Přejít na obsah

Pomozte vybrat!


Doporučené příspěvky

Dobrý den, z Ruska!

Jsem majitelem vozu Octavia 3 1.8 tsi a manuální převodovka.Auto velmi líbí, kromě jednoho: pro Rusko kladou vysoké zavěšení, bez možnosti výběru...

Vím, že u Vás možné objednat stroj s sportovní odpružení s závodu . Já bych velmi chtěl koupit z výroby sportovní podvozek a dát to na své auto, jen nemůžu najít čísla dílů pro objednání.

Můžete přispět a napsat místnosti pružin, tlumiče ( může potřebovat ještě něco?) tovární sportovní odpružení pro 1.8 tsi manuální převodovka?

P. s. Používám překladatelem, omlouvám se za případné chyby.

Odkaz ke komentáři

Osobne by som nesiel do toho fabrickeho.Mne sa zdal,co som mal moznost jazdit strasne tuhy a uskakany.Investicia pri takejto dodatocnej uprave s original dielov/tlmice a pruziny/ velmi vysoka.

DSC01012.JPG

Ja osobne som siel jednoduchsou a u mna rokmi a kopou aut,overenou upravou,ktoru ponucha Eibach.Jedna sa o progresivne pruzenie os spickoveho upravcu podvozkov,kde k seriovym tlmicom vymenis iba sadu pruzin zo serie PRO KIT.Znizenie cca 30 az 40mm na prednej a zadnej naprave neskutocne prospeje jazdnym vlastnostiam,pri zachovani maximalneho komfortu jazdy,so spickovym vzhladom.Investicia material/pruziny/ s pracou a naslednou kontrolou geometrie cca 250 eur.Pruziny sa vyberaju vzdy podla motorizacie,podla typu zavesenia zadnej napravy a podla stitku zatazovych udajov na jednotlive napravy.

Prva foto pred upravou,dalsie po uprave.

DSC00976.JPG

DSC01027.JPG

DSC01241.JPG

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Toto su upravy pozehnane fabrikou/seriove tlmice+eibach pro kit pruziny/.Preto je to znizenie iba take decentne cca 30-40mm.Vyrobca vozidla by inak nic taketo nepovolil a je to kryte rovnakou zarukou,ako keby to bolo z fabriky.Je to totiz schvaleny doplnok,prislusenstvo.Eibach je vychyreny ladic podvozkov a su 1000ce spokojnych uzivatelov po celom svete.

Nemam to na prvom aute.Mal som to na kazdom jednom,aj ked na Skodovke je to 1x a ver mi,ze to nieje iba o mojom pocite,ale realnej skusenosti na autach pocas 10tich rokov.

Seriovy podvozok mne nevyhovoval a ci je to lepsie,ako levny sport podvozek/trebars strelim levnotu TA TECHNICS,ci ako sa to vola?/Garantujem ti,ze ano.

Aku a s cim mas ty negativnu skusenost?

 

Odkaz ke komentáři

Az na to, ze kdyz pouzijes takove pruziny na puvodni seriove tlumice, tak ty tlumice docela brzo odejdou. Tlumic je totiz v takove poloze, jako by bylo auto porad plne nalozeno. Takhle to mel kdysi kamarad, snizene jen pruzinami a dost toho pak litoval, tlumice nevydrzely ani polovinu. Kdyz snizovat, tak komplet tlumice s pruzinama....

Odkaz ke komentáři

Mal som to na aute s tazkym 2,5 turbobenzinom,odjazdenych 80 000km a stale su tam povodne tlmice.Tak isto aj ostatne auta maju odjazdene kopy km,takze to co pises,je iba JBP :smich:

Ja pisem o serioznom vyrobcovi pruzin menom eibach a jeho serii pruzin pro kit a nie nejakych pokutnych upravcoch TA technic,ktory v uvedenej sume eibachovych pruzin ponukaju komplet podvozky.

Kazdopadne to nikomu nevnucujem.Ja to mam rokmi uspesne overene,takze debatujem o tom,o com ja osobne viem,ake je.

Odkaz ke komentáři

No ja tim prispevkem chtel rict, ze ja osobne bych sel do komplet podvozku, zaprve se to urcite chova lip, mel jsem na golfu H&R a zadruhe to dele vydrzi. Porovnavam H&R sport a seriove tlumice se sportovnima pruzinama, jen ten komplet sport podvozek bude asi vzdy tvrdsi, sport pruziny na seriovych tlumicich nejsou proste ono.

 

Patriku, ja fakt nevim, jen rikam, co se stalo, kamarad dal na mazdu sportovni pruziny na seriove tlumice, kleslo to, vypadalo dobre, ze zacatku super, nebylo to ani nejak extra tvrde, ale jizdni vlastnosti se pak zhorsovaly, az nakonec se auto pri brzdeni zacalo vlnit, dal tam zpet seriove pruziny a zjistilo se, ze tlumice jsou uplne KO, ani na dojeti uz to nebylo, odesly proste hrozne brzo.

Navic, na RSu mam take sport podvozek(z vyroby) a neni to tak hrozne, ma sice sve limity, ale na to kazdodenni jezdeni prave idealni kompromis, to se s tim H&R neda srovnat, ten byl proti tomuhle teprve poradne tvrdy, ale na ty nase silnice je to pomalu nepouzitelny, auto i posadka v aute trpi, to ten sport podvozek od Skodovky je lambada, takze panovi do Ruska klidne doporucuji, neni to nizke, ale uzije si to. Ovsem cislo podvozku bohuzel neznam :(

Kazdopadne uz ted chapu, proc nemenis to ET na kolech, pokud auto snizujes pruzinama :). Teoreticky bych ti ted mohl napsat, to co ty na ty moje kola, ze koumaci z Boleslavy moc dobre vi, proc na tyhle tlumice nedavaji nizsi pruziny :D. Ale je to samo kazdeho vec....;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Měl jsem PZero, držely pěkně, udělala se ale na jedné boule (mohla to být blbá náhoda apod.). Najeto jsem měl jednu sezónu a vzorek byl tak poloviční což jsem čuměl, nájezd cca 10-12tkm, hodně ostrých zatáček. Mají velkou ochranu ráfku (přesah). Teď mám Hankook evo3 a přijdou mi stejně dobré. Viz moje příspěvky v tématu.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj , gumy byly zvoleny dunlop sport max 

Koupil sem pružiny Eibach sportline .... když se to  bude měnit přemýšlím o výměně rovnou tlumičů uložení atdd 

chtěl bych se zeptat jakou zvolit značku tlumičů jestli origo nebo SSUPER TOURING SACHS či MONROE OE SPECTRUM,Bilstein

Děkuji 

Odkaz ke komentáři

Kolik na tom máš nahrkáno, že jsou tlumiče na výměnu ?

No já ti to řeknu takhle, experimentoval jsem se všema možnejma aftermarket dílama, od průměrný po superprémiový komponenty a dospěl jsem k názoru, že je to všechno jenom kompromis, dnes už si stojím za tím, že origo díl je origo díl. K tomu ale většinou člověk musí dojít sám..

A navíc, v dnešní době všeljakejch akcí, nebo prověřených dodavatelů ND viz Martin Jeleček, aftermarketem moc neušetříš...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Já osobně jsem kupoval sportovní pružiny od AP Sportfahrwerke tyhle https://vwshop.cz/18145-ap-sportfahrwerke a poctivě jsem si to všechno ověřoval. Pružiny podle TUV určené na sériové tlumiče mají kladný vliv na jízdu a jízdní vlastnosti. Tyhle zkušenosti jsou přebraný ze stavitelných podvozků, které mají jako hlavní účel být hezké, ale jízdně to není žádná hitparáda. Ideální je samozřejmě dát celý sportovní podvozek, protože to pak má ty ideální vlastnosti.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...