Přejít na obsah

Trhání motoru za studena, po zahřátí OK


Guest Ondra22

Doporučené příspěvky

Ahoj, mam problém když nastartuju auto za studena tak motor vydává zvuky jak kdyby cukal. Po zahřátí má motor normální zvuk. Ted jsem měnil hlavu + komplet těsněni. Nevíte čím muže být to cukáni. Zítra dodám video

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Octavia 2 RS BMN DPF

Km 198 365

Rv. 2008

Zdravím pánové mám takový problem který řeším už deší dobu. Když je auto studené po rozjetí sešlapnu spojku auto se cele zachveje i se mnou :) po zahřátí to zmizi ale nastane daší problém škubáni motoru pří rychlém sešlapnutí plynu, to jakoby 2 krat za sebou škublo a na opak i při ubraní plynu.

Už nevím co stím prosím o radu.

 

Vstřiky nove 2016

DPF novy 2015

setrvák+spojka 2016

 

všechny díly nove v autorizovaném servise bylo to málem na provaz :)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Dobry den mame v rodine dve auta s RS TDi 125kw motorom PPD siemens.

Na jednom nam zacalo pri 185000km robit to ze za studena ho trha akoby ho miestami dusilo alebo prestavalo vstrekovat a to v rozmedzi 1200 ot-2000ot. autom trha akonahle stupim na plyn ok a po chvilke zasa trha ,pokial sa auto zohreje na 90•C tak je vsetko poriadku.

Trysky su vymenene na zvolavacku dpf vykuchany

egr cisto nove aj so skrtiacou klapkou sanie hlinikove novou bankou vsetko a aj turbo po repase !

Nieje nejaky snimac co by ovplyvnoval v nizsich teplotach vstrekovanie?

Diagnostika vsetko v poriadku:(((( poradte dakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 4 roky později...

Ahoj,

 

už nevím, jak dál a než začít postupně vyměňovat díly za tisíce zkouším hledat pomoc u tady.

Cca tři měsíce mi škube na volnoběh za studena motor (BMN). Po ujetí pár km a zahřátí tento problém mizí. V průběhu posledního měsíce se mi k tomu přidal štiplavý smrad venku (jakoby nespálená nafta, nebo spálený olej) a začala se ztrácet voda. Nevím zda to spolu souvisí.

V květnu byly dělány rozvody i s vodní pumpou. Na jaře byl vyndán a vyčištěn EGR (důvodem byla vyskakující chyba-od té doby klid).

Vstřiky jsem proměřoval. Naměřené hodnoty jsou v limitu -2 +2, tudíž předpokládám, že vstřiky budou ok.

Z výfuku žádný bílý kouř nejde, nijak zvlášť to nedýmí. Víčko od oleje je ok bez bílé emulze.

Narazil jsem tady na problémy s chladičem spalin. Mohl by způsobovat to cukání za studena ? 

Díky za rady případně

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...