Přejít na obsah

Změna/výměna budíků


Tavi

Doporučené příspěvky

Budíky přizpůsobeny, všechno fachá jak má, klíčky se zmátořily.

Mám dva problémy: Počitadlo kilometrů ukazuje 239505km místo opravdové hodnoty 57520km.

Budíky po vypnutí, vytažení klíčků ukazují hodiny a kilomentry. Jeden VAG po mě chce HEX kabel, druhej funkci na seřízení km nemá. VAG-Commander se nespojí s ŘJ motoru.

Odkaz ke komentáři

Tak,po úmorném boji, a s rosvíceným "Check engine " jsem se dobral konečně konce.

Vag - commander (ne Vag com) v něm instrument cluster/immobilizer, změnit hodnotu v oddometru (tacho) a dát RESET ECU. Budíky se resetují a tradá! :jelen:

Snad to někomu pomůže. Ale pořád mě štvou rosvícené kilometry a hodiny, nedá se to nějak vypnout?

Odkaz ke komentáři

Gratulace k rozchození budíků vlastní pomocí :palec: , co se týká těch hodin a kilometrů, proč to chceš vypínat, když je to normální, že to po vypnutí zapalování svítí...? :O

U prvních octávek se asi budíky komplet vypínaly, ale později (asi od roku 1998), kdy už měly budíky černé číselníky na displeji se už nevypínaly, tak to nemá cenu řešit :)

 

Jinak co kilometry a otáčky, vše sedí tak jak má?

Odkaz ke komentáři

Tak fajn, to je tedy v pořádku.

Nalezena další závada(?).

Při vypnutém zapalování svítí kontrolka Check, svítí i když nastartuju. Vypne se když rozsvítím světla.

Ovšem indikaci světel se mi nerozsvítí, jen mlhovky a dálkový. Už fakt nevím, je to z průseru do průseru :D

Odkaz ke komentáři

Domněnka potvrzena, majitel jí měl přendanou na pozici pro tažný. Obrysovky a parkovačky svítí. Ze starých budíku jsem vybrakoval žárovky a osadil všechny volné pozice. Uvidíme co se nám rozsvítí dál.

Dvě neosazené patice u otáčkoměru. Nevidím že by tam byl průsvitný kousek, obrázek, takže.... na co tam jsou? Vadí to něčemu?

Odkaz ke komentáři

Kupoval jsem budíky, abych se nemusel plácat s budíkama co jsou K.O a ještě na ně lepit šablonu. Šablona je hnusná a za tu cenu mám nový budíky který fungujou (ale bohužel si asi nerozumí senzor rychlosti a budíky). Dal jsem tam provizorně pozadí ze starejch budíků ale po překročení 60km/h se budíky nehorázně rozcházejí.

Bohužel, se zastaralým VAGem a VCDS který nedokáže rozpoznat kabel nic jinýho dělat nemůžu. Leda že by se tady našel nějaký zkušený člověk kdo by konečně poradil kam šáhnout.

Odkaz ke komentáři

ty mas furt piplacku s autom :)))

Kupoval jsem budíky, abych se nemusel plácat s budíkama co jsou K.O a ještě na ně lepit šablonu. Šablona je hnusná a za tu cenu mám nový budíky který fungujou (ale bohužel si asi nerozumí senzor rychlosti a budíky). Dal jsem tam provizorně pozadí ze starejch budíků ale po překročení 60km/h se budíky nehorázně rozcházejí.

Bohužel, se zastaralým VAGem a VCDS který nedokáže rozpoznat kabel nic jinýho dělat nemůžu. Leda že by se tady našel nějaký zkušený člověk kdo by konečně poradil kam šáhnout.

 

Odkaz ke komentáři

Představa, že je to dočasné řešení (v řádu x let) tak to takovej opruz není. Sednout do auta, otočit klíčkem, pustit si k tomu Retrowave a už to jede.

Auto je pro mě druh odpočinku, i když se v procesu víc rozbije než spraví, ale tak to chodí.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Sice jsem to já osobně docela dost pos.... podělal ale poučení je že vnitřnosti jsou stejný, jen jinej software na broukovi.

Pokud budou budíky (vzhledově, km / ot) shodný tak by neměl být problém.

Kupovat diesel budíky a pasovat je na benzín je kravina (jde to, ale, proč?) a naopak.

Trošku to rozveď co chceš dělat, můžu trošku poradit. Pokud jde jen o přehození, tak si kup KKL kabel (někdo ho tu prodává za 500,- i s SW) a udělej si to sám, v nejhorším případě se tu zeptáš nebo to dáš někomu kdo to umí.

 

1U2 919 033 L jsou na 1.6 55kW

1U2 919 034 B jsou na 2.0 85kW / 1.8T 132kW (?)

 

919 je pro auta bez CANu

920 je pro auta s CANem

 

0xx X označuje výbavu/motorizaci, písmeno se mi nepodařilo vypátrat

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj. Není tady borec přes kódování budíků z okolí Vsetína, Zlína, okolí? Mám octavii 1,8T po faceliftu a budíky s polodotem. Ty ale za velmi horkých dnů blbnou tím způsobem, že znaky z displeje mizí až tam není nic. Jakmile se ochladí, znaky se zase začnou objevovat. Nejsou původní, ale koupil jsem je z Laurin a Klement a majitel mi je rovnou i předělal a přenastavil včetně stavu kilometrů a nakódování klíčů. Jenže to bylo v zimě a problémy se začaly objevovat až vysloveně za vysokých teplot v autě zhruba 30°C a víc. Podařilo se mi sehnat přístrojovku s maxidotem, o pin ještě zkusím prodejci napsat, zatím neodzkoušené, údajně funkční. Spoléhal jsem se, že mi je přenastaví stejný člověk, co mi prodal ty s polodotem, ale prý má špatný notebook, tak bych rád našel někoho kdo by mi s tím pomohl. Nevím, zda bych byl schopný to případně podle návodu dokázat sám. Mám jen obyčejný diagnostický kabel, s kterým si umím načíst pamět závad a smazat případné chyby nebo spustit hodnoty při běhu motoru.

 

JoseA

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj napíšu to sem nechal jsem si vyměnit obyč budíky za budíky s maxidotem mám O1 rv. 2004 komfort 3G vše funguje jak má až na imobilizér který nefunguje jak má, k budíkům mám napárované nové čipy v jednom klíči už ho mám vyměněný v druhém mám stále ten původní nefunkční, problém je v tom že na ten nenapárovaný a tudíž nefunkční auto normálně jede jen na budíkách bliká kontrolka + hlášení imobilizér aktivní ale motor to nechcípne...Diagnostika v imobilizéru hlásí: nesprávná řídící jednotka - přerušovaně - testovací tabulka není k dispozici... Nevíte prosím co by mohlo být špatně??

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Takže dnešní výměna 1U2 919 034L za 1U2 919 034B proběhla bezúspěšně.

Budíky mají přerušený kontakt na rozsvícené světla, levou zadní mlhovku a navíc se v nich asi někdo hrabal.

Budíky co neukazují dobře spotřebu a rychlost VS budíky co se jim zasekávají ručičky při vypnutí zapalování a nefunguje indikace otevření dveří VS budíky co jim nesvítí jedna z nejdůležitějších žárovek.

:wallbash:

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Dobrý den, po výměně budíků za faceliftové u Octavie 1 (r.v. 2000) s motorem 1,9 tdi se na diagnostice objevila závada 4669 Kontrolka žhavení, Přerušení/zkrat-kostra a bohužel to nejde vymazat. Můžete mi někdo poradit, jak tuto závadu odstranit. Dočetl jsem se tady na fóru, že toto lze výměnou řídící jednotky motoru. Je někdo v Praze či okolí, kdo by tento problém byl schopen odstranit, jelikož s novějšími budíky jsem velmi spokojen, neboť nepadají ručičky a nebliká opakovaně kontrolka imobilizéru. Moc děkuji za každou radu či pomoc!

Odkaz ke komentáři

Máš pravdu, že to funguje, problém byl však při emisích, kdy to zjistil technik a odmítal potvrdit kladné emise, a tudíž pokračovat na TK, ale nakonec souhlasil  s tím, že je nutné závadu odstranit. Takže mi samozřejmě zatrnulo, a proto se snažím toto vyřešit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...