Přejít na obsah

1.8TSI vs. 1.4TSI - problémy, spolehlivost, servis


j1207729

Doporučené příspěvky

Řeším nákup O3 v benzínu ideálně ze škoda-plus v motorizaci 1.8TSI 132kW nebo 1.4TSI 110kW. Je mezi těmito variantami rozdíl v životnosti či spolehlivosti? Jsou s některou z těchto variant nějaké servisní problémy? Která motorizace bude celkově spolehlivější?

 

Výhodou 1.8 TSI je zadní náprava multilink, 1.4TSI má torzku (údajně delší životnost a levnější servis nápravy), je ta torzka při jízdě výrazně horší?

 

Naopak 1.8TSI má mít dvouhmotový setrvačník, takže výměna spolu se spojkou se může docela prodražit, což je výhoda pro 1.4TSI, které dvojhmotu nemá. Btw... vydrží dvojhmota déle v případě kombinace s DSG převodovkou?

 

 

Poznámka: V O3 1.8TSI DSG7 z rodiny mám najeto pár tisíc a zatím maximální spokojenost, při nájezdu cca 40tis zatím žádné problémy. S 1.4TSI jsem dosud nejel vůbec.

Odkaz ke komentáři

U mě to bylo o prioritách, finančních možnostech a taky chtěl jsem praktické auto pro radost, proto pro mě 1,8, DSG, 4x4, combi byla jasná volba a láska na první pohled. Mám auto pro radost a pokaždé do něj rád usedám. Zatím bez závad, maximální spokojenost.

Běžně jezdím za +8,5l kolem komína, ale dálkové trasy byť s plným obsazením, to umí i pod 7l.

Upraveno uživatelem eReSek
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

O3 z pohledu ojetiny řešil Svět motorů 13/2017. Celkově O3 velmi chválí. Co se týká motorů, tak ohledně 1,8 TSI cituji: "V současném zlobí nanejvýš vodní pumpy, které jsou v jednom tělese s termostatem a občas tečou. Celkově však není moc důvodů si kupovat tak složitý motor, jehož točivý moment musí být kvůli malé převodovce oříznut na stejných 250 Nm jako má mnohem jednodušší a levnější 1.4". U nevýhod o O3 ale zase zmiňují "vyšší hlučnost motorů 1,4 TSI a 1,6 TDI". Dále zmiňují cvakání po studeném startu a obrovskou spotřebu oleje u motorů do června 2014.

Pro mě byl podstatný fakt, že pouze motory nad 110 kW mají multilink (víceprvkovou zadní nápravu), která je sice dražší, ale má výrazný vliv na hlučnost a jízdní komfort. 1.4 jsem nejel, ale jízda v 1.8 TSI/132kW je prostě paráda.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...