehl) a pak jsem nemohl nastartovat (třeba až na 5-10 pokus s tím, že každý start trval takových 5-10s). Nakonec jsem zjistil, že chyba byla v teplotním čidle chladící kapaliny. Do budíků posílalo správný údaj, ale do ŘJ motoru posílalo údaj, že je motor hodně studený, tak se podle toho nastavila směs a motor se mi prostě ulil. Po výměně je vše OK ;) .

Můžeš se kdyžtak přes vag podívat jaká teplota jde do budíků a jaká do ŘJ motoru (čidlo je dvojité, tak posílá 2 signály), obě hodnoty musí +- sedět!!!

Odkaz ke komentáři

Test akčných členov ukázal, že relé palivového čerpadla je v poriadku. Skutočnosť však bola iná. Relé išlo von, prečistilo sa, prepájkovalo a všetko zase funguje. Kurňa, človek sa už nemôže spoľahnúť ani na VAG. Oktávka ma proste dokáže aj po toľkých rokoch stále prekvapiť :D

Odkaz ke komentáři

Ano. Rele cvaklo po otočení kľúča a po zhasnutí kontroliek. Na diagnostike sa tvárilo ako funkčné. Treba vybrať, skontrolovať vodivé plochy, prečistiť a rozobrať a skontrolovať či nie je niekde studeny spoj. Originalny diel stojí celkom slušnú pálku 1400 CZK/ 55 €. Čínske náhrady zoženieš za facku, ale sú nespolahlive

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak keď je niekto zbytočne odborník na niečo o čom dokopy nič nevie, tak to asi hovorí za seba. Myslím, že takého niekoho má vo svojom okolí každý. A keď tvrdí, že nie, tak potom je to práve on 😄
    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
×
×
  • Vytvořit...