Jarda2238 Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 zdravím, už to pozoruji několik dní - nastartuji motor - za studena otáčky se automaticky zvýší na 1000rpm, ale už neklesnou na obvyklých 700, vždy, celou dobu jízdy jsou na 1000rpm. jel jsem to projet do prahy a zpět(200km), protože jsem myslel že se vypaluje filtr, ale dělá to stále. pokud nastartuji ohřátý motor tak otáčky klesnou na obvyklých 700, jakmile ale vyjedu tak se zase drží na 1000rpm. taky se mi pravidelně po vypnutí motoru zapína ventilátor a cca 20 vteřin fouká, občas je cítit něco spáleného. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 Podle me je to kvuli chladu, az se Ti motor zahreje tak by mely otacky klesnout.... Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hubík Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Nedávno jsem pořídil starši Octavii II 1,6 TDI GreenTec a zatím rozlišuji, co je normální a co nenormální. Mě dělají otáčky něco podobného, jsou skoro pořád na 1000. Jen když vypnu úplně Climatronic, tak po sešlápnutí plynu klesnou na standart. Jakmile pustím nějaké nastavení, tak se samočinně zase zvednou a je jedno, jaká je teplota motoru. Také jsem přišel na to, že lze v klidu motor vytočit na max.2500 otáček, jako by tam byl nějaký omezovač, ale za jízdy je to v pohodě. Je to normální? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Ano je to normalne :) je tam obmedzovac proti vytacaniu na volnobehu ako pises :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cidling Odesláno Leden 28, 2017 Sdílet Odesláno Leden 28, 2017 Taky se musím přidat. Mám sice O III 66kw, ale chová se stejně. Někdy už z těch zvýšených otáček rostu. Přešel jsem z benzinu, tam jsem na nic podobného nebyl zvyklý. Pouze při studenem motoru na chvíli sytic a pak už vždy jen normální volnoběžné otáčky. Z počátku jsem byl z těch zvýšených otáček na vyvrtku, nevěděl jsem co to děla, hlavně proč. Časem jsem třeba vysledovat, mám manuální klimu, když v chladném autě vytocim ovládání teploty na max aby to topilo sepne PTC, okamžitě otáčky vyletí na 1100, to chápu, zvýšený odběr, altik musí dobíjet, auto se zahřeje, teplotu snizim, avšak otáčky na volnobeh jsou pořad okolo 1100 a samy neklesnou, když po nějaké době jízdy, vypnu motor pak znovu nastartuju klesnou hned na 700. Nejednou se mi stalo, ze i při delší jízdě cca 80km při zahratem motoru na max jsou otáčky po celou dobu jízdy na volnobeh lehce pod 1000, filtr to nevypaluje, vypnu motor, opětovne nastartuju a volonobezne otáčky jsou rázem na 700, proč to tak děla, však nechápu. Kdyby to třeba kompenzovalo zvýšený odběr tak, aby altik stíhal dobíjet to bych chápal, ale při běžné jízdě bez klimy s topením na půlku a vetrak na druhou rychlost nemá dle mého zvýšený odběr. Ptal jsem se i v servise proč, řekli jo to tak děla, ale proč samo nevěděli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kufa73 Odesláno Červen 12, 2018 Sdílet Odesláno Červen 12, 2018 (upraveno) Zdravím vsechny.. Mám stejnou zkusenost..otacky kolem 1000 i pri zahratem motoru na volnobeh. Jedna se o octavii 3 1.6 tdi 77 kw r.v.2014 Upraveno Červen 12, 2018 uživatelem kufa73 Chyba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Červen 13, 2018 Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 Krom toho že píšeš do špatné sekce, tak kdyby sis pročetl diskuzi věděl by jsi, že to způsobuje regenerace filtru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kufa73 Odesláno Červen 13, 2018 Sdílet Odesláno Červen 13, 2018 Děkuji za info.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zimicc Odesláno Leden 25, 2019 Sdílet Odesláno Leden 25, 2019 Mel jsem stejny problem, bylo to cidlem tlaku u DPF, bylo vadne takze nonstop sepnuta regenerace. Po vymene vse v poradku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.