Tomyzima Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Ahoj, letos v červnu mě čeká technická. Jak už víme, od r.2016 bude nejspíš problém s emisemi. Už jste je letos někdo dělal s vybraným DPF?? Mám DPF off od předchozího majitele, Egr mám novej. Je šance, že díky absenci DPF neprojdu?? Auto normálně nekouří, pouze na dálnici při 160km/h avýše vidím ve zpětným zrcátku dým :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 No oni to zjistí, že máš vyplej nebo vykuchanej DPF :-/ Moc šancí ti dávat nebudu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Teoreticky do 30.6.2016 platí přechodný režim, který je relativně volnější a technici na emisích mají možnost ignorovat readiness kódy, můžou smáznout paměť závad atd. Takže rozhodujícím faktorem by zůstávala reálná kouřivost, která se měří v každým případě. Pokud by se vozidlo vlezlo do limitu kouřivosti, mohlo by projít. Ale musel by technik chtít to auto pustit. Pokud by jel poctivě, měl by DPF off zjistit a tím by to pro něj mělo skončit. Každopádně bych si zkontroloval paměť závad, jestli to tam něco háže, případně kouknul na readiness kódy, co ukazují. A další věc je, jak vypadá ten DPF fyzicky. Protože i kdyby to na ME pustili, tak pokud by technik na STK viděl nějaký "podezření", mohl by to stopnout bez ohledu na papír z ME. Takže záleží, jestli tam ten filtr fyzicky je, jestli není nějak rozřezanej atd. Takže standardní cestou bych tomu taky moc šancí nedával, možná přes nějakýho servisáka, kterej má známý a dokáže to protlačit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Únor 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Takhle to přesně chci udělat. Dám to do servisu, kde servisuju už pár let, tak uvidíme co a jak. DPF bylo vykuchany a zpět svařený.<br /><br />Takže teď ještě snad prolezu a pak koupit novej DPF 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 No s novým filtrem se docela plácneš přes kapsu. Stojí nekřesťanský peníze :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Únor 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Origo od Skody 34000 po slevě. Budu muset pořídit nějakej neorigo, který budou fungovat na podobný bázi ( křemičitanový filtr ). Ty s plechem uvnitř ( JMJ ) prej ničí motory, ale nevím, no... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 Tady jde čistě o ty emise. Na STK nemá šanci poznat že s ním bylo n co dělaný pokud nemáš celej novej downpipe. Je k tomu DPF přístup jak k penězům. Kdy jdeš na STK? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Únor 23, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 No, ja si myslím taky. Někde jsem četl, že prej maj dělat upgrade měřících stanic a že maj měřit i saze ;/ půjdu někdy v květnu, abych měl dost času to dát případně dokupy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vanejo Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 Jsem na tom úplně stejně. Tak pak dej info jak si dopadl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 Hoši myslím že nás je daleko daleko víc, a kluků na vw klubu si myslím že bude ještě víc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Únor 23, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 To mi je jasný. Potřeboval bych tedy poradit od zkušených, jaký DPF kromě originálu a JMJ lze pořídit?? Jak je to s cenama?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 Nechci být za prudiče, to vůbec ne, ale kdybyste si udělali STK do konce roku 2015, tak jste mohli mít na dva roky klid a do té doby se to nějak vytříbí B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Únor 23, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 To sic jo, ale já to DPF potřebuju i kvůli tomu, že jezdím do Německa. Tskže chci mít klid i z tohodle směru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
durda120 Odesláno Květen 17, 2016 Sdílet Odesláno Květen 17, 2016 Dneska jsem byl na emisích a dělal jsem, že nic nevím, že mám to auto teprve měsíc a pod. No, kdyby nepřimhouřil všechny oči, tak bych neprošel. Mluvil o nějakých hodnotách, že je normální 0,1, max. je 0,5 a já jsem měl nějakých 0,64:( Tak to tam nakonec přepsal, aby dobře bylo:) A součástí je výpis z diagnostiky a tam bylo 0 chyb :-) V pátek jdu na technickou, tak pak dám info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Květen 17, 2016 Sdílet Odesláno Květen 17, 2016 Nejméně co jsem našel nový, tak je za 9 990 Kč na 1.9 a 2.0 TDi. tady http://dpffap.cz/99-skoda-octavia měla by to být polská firma JMJ. JMJ výfuky celkem ujdou, tak snad i DPF ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Květen 17, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 17, 2016 Ty JMJ prej ničí motory. Uvnitř neni křemičitá vložka, ale 2, nebo 3 role plechu obohacených o drahý kovy. Na dieselpower jsou na to diskuze. Zatím mi vychází nejlíp jetej originál, nebo asi MTS od Elite. S tim ale zatím nemá nikdo tady zkušenosti :/ Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Květen 17, 2016 Sdílet Odesláno Květen 17, 2016 ona tam ta vložka je, ale není po celé délce jako u origo filtru ... viz. tady http://www.dpf-tech.cz/filtry-pevnych-castic/filtry-pevnych-castic-jmj ale, že "ničí motory" ... to teda nevím Potom jsou celkem dobré recenze na druhovýrobu od MTS, ten vychází na 15 tisíc novej .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.