Přejít na obsah

Topení + Teplota motoru


pavel997

Doporučené příspěvky

Dobrý večer, mám problem s octavii 1.9 Tdi 81kw motor jízdou normálně ohřeju na 90°C při větších mrazech to trvá dele ale ohřeje se, s kopce sice pada ale to je asi normální. Ale problém nastává když zastavím auto přestává pomalu topit a teplota se drží pořád na 90°C ale vzduch je studený. A když se zase rozjedu tak topí krasně nebo i stačí na místě malinko přidat plyn třeba na 1200 ot. a topí to. Vody je tam dost a hadice nejsou nějak tvrdé takže to zavzdušněné být nemuže. Může být špatný termostat nebo zanesená chladící soustava nebo radiator ? Jo a ještě dodám po ujetí asi 20 km teplota na 90°C a hadice co vede jakoby okolo baterky do te příruby co jsou ty žhaviče tak byla tepla ale ta spodní hadice kde je termostat je studená.

 

Prosím o nějakou radu nemůže to být i nějaké čidlo ? Mám normální klimatizaci AC točící kolečka.

 

 

Odkaz ke komentáři

pokud sou mrazy tak je normální že pokud auto klape jen na volnoběch tak ta teplota padne ta nafta holt nemá takovou výhřevnost jak benzín

tudle desítka pod nulou něco sem řešil večer na kámošově autě a po půl hodce co auto klapalo na volnoběch tak mi padla teplota z 90 na 70 stupnú a termostat mám novej

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj takovej dotaz. Mam 81kw kombik do prace cca 20km.stojim venku rano nakopnu odjedu ale nedostanu se na 90°C max tak 60 a mam climatronic zapnuty na auto. Ted sem ho zkusil nechat vyply a dostal sem se max na 60 a po 2 min stání na volnoběh vylezla kousek vys pak lehce klesla a pak stoupla tak na 70 pak uz sem se vyprd cekat co bude dal. Napadlo me zakrytovat masku ale myslim ze to nepomuze a navíc v kelly za to chtej skoro 700 za kus plastu. Na to kaslu. Cim to muze byt. Kolega to ma do práce bliz a cca po 2km uz ma pry tak 85 a jede obci ja vetsinu trasy mimo tak mozna napor vzduchu silnejsi a vic se ochladi. Dik za rady

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Nevim cim myslis normalne. Ale jako teplo trosku fouka ale vlažné.v praci mame krap a ten skoro az pálí proti tomuhle. Termostat me napadl a cidlo teploty vykazuje asi jine hodnoty. O vikendu to chci vyhnat na 90 a dat vag. Tenhle vikend sem daval merene hodnoty za studena a vylezlo tohle4dceb431196681470ec54facf25ed2c9.jpg

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Ale je zvláštní ze kolega se stejnym vozem jezdi do práce cca 9km a nekdy v polovine ma kolem 70°C. kryt pred chladicem nema stejne jako ja. Jestli ma vliv to ze jede furt v obci ze třeba vzduch co narazi na chladic tolik neochlazuje pri pomalé jizde jako pri rychle ale to je ma domněnka. Rikam si ze ho i tak vymenim. 300kc neni tak hrozny nevim kdy muze odejit ten stavajici a navic bude auto stejne v servisu kvuli brzdam tak se udela pri jednom.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

S mou 66 Kw AGR, dovedu při -10°C zajed 20 km s jemným sáláním tepla z ofuku, ale ručička teploty se ani nehne (jemná námraza na okrajích čelního skla)

Dovedu zajed i při -10°C, 20 km stylem nevytáčení motoru(předpisová jízda, jak jinak) s sáláním tepla z ofuku a ručičkou teploty na 85°C.Je to vyloženě o stylu jízdy s funkčním okruhem chlazení.

 

Odkaz ke komentáři

Ještě dotaz koupil sem cidlo venkovni teploty pac mi ukazuje o nejakych 10C min nez je. stare odpojil a furt ukazuje teplotu. Ja myslel ze neukaze nic. Si rikam jestli nove cidlo problem vyřeší. Jak je to? Mam climatronic a na PP i na panelu ukazuje stejne

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Ahojte, nejdem zakladať inú tému, myslím že mám problém so snímačom teploty, ale chcel by som si to overiť.

Keď boli teraz silnejšie mrazy mal som problém so štartovaním a prvé čo ma napadlo bol snímač teploty chladiacej kvapaliny (podľa teploty chladiacej kvapaliny s spúšťajú žhaviče?).

Nemám diagnostiku, ale skúsil som to napojiť cez OBDII bluetooth zásuvku a cez telefón. Pred naštartovaním sa mi zobrazila teplota nasávaného vzduchu +2°C a teplota chladiacej kvapaliny +3°C. Teplota von bola -4°C.

Nemali by mi čidla zobraziť tiež teplotu +- -4°C? Ako sa zobrazuje teplota chladiacej kvapaliny cez VAG keď je vonka teplota pod 0°C?

Žhaviče som menil minulý rok, baterku dva roky dozadu. Ešte ma napadá štartér.

Viete niekto poradiť čo mi mohlo mať za následok zlé štarty a ako by som mohol zistiť príčinu?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj,

abych nezakládal nové téma..

O1 r.v.2005 81kw 210xxxkm

Auto se zahřívá celkem normálně, ale teplota vyšplhá na 100°C, ale jakmile jí atakuje, tak klesne na 90°C.. V případě táhleho kopce zase vystoupá na 100°C

 Topení? chladný vánek až tak po 20km, ale to už rafička ukazuje dávno 90°C

Termostat je měněný na podzim..

Rada prosím? 

Odkaz ke komentáři

čidlo OK

každopádně.. Teď jsem přifrčel od mechanika a byl to zavzdušněný okruh chlazení, kde nejspíš už i kolem hlavy byl vzduch. Nyní odvzdušněno a topí pěkně a voda jde jen do 90°.

Teď už se jen modlit aby se vzduch neobjevil znovu, jelikož by se jednalo prej asi o těšnení pod hlavou, který by bylo načaté.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...