Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak 210 000Km je dost extrém. "Nepochybuju" o vývojářích z koncernu, protože ještě nikdy "nezklamali" (1,2HTP, rozvody na TSI atd. atd.)

 

Samozřejmě, že pokud se něco stane, tak po 200 000Km budou ta auta mimo záruku a tudíž smůla. A v servisu jsou schopni se vám vysmát, že jezdíte v prašném prostředí a že jste to měli zkrátit na 120 000Km.

 

Já osobně budu rozvody dělat max. okolo 160 000Km - ať si plácají co si plácají.

Odkaz ke komentáři

Já mam Oll facelift 2.0 tdi dsg

ja mam najeto 114 000 takže za chvíli mi čeká výměna oleje v převodovce a když už to tam bude stát tak necham udělat i rozvody abych věděl že mam klid

nevim kolik máš najeto,ale pokaď si to koupil někdy teď,tak bych je radši udělal a předejdeš možným nepříjemnostem

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

No výrobce udává 210 000 dle typu motoru já dělám na 183 000 motor CFHC a autorizovaný servis doporučil mně osobně do 190 000 kolem 180 000 km je ideální u motrou 103kw po roce výroby 2011


Jinak pro info autorizivaný servis škoda cena rozvodu na CFHC je včetně vodní pumpy 12500kč servis Auto Branka Mělník vodní pumpa dodávaná přímo ze škodovky v MB.žádný nekvalitní repas ale nový díl starý jde do vývoje na rozbor.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...

Ja som kúpil staršiu (secondhand) O2 a už mám 208000 km a tak som uznal, že dám vymeniť rozvody. Čerpadlo a všetko zatiaľ v pohode. Nemôžem nikde násť úplný výpis všetkých servisných intervalov. Teda serv. knižku mám, ale v nemčine a i keď si to prekladám, rád by som to videl v češtine. Nikde na nete to neviem nájsť. Aj ten kompletný manuál na použitie sa odvoláva len na servisnú knižku.

Nechápem prečo sa niekde píše len výmena šponovacej kladky, ved tá by sa mala asi meniť vždy s rozvodovým remenom. A rozvodový remen je ozubený a nie drážkový, ktorým je pohánaný alternátor a olejové čerpadlo nie? Ten sa má meniť v akých intervaloch?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...