maros Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 a chladic klimatizace mas jeste s plastovou zatkou ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 On je s plastovou i ten vylepšený. Chladič trpící únikem z vysoušeče má bílou zátku na pravé straně, vylepšený typ má černou zátku.. jakou máš? Co čidlo tlaku? taky věčný problém, protože praskne memprána a chladivo může utíkat přes konektor, ale to bývá většinou rychá záležitost, protože je to ve vysokotlakém okruhu.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 pokud by unikalo chladivo do prostoru kabiny, bylo by to hodně cejtit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Laso Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 Smrad uvnitr nebyl, ale barviva tam bylo hodne a kolem uzaveru nikde barva nebyla 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peti Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 Poradí někdo,když mám puštěnou klimu tak vydechy od středu na levo jde klima na plno (zima) a výdechy na pravo jde teplejší vzduch,asi ten co je nastavenej. Čím to může být? Nazdar, mám taký istý problém, akurát na pravej strane mi ide klíma a na lavej nie. Mám v aute Climatic. Podarilo sa ti problém vyriešiť? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Laso Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 Kde je čidlo tlaku. Bylo to v servisech a nevedi kudma to unika jelikoz barvivo nejde nikde videt. Ale tyden to funguje. Uz jsem menil i kompresor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 1, 2015 Sdílet Odesláno Květen 1, 2015 Pokud na jedné jde zima a na druhé teplo je vadné některé z čidel.Chce to VAG,měřené hodnoty a hned uvidíš. JInak,únik barvivem zjistit není až tak přesný.Nejlépe zajet tam,kde mají dusík,čichačku a je to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peti Odesláno Květen 2, 2015 Sdílet Odesláno Květen 2, 2015 Pokud na jedné jde zima a na druhé teplo je vadné některé z čidel.Chce to VAG,měřené hodnoty a hned uvidíš. JInak,únik barvivem zjistit není až tak přesný.Nejlépe zajet tam,kde mají dusík,čichačku a je to Mal by to byť niektorý z týchto? 1.snímače teploty vzduchu přiváděného do nožního prostoru -G192 2.snímače teploty vzduchu přiváděného do středního prostoru -G191 3.snímače teploty na výparníku - G263- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 2, 2015 Sdílet Odesláno Květen 2, 2015 To peti.... pls necituj prispevek, odporuje to pravidlum. Dekuji za pochopeni, at te nemusim resit.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 2, 2015 Sdílet Odesláno Květen 2, 2015 Běž na Vag ten ti to řekne.Tak,kde ti jde horko,to čidlo to bude 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peti Odesláno Květen 2, 2015 Sdílet Odesláno Květen 2, 2015 Vag nehlásí žiadnu závadu. V prílohe (klima , klima2) sú merané hodnoty . V prílohe (S70-0315) sú hodnoty ktoré som nameral teplomerom. Keď je vonku teplejšie napr. 24°C tak je vo výduchu na lavej strane okolo 22°C, v strede 19°C a 16°C a pravý výduch má 9°C. Nemôže to spôsobovať zmiešavacia klapka resp. nastavovač miešacej klapky V68? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gregy Odesláno Květen 2, 2015 Sdílet Odesláno Květen 2, 2015 Jen můj poznatek: Od listopadu do března jsem si nevzpomněl preventivně zapnout klimu, tak jsem se potom bouchal do hlavy, když nechtěla chladit. Plnit jsem ji nechával v květnu minulého roku, takže chladivo tam bylo. Počítal jsem už s tím nejhorším (výměna klima kompresoru), ale po přečtení tohodle vlákna jsem na doporučení jednoho kolegy nechal klimu puštěnou 2 týdny v kuse. A opravdu se rozhýbala. Ze začátku byla úplně bez reakcí, nic necvaklo při zapnutí A/C, ani neubírala výkon motoru a hlavně topila, když jsem dal třeba 26°C. Takže jsem jezdil pořád se zaplou a postupně se rozhýbala. Teď chladí hned po nastartování :). Takže nelámejte hned hlavu a velké díky kolegovi vevca . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shotik Odesláno Květen 6, 2015 Sdílet Odesláno Květen 6, 2015 dokázal by někdo poradit? Měl jsem špatný kompresor klimy. Koupil jsem nový leč bez papíru. Namontovaný standardně v servise loni před létem. Chladí krásně vše v pohodě. Jen se ozývá pískavý zvuk z oblasti motoru. Je ten kompresor vadný nebo něco jiného? Vyřeší to vždycky stisknutí ECONu ale tim se kompresor vypne pokud se nepletu takže by závada měla být na něm někde. díky za postřehy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 6, 2015 Sdílet Odesláno Květen 6, 2015 Mozna tam mas malo naplne... nech si skontrolovat kolik naplne tam mas... dela to potom takovy pisklavy zvuk... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shotik Odesláno Květen 6, 2015 Sdílet Odesláno Květen 6, 2015 To me napadlo nicmene delat to od zacatku po vymene a meli delat proplach takze snad doplnili doplna. Jinak je to zavisle i na teplote. V zime to neni skoro slyset a vcera v horku to zas dost davalo o sobe vedet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Červen 5, 2015 Sdílet Odesláno Červen 5, 2015 zdravim chlapi dokazal by mi niekto povedat čo znamena chybovy kod 28836 okruh elektroinštalacie? klima je plna tlaky su dobre len klimakompresor nezopne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Červen 5, 2015 Sdílet Odesláno Červen 5, 2015 takže bol som v autorizaku a tam mi povedali že je v haji regulačny ventil kompresora. kompresor mam sanden. vedel by mi niekto poradiť kde ho zoženiem ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
barnabas006 Odesláno Červenec 7, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2015 Dobrý den.. lidičky mám problém s klimou a nevím si s tím rady tak bych chtěl požádat zkušenější o rady a nazory.Mám oII s manualní klimou.. naplnil jsem klimu a někdy sepne hned, někdy po dvaceti minutách a někdy prostě vůbec... tlak je v pořádku, pro jistotu dvakrát odsáto, vyvakuováno a je to čím dál horší.. ted už se jí nechce vůbec... opět odsáto, doplněno... větráky se točí oba, ale nijak moc rychle.. nesetkal se s tím někdo? moc děkuji za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 7, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2015 možná vadný ventil na kompresoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červenec 7, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2015 nebo celý kompresor jako to dělalo mi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
barnabas006 Odesláno Červenec 8, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2015 Tak to jsem nechtěl slyšet :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
barnabas006 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Tak o víkendu zkusím vyměnit kompresor a uvidíme 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin fsi Odesláno Červenec 16, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2015 ahoj může mi prosím někdo poradit?? mám 2.0 fsi, nechal jsem tam včera po prvé měnit náplň do klimošky. Auto mám 2. měsíc takže ještě moc nevím co a jak. Jen mi je divné to, že jsem si nechal vyměnit tu náplň a od té doby mi blbne motor. Je to možný že je to tím?? Může klimoška nějak ovlivnit chod motoru?? Začlo mi to cvakat jak diesel a dnes mi to z ničeho nic dokonce i chcíplo. Prosím o radu. Předem děkuji. Jinak jsem měnil i volnoběžku k alternátoru, protože hned po naplnění se mi objevilo, že mi to nedobíjí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 16, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2015 Muze byt pridrenej klimakompresor... jinak by nemel ovlivnit chod motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
witt Odesláno Červenec 21, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2015 to by ale musel být pořádně přidřený, aby to chcíplo. Ve vyšších otáčkách by byl rozžhavený doruda :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
barnabas006 Odesláno Červenec 22, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2015 Tak jsem vyměnil kompresor a už to šlape :-D:-D:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nehopsavy Odesláno Červenec 25, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2015 zdarvím, zeptám se, taky mi nešlape klima... nejprve to psal toto: 00819 - vysokotlaky snimac (G65) 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická 00229 - tlak v chlazeni 002 - dolni hranice prekrocena nechal jsem doplnit médium po doplenění to psalo toto: 00819 - vysokotlaky snimac (G65) 009 - preruseni / zkrat na kostru nechal jsem tedy vyměnit senzor stál 900,- a klima stále neběží a píše to stále chybu s vysokotlakým spínačem... nemůžete mi někdo poradit kde hledat chybu? mechanik řikal že by se zaměřil na relé kompresoru, ale kde ho najdu? nesetkal se někdo se stejným problémem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 25, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2015 změřit vedení ke snímači, jinak relé tam žádné není, kompresor je spínán přímo panelem klimy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nehopsavy Odesláno Červenec 26, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2015 a nevíš jaké hodnoty má ten konektor mít jsou tam tři piny... nebo jak to myslíš změřit? - EDIT: myslíš pro pípat na začátku a na konci? nemáš nějaké schema kam ty kabely vedou abych našel druhý konec :D čidlo které tam bylo, asi náhlé změny teplot a takhle to prasklo, díky tomu asi předtím uteklo medium 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Červenec 26, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2015 tyhle čidla na to trpěly už od výroby, prostě po nějaké době praskla memrána a tramtadadá... jinak já kupovalčidlo za 500 na cc auto, už inovovaný díl, první nešlo, vyměnili jsme za druhé, nešlo, známý našel v šuplíku tohle jeté a ... jelo to hned :/ Tak nevím nkde byl prolbém. Jinak vedení G56: PIN 1 - GND, takže kdekoliv na plechu auta nebo motor apod PIN 2 - vede na 20 pin svorkovnici černou u klimy PIN 5 PIN 3 - Plus napájení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.