Přejít na obsah

Podběhy - možná tloušťka tlumení


ka_r_los

Doporučené příspěvky

to asi dalo, ale pozor na extrémní vlhkost s veškerým bordelem ze silnice + posypová sůl a hlavně nesmí tam zbytečně nic z toho zůstávat, pak to zahnívá. Zrovna některý partie podběhů docela trpěj na reznutí bodových svárů. Pokud se do toho pustíš, tak doporučuju vyčistit, odmastit, nastříkat barvou a pak zavoskovat

Odkaz ke komentáři

Moc děkuju pánové, tohle jsou připomínky k nezaplacení, ikdyž o překryté vrstvou např. gumoasfaltu jsem přemýšlel od začátku.

Koukal jsem do ETKY a našel jsem jedině 3V0 805 696 jakožto materiál nalepený na plast podběhů u Superbu 3, ale bohužel etka mlčí o tom, co to je za materiál, očividně nic toxického, to píšou vždy:)

 

Základní myšlenka byla zatlumit hlavně plast jako zdroj, alubutyl, otevřená pěna, uzavřená pěna a pak to zaizolovat proti vodě, plech podle možností, ale teda zase alubutyl a max uzavřená pěna a zase zastříkat, ale prostorově to vychází asi jen dopředu a dozadu

Odkaz ke komentáři

odívej se na ahifi.cz čím to tlumí a tím bych to taky vytlumil. 0,8mm se mi zdá zbytečně moc - ty bitumenové pásy vodu nenatahují a tak budou OK. Použít pěnu bych fakt nezkoušel.. Jinak od Octavie II a dál, jakékoliv auo co jsme kupovali nové včetně mýho S2, tak nechat v AS dokud není pěkně a bez deště, zajet do dílen a rovnou nastříkat komplet podvozek i za podběhama a plastama. Pak je 100% jistota. Od doby, kdy jsou na podvozku jen plasty jsou plechy pod nimi neošetřené! jen sem tam stříknuté voskem a to je k ničemu..

 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem zkoumal takže práci ahifi a revilohifi jsem zkouknul a k čemu jsem se dostal...

Pokud se podívám na to jaký materiál používají (parametry +- nastejno) tak tu máme 2mm alubutylu + neopren či jemu podobná pěna s uzavřenými póry. Když jsem si počítal objemovou hmotnost, tak mi to vyšlo na cca 65-78 km/m3 což je v podstatě libovolný syntetický kaučuk pro chladírenství. Co do aukustiky, tak právě pěny s uzavřenými póry nejsou nic moc a jsou nejvhodnější jako tlumiče vybrací, nikoliv tlumení jako takové, proto ta měna s otevřenými póry:)

 

Výsledek? 2mm alubutylu+2-3mm otevřené pěny (to je i molitan) na to 2-3 chladírenské pěny na plošné uzavření a přes to vost nebo gumoasfalt...

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...