Přejít na obsah

Black Pearl


Doporučené příspěvky

No je to mazec, kdybych měl doma potřebný vercajk a diagnostiku, udělám si celý servis sám.....

 

No ale aspoň mě rozveselil můj nejlepší kámoš, minulý týden se byl u mě na RS podívat a rozplýval se nad tím (měl lehce upravenou feldu), s tím, že takový auto by se mu taky líbilo, mimochodem hledal taky něco většího, protože stejně jako já, má doma mimi, v pátek 24.6. mi volá, jestli jsem doma, že dojede na návštěvu a já měl v garáži najednou 360 koní :D Takže Vám představuju další eReSo do party :D

post-52194-0-11647700-1467014163_thumb.jpg

post-52194-0-70602100-1467014195_thumb.jpg

post-52194-0-59154000-1467014225_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

No nevěřil bys, ale právě kvůli autorizovanému servisu Škoda, dávám auto těmto garážníkům, klasický servis jako olej apd. si dělám sám.

V mém okolí je jediný autorizák Paulus v Kroměříži (asi 5 Km), nebo Samohýl ve Zlíně (40 Km), Samohýl je pro mě už docela daleko.

S Paulusem mám osobní zkušenosti takovéto: Škoda Yeti - výměna předních tlumičů dopadla tak, že strhnuli jeden šroub shora v uložení a auto vrátili ve stavu, volant doprava, auto jelo doleva, když jsem jim to jel omlátit o hlavu, prý nejsou povinní seřizovat geometrii, pokud si zákazník neřekne, což by člověk řekl, že pokud budou rýpat do podvozku, dělá se to automaticky. Poté zatýkání přes skleněnou střechu s tím, že pane mi to vyfoukli kompresorem, fakturka za 3 tisíce s tím, že jak rozdělávali B sloupek, scvakli pás a ejhle, jak se mám do řiti připoutat?

Samozřejmě za týden do auta zase zateklo.

Škoda Octavia II mého tchána - čipnutá, měla lepší vstřikovače, jel na olej, jede zpět, uto se přeplo do nouzáku, no nečmajzli ty vstřiky?

Kamarád, Octavia II, vadné turbo a něco v elektrice, auto už tam má 3 měsíce, nevědí co s tím.

Škoda fabia první generace, 1.2 HTP problémy v elektrice....vyměnili milion svazků, za X tisíc, auto stejně i přesto občas za jízdy chcípne.

Tyto opravy několikrát reklamovány, někdy s úspěchem, někdy bez, takže nezáleží na tom, jestli to dáš garážníkovi, nebo autorizáku, záleží pouze a jen na lidech a na tom, jakou chtějí mít vizitku. Samozřejmě s tímto autorizákem nemám špatné zkušenosti jen já, aby sis nemyslel, že haním autorizáky, naši jedí do Zlína a vždy max. spokojenost, což mě utvrzuje v tom, že je to opravdu jen o lidech a jejich přístupu :-)

 

 

Odkaz ke komentáři

No né že bych tam lezl každý den, ale často tam jsem :D , hlavně jsem chtěl nerez vzpěry z důvodu, že přemýšlím o sundání plastového krytu a rozleštění sání, ventilového víka a altíku, tak aby to pěkně ladilo, leštit ale budu asi až v zimě, až bude čas :-)

Jinak včera jsem si trochu hrál, omlouvám se za kvalitu fotek, můj mobil to prostě líp neumí :D a ač se zdají některé "žábry" křivé, je to nafoceno ještě nezačištěné, až jsem to měl už na 100%, bylo 11 večír, takže jsem se letěl přitulit k ženě :smich:

post-52194-0-90976000-1469511326_thumb.jpg

post-52194-0-84195300-1469511342_thumb.jpg

post-52194-0-85183000-1469511367_thumb.jpg

post-52194-0-62330400-1469511376_thumb.jpg

post-52194-0-79613400-1469511388_thumb.jpg

post-52194-0-40567500-1469511399_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Kohyy a poznal si ty žábry nějak v projevu, nebo je to spíš jen tak na oko? :-) No když jsem viděl ten brajgl co tam je, rozhodl jsem se tento víkend sundat všechny podběhy a vše řádně očistit. No to sání bude morda, ale věřím si na to :D

Ale jak jsem již zmínil výš, máme malý mimi (3 měsíce) a stavím barák, takže toho času moc není a když už, tak v hodinách, kdy jsem už KO :D

Odkaz ke komentáři

Jo, to mi bylo jasný, že líp to nepotáhne :-) Třebas Audiny TT to měly v základu, to žebrování, nevím, zda je to pravda, ale jeden kámoš mi dokonce tvrdil, že podběh na TT je absolutně stejnej jak na RS, avšak proč dávat 7 stovek za něco, co jsem si mohl udělat sám a zadarmo :D

Co se týče úprav, tak letos si můžu dovolit jen malý věci, kvůli financím, snad se to za rok trošku zlepší, chtěl bych silikonový hadice včetně relokace bovu a přemýšlím o bovu Forge Motorsport Twin Port, kde to "fučí" jak do sání, tak pod kapotu....toš uvidíme :D

 

Ještě jeden takový blbý dotaz pro všechny, kteří to vědí :D na jedničkovým RS už je dvouhmota setrvák? Pokud ano, slyšel jsem, že se dá vyměnit za sadu s jednohmotou. Máte zkušenost s nějakou konkrétní sadou, která by udržela výkon řekněme 250 koní?

Kamarád má taky RS, je to mlaďoch bez závazků a už začíná upravovat, tak mě prosil, ať se zeptám, díky :-)

Odkaz ke komentáři

Mam Forge Splitter - to je ten co fuka aj von aj dnu,ale zatial ho mam stale v uzatvorenom mode. Ale rozmyslam teraz po dokonceni chipu ho otvorit, co to bude robit. Minule sa mi zdalo,ze to malo problem s vahou vzduchu,ale uvidime teraz.

Inak v uzavretom mode funguje super.

 

RS ma rovnaku spojku a dvojhmotu ako moja 1.8T 4x4 a mam tam 240 koni v pohode. Otazka ani nie su tak kone ako krutiaci moment,ktory to musi vydrzat. Mam tam malicko cez 340Nm a zatial v pohode. Doteraz som mal 300Nm. A vyse 1000km uz mam najazdene na tom vacsom krutiacom momente.

Odkaz ke komentáři

Na koberečky a na hlavní bílý koberec jsem použil přípravek Eurona aktivní čistič. Je to takový prášek, který nasypeš do vlažné vody, trochu to zapění jak šumák a do hodiny to musíš vystříkat, protože pak už to nefunguje. S tímto přípravkem jsem byl maximálně spokojený.

Na sedačky a tapecy jsem použil Eurona čistič na autosedačky, dostal jsem z toho i flek od vystříknuté kofoly, avšak přípravek nechal trochu mapy, jako bych to blbě vyčistil, nevím, tedy to budu dělat znovu něčím jiným.

Co se kůže týče, tak nejdřív vlažná voda, potom aktivní čistič na kožené sedačky a ať si každý říká že jsem blázen, ale lesk a impregnaci zajistila prach obyčejná indulona vmasírovaná do sedaček. Tu indulonu jsem dával několik let do bývalého peugeotu 206, který jsem měl upravený a nikdy s tím nebyl problém.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...