Přejít na obsah

Průser jak hrom


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny přítomný.

Dnes jsem si vyzvedl díly a dal je na auto. A od té doby je to v pí.i.

 

Měnil jsem rozvod(jsou spravně nastavené kontroloval jsem to asi tak 6x), svíčky, zapalovací kabely a palec rozdělovače.

 

Potom co jsem vše složil a zapojil jsem se snažil nastartovat a ono to chytlo ale jde asi tak na 2 válce. Když přidám plyn tak už pak zní vcelku normálně ale na volnoběh je jasný že jde na dva. Zkoušel jsem dát původní kabely a svíčky a beze změny. Rozvodama jsem si jistej ale nejsem si jistej zapojením VN kabelu do rozdelovace. Mohl by mi někdo poradit jak tam mají být? Je to původní MM rozdělovač. Každopádně 2 svíčky byly mokrý a 2 suchý. A když jsem za chodu zkusil odpojit VN kabely tak na 2 z nich motor nereagoval(ty s mokrou svíčkou. Už fakt nevím co s tím. Poraďte prosím.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem ještě byl vyzkoušet pár dílů z plně funkční feldy. Zkusil jsem rozdělovač i s kabelama a trafem a nic. Tak jsem si odpojoval svíčky na kterou nebude motor reagovat, tu budu řešit. 2. z prava(od rozdělovače) bez reakce tak jsem na daném válci vyměnil vstřik a beze změny.

 

Diag nic nepíše a mě jediné co napadá je že jsem si při rovnání řemenic do polohy nastavení ventilů ohnul ventil ale zase mi příjde jako blbost že bych v ruce měl takovou sílu. Řemenicí vačky jsem otočil cca o 100° (dával jsem na té straně nové gufero a při dotahování jsem si s ní hnul) a klikovkou o 3 zuby.

 

Jak velká síla je potřebná k ohnutí ventilu??

Odkaz ke komentáři

Je dobré nastavit si písty "do roviny" kdyz povoluješ řemenici vačky a není tam řemen, tedy kliku nemít na značce, která znamená první a čvrtý válec v HÚ, nebo ji povolit a dotahnout když tam je řemen, jakmile tam není uz s ničím nehýbu :), ale pokud ti nejde třetí válec který je dole když je klika na značce tak by to tím snad být nemělo, zkoušel jsi i dát jinou svíčku ? Pokud ani tak nejde, tak změřit tlaky.

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

zdvihni predné koleso , daj tam 5ku a pretáčaj ho v smere jazdy ,ak sú tlaky vo valcoch rovnaké tak aj odpor pri točení kolesa bude vždy rovnaký ak niektorý valec nemá tlak tak sa ti lahšie pretočí koleso a potom máš prúser ako hrom :( . presnejšie to zistíš že v ktorom valci je aký tlak že popr, necháš len jednu sviečku a pretočíš kolesom čau.

Odkaz ke komentáři

Ty rozvody jsem na tomto autě dělal pa třetí a loni jsem na něm udělal komplet GO akorát jsem loni blbě dorazil gufero na vačce (strana rovodů) proto jsem si s tím jebnul. Ale jestli znáš nějaký způsob jak vyměnit dané gufero aniž by jsi musel sundat řemenici tak se rád přiučím :) . Chybami se člověk učí a dílu mám doma dost tak je to v pohodě a už zase jezdím :)

 

PS: tyto rozvody jsou sranda takový P407 1.6 hdi 16v je teprve děsivá činnost :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...