Jump to content

O2 : Climatronik - ON/OFF tlačidlo


Washix

Recommended Posts

Climatronic - ON/OFF tlačidlo

 

Návod ako dorobiť vypínanie a zapínanie climatronicu tlačidlom OFF, ktoré majú autá VW bežne, ale ŠKODA na to akosi "omylom" zabudla... :-)

 

Nie je to vôbec zložité, chce to len šikovnosť, nejakú plastovú kartu(napr. kreditka), ostrý nástroj na rezanie a 2 minuty času.

Stačí postupovať podľa obrázkov a funguje to na 100%!

 

1. Pôvodný stav - "slepé" tlačidlá hore aj dole.

post-46097-0-43986200-1447684958_thumb.jpg

 

2. Hornú polovicu vypáčime jemným tlakom plastovej karty smerom von.

post-46097-0-33203300-1447685032_thumb.jpg

 

3. Zatial ešte "slepé" tlačidlo vyskočí von.

post-46097-0-11917800-1447685134_thumb.jpg

 

4. Tlačidlo sa dá potom pekne bez námahy vybrať.

post-46097-0-06641600-1447685198_thumb.jpg

 

5. Teraz už len stačí ostrým predmetom odrezať plastový výstupok označený červenou farbou.

post-46097-0-93346100-1447685277_thumb.jpg

 

6. Vyzerať by to malo takto.

post-46097-0-08174700-1447685327_thumb.jpg

 

7. Upravené tlačidlo vložíme naspäť, jemne pritlačíme aby zacvaklo a hotovo. Vypínanie a zapínanie jediným tlačidlom namiesto točenia ovládača je plne funkčné. :beer:

 

Snáď bude tento návod užitočný a takto malá úprava Vám urobí radosť...

Edited by Washix
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jj tak mně to už taky funguje a podsvícení jde jen o to tam napájet diody dodat takový ten plastový světlovodič podle toho jak jsem koukal na jiná tlačítka, ten samy postup je i se spodním tlačítkem jen si musíme dodělat nezávislé topeni a to nevím kolik by stalo kór když mám benzin.

Edited by petrbungee
Link to comment

Geniální vychytávka, netušil bych, že je něco takovýho možný. Že udělají tak primitivní blokaci nějaké, jinak plně funkční vlastnosti. Dnes jsem to udělal (zobáček jde opatrně odříznout žiletkou, musí se dát pozor na okolní dva zobáčky) a funguje. Víc takových tipů! Jinak ten nápis bych chtěl, jen mi připadá tohle zbytečně drahé: http://www.ebay.com/itm/VW-Golf-Jetta-MK5-Passat-B6-3C-climatronic-temperature-control-buttons-repair-/262285016077?hash=item3d1167bc0d:g:HxAAAMXQVT9SwWaL&vxp=mtr

Jen pro zajímavost, tajné menu: http://www.myturbodiesel.com/wiki/climatronic-menu-on-mk5-vw-with-dual-zone-automatic-climate-control/

Link to comment

Geniální vychytávka, netušil bych, že je něco takovýho možný. Že udělají tak primitivní blokaci nějaké, jinak plně funkční vlastnosti. Dnes jsem to udělal (zobáček jde opatrně odříznout žiletkou, musí se dát pozor na okolní dva zobáčky) a funguje. Víc takových tipů! Jinak ten nápis bych chtěl, jen mi připadá tohle zbytečně drahé: http://www.ebay.com/itm/VW-Golf-Jetta-MK5-Passat-B6-3C-climatronic-temperature-control-buttons-repair-/262285016077?hash=item3d1167bc0d:g:HxAAAMXQVT9SwWaL&vxp=mtr

Jen pro zajímavost, tajné menu: http://www.myturbodiesel.com/wiki/climatronic-menu-on-mk5-vw-with-dual-zone-automatic-climate-control/

Asi nejsem zdatný angličtinar... Co se tam píše?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...