Přejít na obsah

Poruchy klimatizace


Oskar1

Doporučené příspěvky

V 19. 6. 2021 at 1:08, bhmarten napsal:

Zdravím všechny, než začnu hledat.... tady nikde nevidím můj problém... nespíná se mi ventilátor klimy...  sepne se jen s hlavním ventilátorem když je potřeba ochladit chladící okruh... tzn. při jízdě klima jede... chladí se náporem vzduchu, ale při zastavení konec... nevím přesně kde hledat to spouštění ventilátoru klimy.. funkční je, když jede s velkou 345tkou současně. chtělo by to schéma zapojení.  díky.

takže to byla pásková pojistka ventilátoru dochlazování 40A - vždy když to mělo najet na 2 stupeň se to zastavilo.

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Zdravim neví někdo co by mohla být kód chyby 13701456 - Omezení funkce kvuli chybějící odezvě U1111 00 [009], měnil jsem minulý rok panel climatroniku za Facelift  Klimatizace do ted běžela bez problému .Házelo to pouze tu chybu o snímači kvalitě vzduchu. Ale klimatizace jela bez problému.  Klíma ted přestala chladit .Sahary se netočí. .Poradí někdo po čem jít ,nebo doporučil by někoho kdo tomu rozumí z okolí Pardubic,Hradce Králové. Děkuji za  radu.

Octavia 2 1.9 77kw bxe.R.v.2008 předfl.

Upraveno uživatelem astinek
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím škodovkáři, něco se mi děje s klimatizací, přes caristu mi to vyhodilo chybu 00819 vysokotlaký snímač G65. Jel jsem tedy klimatizaci nejprve doplnit, údajně nebylo žádné chladivo, fungovala. Za hodinu po opětovném startu, nic. Byl jsem na vrakáči pro jiný snímač, který jsem vyměnil, klima opět fungovala. Dnes jsem sednul do auta a carista vyhodil chybu 00229, tlak chladiva. Během odpoledne zase chvíli normálně fungovala. Momentálně sahary opět nejedou, klima nechladí, zkusil jsem tedy opět doplnění, od včerejšího dne uteklo nějakých 150g. Může být opět problém v tom ,,jiném” snímači? Měl jsem tam G65 viz foto starý G65 a na vrakáči mi dali Novější G65 Nebo nějaký tip po čem jít?
Děkuji za pomoc…

 

Odkaz ke komentáři

Zdravím headere, je to celé nějaké divné, z pátečního doplnění mám lístek z plničky a je uvedeno naplněno 525g. Což by asi znamenalo, že tam nic nebylo. Dalšího mi k tomu neřekli nic. Vyměnil jsem čidlo tlaku, protože házelo chybu a dle fóra se to mohlo ztrácet i přes něj. Unaveně vypadalo, snad i popraskaně viz foto v mém prvním příspěvku, ale zdá to mohlo tak utíkat přes něj nevím. Proto jsem po výměně našel nějakého garážového kutila s plničkou, přeci jen o víkendu někoho sehnat moc nejde a ten mi řekl, že chybělo a doplnil 150g, opět bez nějakých dalších podrobností. Teď nevím, zda to mohlo uniknout než jsem přehodil čidlo, nebo mě odrbal a nenaplnil nic a nebo se ztrácí jinde. Zvláštní je, že i když tam v pátek údajně nic nebylo, po smazání chyby čidla se klima rozběhla. Nyní chyba tlaku...a ta mi smazat nejde.

Odkaz ke komentáři

Děkuji Marosi, mám v plánu s tím zamířit k nějakým odborníkům. Jen jsem dumal nad tím, zda novější G65 z vrakáče funguje jak má. Na nějakým jiným fóru jsem četl, že dotyčný zkoušel tři čidla - ty novější, a přesto, že mu tvrdili jak je kompatibilní, musel sehnat úplně stejné…a klima šlapala. A tuším, že nebyl sám. 

Odkaz ke komentáři

Rozdíl tam je, porovnání G65 měl jsem tam č. 2, vyměnil jsem za č. 1. Označení je stejný, jen koncovka byla B a nyní má D. Ovšem co mě nahlodává jsou zkušenosti jiných např.

1) ...novy kompresor, chladic, snimac. Taky to psalo G65. Pak jsem koupil z vraku original a klima jede jak ma. Tech cidel je nekolik druhu. Objednavalo se podle cisla a k nicemu. Ted jsem vybral podle vzhledu stareho.

2) ...vypisovalo snimač tlaku G65 po kúpe nového mi to stále nešlo ale ako náhle som si zohnal ten istý používaný tak klíma hneď nabehla.

 Asi zkusím ještě oběhnout vrakáče a poptat ten totožný, ať můžu senzor nejpíše definitivně vyloučit.

Edit. Takže v úterý na vrakáči vyměněno za úplně stejný typ senzoru jako tam byl, ihned jsem namontoval a zatím diagnostika bez chyby, klima jede a chladí. Tak snad vyřešeno 🙏🏻

Upraveno uživatelem mhradim
Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím Pánové. O víkendu chci měnit chladič klimatizace na O2 FL. Okruh je nyní prázdný (bez plynu, protože unikl pravděpodobně přes chladič), takže by neměl být problém.

Můj dotaz však zní, zda je problém s autem po výměně chladiče přejet do servisu na naplnění nebo zda s ním lze normálně jet. Ptám se, jelikož asi výměnou chladiče za nový odeberu i část oleje z chladícího okruhu. Ptám se, zda kompresor nedostane nějak moc zabrat nebo zda nemůže odejít.

Dále by mě zajímalo, zda v servisu dokážou s plničkou nějak jen doplnit obsah oleje, nebo je nutné ten zbytek nějak vypustit přes kompresor a natlačit tam plničkou nové přesně definované množství oleje?

Díky moc za případné info.

M.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...