bossik Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Zdravím, mám oct I 81kw a problém asi z altíkem.Za jízdy když překročím tak 2700ot a víc tak na mě vyskocí kontrolka že to nedobíjí a jak uberu tak zase zhasne. Nemáte někdo zkušenost co v altíku asi odchazí nebo co to může dělat. Při nižších otačkach je to asi ready jezdím s autem denně a startuje dobře. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skalickyd Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Můj názor... Prokluzuje řemen ,zkus ho vyměnit Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hostyk Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Tiež by som povedal že to môže mať na svedomí remeň, mal si ho už menený niekedy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bossik Odesláno Leden 30, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Mám to auto 2 roky a já ho neměnil má to teď asi 261tis km. Když jsem se na to díval pří sešlápnutém plynu tak se mi to nezdálo, že by to klouzalo, ale nevim jestli by to bylo tak viditelne. Přeci jenom co si budem povídat moc tam pořádně vidět neni. Kazdopadně volnej neni. Doma se mi někde valí spray na klínove řemeny tak to zkusím nastříkat jestli nahodou nebude změna a kdyžtak ho vyměním. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
breta Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Můj selský rozum mi to nebere. I kdyby ten řemen prokluzoval, tak přece s rostoucími otáčkami motoru nebudou klesat otáčky na řemenici alternátoru až pod hranici otáček volnoběhu (kdy už kontrolka nesvítí). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bobo Tsi Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Máš zodraté uhlíky a pružinky ich nedotláčajú na komutátor. Treba vymeniť uhlíky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mareo Odesláno Leden 30, 2017 Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Altik ven a nove uhliky uz to tu psali nademnou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bossik Odesláno Leden 30, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2017 Díky za rady. Ta hranice otáček je cca 2600 - 2700 a dál jak jezdím tak do 2500 tak v poho. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bossik Odesláno Březen 16, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 Zdravím, jen napíšu dořešení. Altik k tomu všemu ješte začal tak jako hučet nebo kňučet. Tak následovala demontáž a odvoz do servisu. Měl jsem tam docela dost vybroušené ty dva meděný prsteny jak k nim jdou ty uhlíky asi ten komutátor jak píšete. Pak vyměnil to relé s uhlíkama a to vnitřní ložisko hučelo. Tak vyměnil obě ložiska. Cena 1650kc mám Bosch tam se prý nedají vyměnit samotné uhlíky jako ve Valeu tak je to dražší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Březen 17, 2017 Sdílet Odesláno Březen 17, 2017 žeby u boše nešly měnit uhlíky? dělal sem zafiru taky bosch a bez problémů sem dal jiný-asi se jim nechtělo :rolleyes: z novýho regleru měli marži a jednoduší práci :rolleyes: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 Muj autoelektrikar taky rovnou meni komplet. Cenovy rozdil mezi uhliky+prace navic nebo novy modul nevim jaky je, ale aspon da zaruku na praci a nemusi to delat za chvili znovu kvuli regulatoru :-) Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bossik Odesláno Březen 21, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2017 Pokud se nepletu tak říkal , že do valea uhlíky asi 60kč a tenhle regulátor do bosche 600kč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.