Přejít na obsah

Po výměně těsnění vyšší spotřeba


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Mám malynkatý problémek s mojí oktávkou. Asi před týdnem jsem nechával dělat těsnění pod hlavou. Ztácela se voda a byla hodně natlakovaná nádobka. Moc jsem to nechtěl řešit, protože jsem věděl že to bude pálka, ale dolíval jsem tak 0,3 l na 1000 km a ten tlak jsem vždy po jízdě odpustil :-). Jinak lítala perfektně, spotřeba tak 5,3 v létě a 5,8 v největších mrazech, co tu v ČR byly. Na volnoběch měla tak 0,4-0,5l/hod.

Po výměně těsnění, přetěsnění vstřiků a pár drobností je to špatné. Vůbec nechce táhnout výkon tak 50%, volnoběch 0,8 l/hod. a průměrná spotřeba 6,8 l/hod. a to uz je JARO (skoro). Dnes jsem byl na diagnostice a vše je perfektní :-(. Servisák mě tvrdí, že si to musí sednout - tak po 1000 km (ted mám tak 200). Pak něco mluvil o rozvodech. Je možné, že něco pos.... ? Co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...