Gumajz Odesláno Srpen 14, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2013 Fido, prostříkal jsem chladiče wapem, je to trochu lepší, ale stále v nevyzpytatelných intervalech vypíná. Opět stačí přepnout teplotu, a začne zase chladit.... Nemáš nějaký typ ??? Může být vadný snímač teploty na panelu ovládání ?? Nebo třeba něco v tom panelu ?? Nebo co to může vypínat ?? Dík za odpověď... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 14, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2013 chce to podrobnou diagnostiku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gumajz Odesláno Srpen 15, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2013 Chápu, ale co máme hledat? Diagnostika nám žádnou závadu nehlásí. Nemáš nějaký typ po čem přesně jít....??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vlado1130 Odesláno Srpen 18, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2013 zdravim.mam problem.unika mi chladivo.aj po opetovnom doplneni do tyzdna je fuc.menili mi aj plniace ventylki,a presli cele potrubie ale nic.ale zistili ze klimovy kompresor ide uz len na 5 percent.skratka je v cudu.je teda nejaka suvislost s tym unikanim ze je kompresor v cudu?vdaka za odpoved 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 18, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2013 davai jste barvivo .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gracho Odesláno Srpen 18, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2013 A čo chladič? Máš ešte starý s bielou zátkou? Skús na tú zátku nakvapkať vodu a uvidíš,či bude bublinkovať...Nám tiež do týždňa od naplnenia uniklo 400g a bol to ten chladič... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sikoš Odesláno Srpen 19, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2013 Čus,tak na mej OII taky začla ta plastová zátka na chladiči propouštět..Mechanik mi poradil,že než měnit celej chladič(pokud funguje) je lepší nechat si tam na hulváta napálit zátku a ovařit to hliníkem.. Nezkoušel jste to někdo?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 19, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2013 nedoporučuji, při vaření hliníku vzniká teplo, které zničí vnitřek dehydrátoru, může se stát, že se rozpadne a bordel z něho zasere celý systém klimatizace... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sikoš Odesláno Srpen 24, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2013 Takže výměna provedena v servisu. 7550,- celková cena. Chladič origo za 4 a nějaký drobný. Na výběr byl ještě nějakej z Číny,ale o tom jsem ani neuvažoval.Předtím mi to natlakovali pouze tou plničkou(Bestdrive) a to je prej špatně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Srpen 25, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2013 Měnil sem si sám + naplnění a tlaková zkouška za 3100,-kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr Mareček Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Ahoj mám takovej problém při zapnutí klimatizace se mi nerozjede ve předu větrák tím pádem to ani nechladí...Máte s tím někdo zkušenost??? Nechával jsem naplnit klimu a nebyl tam ani žádnej unik vše v klidu jen jsem si všiml že se neroztočí větrák... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 takže spíš ti asi nechladí klima, než že by byl větrák KO, tlakuje? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr Mareček Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 No klimatizace nechladí ale někdo mi tvrdil že občas odcházeli nějaké uhlíky v tom větráku který ho roztačí..A tím že to nesepne tak to nechladí kompresor se chytne ale nic se neděje.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 tím to nebude, že to nechladí, klima ti bude chladit i bez ventilátoru až po chvíli padne účinek... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Messik Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Mi se stava ze kdyz je moc horko treba 30+ tak vetrak jede na plno ale misto aby chladil tak topi a trebas po 5 minutach jizdy se to nejak sepne a zacne chladit...ale kdyz je tak 20 a vice tak to chladi hnedka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 to je chyba na klimatizačním okruhu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Messik Odesláno Říjen 5, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2013 a co to pro me znamena? nejaky servomotorek? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 5, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2013 spíš ventil na kompresoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Schavi Odesláno Říjen 9, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2013 Omlouvám se, ale měl bych dotaz na Rolbaře ..diagnostika mi hlási závadu čidla tlaku klimatizace. Měsíc zpátky jsem měnil chladič, ale už při cestě domů byl z palubky slyšet typický zvuk, jako když je málo chladiva..takové to šustění (i když po výměně klimu doplňovali a dělali test na další úniky)..klima chladí jak má, sepína hned, ale co mě trápí je nefunkční PTC..po smazání chyby a vennkovní teplotě ráno 1 stupeň jde z výdechu po 30 sec teplý vzduch..odpoledne klasika teplota 22 stupňů auto a druhý den ráno už topí až po ohřátí motoru..můj dotaz je: Může to čidlo odstavit PTC? Mám O2 BJB 2005 climatronic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 9, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2013 čidlo klimy PTC neodstaví, na ptc chyba není? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Schavi Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 čidlo klimy PTC neodstaví, na ptc chyba není? Tak abych řekl pravdu, tak jak jsem byl u TFuna, tak něco o PTC říkal, ale přesně co, to už si nepamatuju..najet přes vag a podívat se přímo do PTC ano? Snad se to podaří rozchodit..teď před zimou je to na p... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 Včera som dal 1 krát do kúpi auta skontrolovať klímu a mal som tam 585 g chladivá( na štítku mám 525 g +- 25g)a 0 g oleja stretli ste sa niekto s týmto problémom jedna sa o manuál klímu Octavia 2 facelift 1,6 TDI r.v. 2011 najazdene 56 000 km. Je to možné aby tam nebol žiadny olej od kúpi auta. Tesnosť klímy je v poriadku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 to, že plnička neodsála olej nemusí nutně znamenat, že tam není, doplň tam 10ml tím se nic nezkazí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 to, že plnička neodsála olej nemusí nutně znamenat, že tam není, doplň tam 10ml tím se nic nezkazí Dal so tam 11 g oleja a 545g chladiva. Len nechapem preco tam dali tolko chladiva 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 můžeš mít rozhozenou váhu v plničce, buď ty nebo ten, co to plnil před tebou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Polys Odesláno Listopad 17, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2013 Nazdar mozete mi niekto poradit prosim? Nefungovala mi klima samozrejme nebolo tam chladivo tak sme doplnili plus olej zapli a neroztocil sa ani ventilator klima ani nechladila diagnostika ukazala ventil tlaku tak sme to vymenili nastartovali klima chladila mechanik vravel ze ide cca tak na 70% niekde je este problem.. cestov domov asi po 5min klima prestala chladit alebo akonahle som dal teplotu na pod 20 prestala chladit respektíve sa prepla a fukala niekam mimo ani hore ani na nohy ani do kabiny. este v ten den som musel vycestovat do zahranicia a nemohol som to dalej riesit. Prosim vas vraciam sa s5 na slovensko a rad by som dal auto doporiadku kde mam hladat problem alebo naco sa hlavne zamerat pri kontrole v servise? obcas sa mi stava ze mi doslova prefukuje cez fukare pri jazde a vypnutom klimatroniku moze byt ze sa neaka klapka zasekava a ostava otvorena aj ked je vypnuty? dakujem pekne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest P4llo Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 Zdravím, neměl by někdo radu??? mám O2 1.9Tdi 10\2008 a po nastartování se ozval asi na 5 vteřin docela nepříjemný zvuk (jakoby jelo ložisko bez maziva). Zjistil jsem že přestala fungovat klimatizace a při nahlédnutí do motorového prostoru je povlený šroubek řemenice klimakompresoru. Je to šroubek torx a zkoušel jsem ho dotáhnout ale nejde to protože se točí celá hřídel klimakompresoru a nejde nijak zaaretovat.(při nastartovaném motoru se kompresor netočí) Spojka kompresoru vůbec nereaguje na zapnutí nebo vypnutí klimy. Je tam kompresor značky Delphi.. Dík za jakoukoli odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 O2 nema spojku kompresoru jak to mela o1... kompresor se ti seknul a ustrihnul ti ulozeni. Budes muset schanet new komptesor.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 (upraveno) ee, klasický problém všech klimakompresorů Delphi, jelikož neni zalepenej závit na tom torxu, tak se časem uvolní, řemenice se povysune a začne pomalu ale jistě ničit tisícihran na kterém sedí. Pak se ozve skřípání a je hotovo. Kup jiný kompresor a hlavně s maticí na řemenici. Toto se týká víceméně všech 1,9/77 montovaných v roce 2008 a pak 2,0/125 CEGA - RS až do MR10 PS: taky sem si tím na své prošel po 70t km Upraveno Únor 8, 2014 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Květen 21, 2014 Sdílet Odesláno Květen 21, 2014 Hezký slunečný den, přišly první vyšší teploty a mě... asi uniklo medium z klimatizace... Chci se zeptat, zda je možné, aby zničeho nic uniklo chladící médium z okruhu okolo sensoru hned u alternátoru. Auto Oct2 2.0TDI MR2008, klimatizace zásadně v režimu auto léto-zima... Během únikání byl slyše strašný pískot, po štrachání v motorovém prostoru jsem přišel na ten sensor... nějaké nápady? VAG připojím zítra, dneska jsem na to přišel až po cestě z práce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.