Přejít na obsah

Snimac otacek BKD


Doporučené příspěvky

Zdravim

 

Mam posledni dobou problem se snimacem otacek na vacce.

Loni v lete sem udelal rozvody pri cca 146ooo km, vse fungovalo bez problemu.

 

Letos v lete, po ujeti cca 30oookm od rozvodu najednou auto zacalo spatne startovat, jak za studena tak za tepla.

Diagnostika napsala snimac otacek na vacce P0341. Po nastudovani vsech moznosti jsem zacal resit co s tim.

Vymena snimace za jiny, ani vymena kabelaze nepomohla, nove nastaveni rozvodu presne podle pripravku taky ne, uhel vacky dle diag. je na O° tak mě už nenapadá čeho se chytit.

Po doladeni rozvodu na 0°ted pro zmenu hlasi zavadu P3007.

 

Vse se vyskytuje nahodne, 1 z 10 startu to udela, pak treba zase 3-4x za sebou a pak zase vse funguje normalne (startovani).

 

Jeste jsem vypozoroval ze cca soucasne s touhle zavadou se zacalo objevovat zaklepani motoru pri vypnuti motoru.

Podezrival sem klapku, podle navodu tady z fora sem ji otevrel, vylil olej a vycistil. Klapka normalne funguje a i pres to je vypnuti motoru takove tvrde.

Dela to snad pri kazdem vypnuti motoru, ale zavada od vacky je tam nahodne.

 

Dokazal by jste me s timhle nekdo poradit, protoze me uz napady dosly :(

Nebo co delam spatne?

 

 

post-35765-0-61352600-1448194050_thumb.jpg

 

Sunday,22,November,2015,12:39:05:10074
VCDS Version: Release 11.11.2

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 TC HW: 03G 906 021 AN
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2048
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 73430 790 00999
VCID: 73E1DBFF12AE09B
1 Fault Found

012295 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 63
Mileage: 178159 km
Time Indication: 0
Date: 2006.14.17
Time: 12:56:38

Freeze Frame
RPM: 1659 /min
Speed: 57.0 km/h
Load: 36.9 %
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 049 128
(no units): 48.0


Readiness: 0 0 0 0 0

Odkaz ke komentáři

pouzito bylo origo cidlo? origo kabelaz?

 

na klapce proved pro jistotu test pres diag a vacky nech na koliky bez doladovani, to by musely byt uplne mimo, aby to zlobilo pres casovani. Co se tyce uhlu saci vacky 0°, tak to muze byt fallback hodnota.. tedy hodnota, ktera neni realna, protoze cidlo nemusi vubec nic posilat. Kazdopadne jestli se ladilo casovani a mezitim vyplivnulo cidlo a zaclo ukazovat 0° tak si jsem celkem jistej, ze to je rozhazeny (viz. taky to tvrde chcipani). Mozna to jsou jen 2 problemy naraz..

 

tak jako tak to vypada, ze mas cidlo nebo kabel KO. Minuly tyden jsem to resil, kabely propipany a v pohode, jenze cidlo nejdriv nahodne za tepla spatne, pak spise spatne a pak pokazdy, takze jsem koupil neorigo, ale nakonec dal origo a za tepla je start opet na brnknuti.

 

 

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Rozvody sem dal na pripravky (delam je jedine tak) tak to vse chvili funguje, uhel sem mel myslim nekde kolem -1,5°

Ale po par startech to zacne hazet chybu P0341, smaznu a po dalsim startu je tam zpet, nekdy az po vice startech

 

Cidlo sem daval starsi ale vim ze je 100% funkcni - overeno, a zavady se chovaji uplne stejne

 

Uhel 0° je tam proto, ze sem ladil tak dlouho az sem se trefil, pri pootoceni saci vacky se hodnoty meni dle natoceni.

 

Jeste sem skousenim vypozoroval, ze kdyz tam nastavim -1,5° hlasi to P0341, kdyz tam nastavim -0,5°hlasi to P3007, po vymazani a opetovnem nastartovani tam skoci zase, nekdy zase az po vice startech

 

Ted sem tam dal +0,5° zatim to jezdi, tam uvidime, ale moc tomu neverim

Uz fakt nevim

 

Jeste kde se v diag dela test ty klapky?

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Takze novy poznatek.

Kdyz je motor studeny vsechno maka, dle diag uhel na 0-0,5°

Jak se zacne ohrivat, jsou videt obcasne nesmysly pri zvysovani otacek, nejvic to dela pri +/- 1800ot, skace tam obcas 4,6 a dokocne 6,8° a zacne se objevovat chyba P3007 ale jde to smazat

Jak se motor ohreje na 70°C chyba je tam porad a uhel uz to ukazuje jen 0°

 

Vypada to nejspis asi na snimac

Odkaz ke komentáři

klapka maka, koukal sem pri sundane hadici zrcatkem dovnitr a pri vypnuti klicku se zavre a po chvilce se otevre takze pocitam ze maka

 

Jeste to skusim dneska az bude motor zase studenej a uvidime

Jestli je to snimac tak vymenime a snad to bude OK, jen me sere rozjebat kvuli nemu cely rozvody

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...