Přejít na obsah

kočkova RS Černá Mamba


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Bi-xenony Hella 5R na autě a svítí luxusně, ještě si dělam zálusk na výbojky Philips Xtreme Vision 2.gen.

Jinak koní už bylo málo, tak jsem se stavil u Petra v SGS MotorPower a výslek 151kW/391Nm. Krouťák se nehnal moc vysoko vzhledem ke stáří a nájezdu motoru, stavu převodovky a hlavně setrvačníku a spojky. Tu chci na jaře novou, tak by se mohlo poladit na cca 410Nm. Ale uvidíme, už teď jede moc pěkně 😎

20191227_092317.jpg.2ac05b7cd347471ce48217409d71d483.jpg

20191227_111714.jpg.c24db4b9f27943e59c1a69ca561b3b98.jpg

20191227_202113.jpg.a617d1316d2832a8fd9aedd1a8e7d42d.jpg

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Díky pane 😉

Dvě kola čištění za mnou, oba třmeny a držáky. Vše tam půjde na pár hodin ještě jednou, protože trocha rzi místy zůstalo.

Takhle to vypadá po 12hodinách. Ta čepice na hladině je rez z držáků

20200112_200441.jpg.86e042f66401c9fd59289ef6ac05f3b0.jpg

A takhle po omytí a dočištění drátěnym kotoučem ve vrtačce

20200112_211043.jpg.ddc982adca2bef7f9bbeb00914c97410.jpg

 

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

tomiq07:

jo pěknej hnuj se z toho uvařil, ekologové by měli radost 🙈  na O1 jsem to taky drbal na autě a byl to celkem očistec. Upgrade na 312 už jsem naštestí dělal na ponku.

 

Košin: 

Nebu experimentovat a držim se originál RS barev, tak jak na O1. Takže volim RS červenou jako je na autě. Zadní hliníkova část zůstane stříbrná, tu ani nelakuju, protože původní nátěr je OK, takže jen umyto šampónem. A pružina třmenu bude původní stříbrná. 

 

Jinak dnes druhý kolo čistění třmenů, rzi ještě vyplavalo dost. 

A konečný výsledek po přejetí mosaznym kartáčem ve vrtačče

20200113_214843.jpg.f34991f158b79a21bd1d32a6ece996ed.jpg

20200113_214939.jpg.ac27b84c90b0d85eac6689bf21172adb.jpg

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Tak nakonec se neskládá, protože je neuvěřitelný problém sehnat těsnící sadu na pístek 60mm. Všude mi nabízejí jen 57 🙈

Na škodadíly se sada sehnat dá, ale chtějí za ni 450kč a to za dvě gumičky fakt ne.

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

tomiq07: ano 345mm. Na průměr je to ok, ale ET Neptunu je na tyhle brzdy špatný.

lubinob: ten rozdíl v ET je malý, ale asi i tak hraje roli a taky i vnější tvar paprsků. Podle mě by stačila podložka 5mm a bylo by to ok.

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Právě že jsem zkoušel včera a chybí tam fakt kousek. Zítra to ještě zkusím na autě a případně objednám podložky a rovnou i na zadek. Jinak jak jsi spokojen s brzdným účinkem? Koukal jsem, že máš i 310mm vzadu na který se taky chystam. A bylo to nějak poznat na dynamice, když jsi dal tyhle těžší kotouče na obě nápravy?

Odkaz ke komentáři

Brzdny ucinok je omnoho lepsi, chvilu si chalani robili srandu ze staci ked chcem brzdit a uz stojim.. [emoji3] ale teda ja som prechadzal z 280/253mm co su najmensie co sa na O2 davali... mam kotuce plne Zimmermann a dosky ATE Ceramic su po cca 180t km okolo 30-35%.. riadim sa heslom kto brzdi ten prehrava.. [emoji16]
Citelna zmena v dynamike to nebola, urcite nieco ano, ale nemeral som casy zrychlenia pred a po nahodeni...

Odoslané z SM-A705FN pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...