Přejít na obsah

Pořad v nouzaku


Doporučené příspěvky

Zdravím kluci, potřebí al bych poradit čím a jak začít, čistil jsem sání a EGR ventil na své OII, všecko vrátil a zaslepil EGR, dal jsem na radu známého a dal před egr k těsnění plech vyrobenej podle něj aby to nešlo do egru, od té doby vibrace a po zahřátí a akceleraci obrovský vibrace celyho auta a nouzak, po znovu nastartování cajk na pár metrů a pak to samé... Tak se Záslepka sundala a furt ten samí problém, tak se to napichlo na diagnostiku a všecko vymazalo co to vyhodilo na motoru, dal jsme to nestudovali, ale problém furt přetrvává, nevíte někdo co s tim? Co zkusit? Nestalo se to taky někomu? Díky za rady

Pro upřesnění mam oct2 2.0 TDI 16v bkd 103 kw

Odkaz ke komentáři

Zaslepeni egr urcite nelze udelat jen podlozkou z plechu, musi se vypnout v rj motoru.

Pokud pada do nouzaku, musi byt v rj motoru info o tom co se udalo. Pokud jsi cistil egr, muze byt spatna klapka ktera je u nej (casto odejde lozisko, natece do ni olej) a nebo zatuhla regulace tlaku turba ci cokoliv jineho.

V prvni rade to chce udelat poradnou diagnostiku, ktera ti odhali na co se zamerit. Bez ni budes pouze strilet na slepo.

H.

Upraveno uživatelem Wasp
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Dobrý den chtěl bych tímto požádat o radu,jednoho krásneho rána se mi v autě rozvítila na palubové desce kontrolka airbagu (MÁM ŠKODA OCTAVIA II COMBI 2.0TDI TYP MOTORU BKD) řekl jsem si tedy že asi nejspíše praskla pojistka přeci jen byli v noci mraziky.otevřel jsem tedy pojistkovou skřínku která se nachází v autě u řidiče,zjistil jsem že pár pojistek je opravdu popraskaných,tak jsem je vyměnil od té doby mi v autě svítí jak airbagy tak kontrolka motoru,auto ztratilo věškerou sílu kterou mělo před tím než jsem pojistky vyměnil,mechanik mi řekl že auto spadlo do tak zvaného nouzového režimu,při napojení na diagnostiku zjistil že EGR ventil je stále otevřen na 97%,což je prý špatně vyndal tedy EGR ventil vyčistil vyzkoušel a EGR ventil funguje jak má zavírá a otvíra jak má.jenže auto stále hlasí chybu motoru tak zkusil dát i novou vahu vzduchu která také funguje,turbo je také v pořádku.

Jen mě stále nejde do hlavy jak je možné že po výměně pojistek se auto hodí do nouzového řežimu a nejde s tím nic udělat?a mechanik si s tím neví rady?můžete mi tedy poradit jestli s tím máte někdo nějaké zkušenosti co se mohlo pokazit?děkuji :-)

a ještě jestli nekdo neví copak je to za díl a jak se nazývá? :-)

 

post-55185-0-02077500-1481253543_thumb.jpg

post-55185-0-56612600-1481253623_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...