Přejít na obsah

Passat - decent


Baurak

Doporučené příspěvky

fakturu samozrejme mam...rana to nebyla nijak silena, jen proste vymenili fakt vsechno...svetla puvodni mam a maji praskle drzaky.

Tak auto ma cenu nekde kolem 350 mozna vic, tak ze to zase tak blizko ceny auta neni.

 

Tak jestli si nekdo vybira auto podle Cebie tak jeho boj...ja mam fakturu, fotky tak ze jednoduse prokazu co autu bylo a ze je to radne a dobre opravene...za me v podstate stav nebouranyho, protoze nic neni hnuty a jsou tam vsechny veci nove, tak ze defatko zhodnoceni vozu.

 

auto se fotilo 3x v servisu, odhad pri predavani byl 120K

Odkaz ke komentáři

No vidíš, u mě nebourané auto znamená nebourané, ideálně nelakované a na takové si klidně počkám nebo koupím nové..

 

Jestli u tebe znamená, že "auto je v podstatě ve stavu nebouranýho" s opravou v hodnotě 2/3 ceny automobilu, pak máme diametrálně rozdílné názory. A pozor, havárií se auto nezhodnotí, je to naopak. I když tam můžeš mít třeba nové plechy ze zlata, pořád na tom nevyděláš.

 

Ale co, je to tvůj pekáč, tak když tp bereš takto a jsi spokojen..

Odkaz ke komentáři

pokud se měnil narazník, světla, kapota a nic se nehnulo, což je z fotek vidět, tak není důvod, aby nebylo ve stavu nebouranýho auta. Samozřejmě, že to nezhodnotí, ale na druhou stranu rozumný kupec nebude mít problém pokud uvidí fotky. A to, že je oprava byla za víc než polovinu ceny je prostě dáno cenami ve VW.

 

Superb co s ním jezdí manželka má taky měněný blatník, světlo, ale nic nebylo hnutý, vím to a nemám s tím problém. Samozřejmě pokud jde rána do nosníků je to něco jiného

Odkaz ke komentáři

A co mám říkat pak já, když mám skutečně nebourané auto a taky s novým předkem za 125K kč ....,

takže pokud to jsou pouze plechy, tak OK, faktura z autorizáku je fajn, protože na ní je vše vidět.

Pořád lepší než narazit na auto, které se opravovalo mimo autorizák - tedy mimo záznam autorizáku, což se dost často děje a pak vyjede servis historii a ta se tváří jako nebourané, protože záznam prostě není.


No vidíš, u mě nebourané auto znamená nebourané, ideálně nelakované a na takové si klidně počkám nebo koupím nové..

Jestli u tebe znamená, že "auto je v podstatě ve stavu nebouranýho" s opravou v hodnotě 2/3 ceny automobilu, pak máme diametrálně rozdílné názory. A pozor, havárií se auto nezhodnotí, je to naopak. I když tam můžeš mít třeba nové plechy ze zlata, pořád na tom nevyděláš.

Ale co, je to tvůj pekáč, tak když tp bereš takto a jsi spokojen..

no tak cena opravy není snad vodítkem, to se jen trošku víc zahojil servis .... podstatné jsou myslím položky a práce, resp. to že tam není rovnání, případně chladičovka, bagy apod.

Odkaz ke komentáři

Mich to zase malinko žene do extremu...klidne si pockej na jaky auto chces, to je me srdecne jedno...

 

Ja mam naprosto cisty svedomi v tom, ze autu nic neni, vse mam podlozeny a vim, ze az to jednou budu prodavat, tak to auto nebude mit zadny problem...to, ze operujes jakou to stalu palku a to je duvod k tomu, ze to bylo zbourany buh vi jak, je holy nesmysl...protoze ta vysoka cena je holt tim, ze si servis malinko napakoval pokladnicku, nic vic nic min...napriklad polozka, hledani odstinu pro lakovani 580,- je jako uzkazka toho proc to tak skace...

 

zhodnoceni nezhodnoceni...jednou je tam vsechno novy tak ze evidentne lepsi nez predtim...auto bylo zpredu osekane od kaminku, coz je taky pryc...u tebe bude spis problem v tom, ze to vnimas jako skoro totalku a bourane auto pro tebe neexistuje...je to tvuj nazor ale dle meho to chce rozlisovat...

Odkaz ke komentáři

Zvedlo mě ze židle tvrzení, že "auto je v podstate ve stavu nebouraneho". To prostě neexistuje, jednou dostalo ťukanec a je bourané, tečka. Pak už jen můžeš rozlišovat do jaké míry. Ovšem na podstatě věci to nic nemění :) i když šlo patrně o drobnost, jen jsem chtěl říct, že vše není tak růžové a někoho může celková částka zaskočit při koupi.

Pro někoho možná slovíčkaření, pro druhého podstatná informace. Oprava v autorizáku je samozřejmě plus! Takže dobrou - a peace :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jirko, ta maska s výřezem v kapotě vypadá dost blbě.

Jinak k té debatě tady, nelze říct, že to nebylo bourané. Pro mně by to taky bylo mínus, i kdybych viděl fotky a věděl o co šlo. Ale to je otázkou každého soudruha. Mně se nelíbí jakýkoliv takový zásah na autě, i když je to jen výměna něčeho, tak už to není jako to bylo původně. A to i třeba jen lakování nárazníku. Ale při prodeji to tak jako tak není pak nové, tak si to kupující musí vyhodnotit. Žádná tragédie to to taky není.

Hlavně tam vrať tu původní masku, ať je to zase hezký ;)


Jinak jestli se mi to zdá dobře, tak Teplická dálnice za Prahou byla osudná?

Odkaz ke komentáři

Masku zatim necham, jeste auto neni doladeny jak bych chtel, pak ta maska nebude poutat takovou pozornost :-)

 

jak rikam, kazdy to vidi jinak :-) na druhou stranu, nez omlaceny od kaminku a poskrabana kapota co byla je tohle rozhodne lepsi...uz nemluvim o tom, ze svetla z kterych jsem byl uz tak nadseny, tak ted sviti jeste mnohem lepe :-) nicmene se nehodlam tajit tim, ze to bylo takhle tukly a vim, ze je to opravene dobre a pekne...tak at to pristi kupujici klidne vi....

 

teplicka to nebyla....bylo to na Barrandove...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...