Přejít na obsah

Skusenosti s Víceúčelové aditivum 1.6 TDI Škoda G00 179 0M3


Guest tomxass

Doporučené příspěvky

Guest tomxass

Ake mate skusenosti s tymto vyrobkom?

 

Číslo dílu dle Škoda:

  • G00 179 0M3
584ad676e9c9b.jpg


víceúčelová přísada do nafty, zejména určeno pro vozidla s motory 1.6 TDI 55kW/66kW/77kW (CAYA, CAYB, CAYC), splňuje normu VW 50526

 

Odkaz ke komentáři

Rozdil je ten, ze VIF muzes lit porad, ale tohle ma, myslim, nejakou omezenou kilometraz, uz nevim, kolik bylo na lahvicce napsano, neco kolem 7000km a jeste tam bylo psano bud dodrzte kilometraz, nebo aplikujte s vymenou oleje, to si je potreba radsi precist.

Pouzil jsem pro 2.0TDI 125kW a po vyujeci dvou nadrzi (aplikovano cca 70ml pripravku ~ pul lahvicky na nadrz) jsem mel na vstricich o 5-7% lepsi hodnoty rozprachu dle DIAG, takze za me muzu doporucit.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Ten VIF zbytečně předávkováváš, vyhazuješ peníze oknem. U tvého auta nemá smysl dávat víc jak 2 dávky na celou nádrž...

Rozhodně bych aditivum škodovek nemíchal s ViF.

Flaška je na jednu celou nádrž a dává se s výměnou oleje, není to aditivum co se leje do každé nádrže ! Je primárně určené pro motory CAYC, kterým reálně pomáhá udržovat vstřiky v lepší kondici. u 2l s boschem to žádný efekt nemá.

Odkaz ke komentáři

Používám to od 180K km po výměně oleje, po první aplikaci se mi zlepšila solidně spotřeba a kultivovanost motoru. od té doby už proběhly další 4 aplikace přípravku a žádné další změny jsem nepocítil, takže asi jen jako udržovací aditivum.

Teď jen otázka, jestli aplikace tohoto přípravku má nějaký smysl. V jiném vláknu píšeš, že při 200t km šly u tvého auta do kopru 2 vstřiky.

Odkaz ke komentáři

Ano ale ty už mají odchylku dlouho právě to aditivum umožnilo normální chod od 160K km kdy jsem to řešil protože motor hodně houpal při regeneraci do 200K naprosto v pohodě vím že byly špatné a byla vyšší spotřeba, ale spotřeba před použití aditivem byla ještě horší, ve 200k to řeším proto že škodovka úpravou SW zvedlavstřikovací tlak mezi 1500 a 2200 na 180 mpa z původníc cca 120 po 2.2k se vrátí tlak na 150mpa který byl i před úpravou a motor přestane cukat, takže to že se horší stav vstřiků ted projevuje jde čistě na vrub novému SW, neříkám že byly fit ale neprojevovalo se to nějak zásadně, auto možná víc kouřilo ale mám DPF takže krom horší spotřeby jsem nic jiného nepozoroval...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Protože si pak nemusíš pamatovat v jakém intervalu jsi to tam dal a dáváš to vždy stejěn s olejem. Lít častěji je kontraproduktivní, způsobuje to primárně silnější zážeh u trysek, čímž by se měli čistit (to prý dělá i ViF no nevim víš co je to vždy o tom co kdo povídá)  a mělo by to odstranovat nánosy z palivové soustavy... co neumyješ jednou nádrží nejspíš neumyješ ani dvěma na víc. Ono to čištění nebude špatně jednou za čas, ale dělat ho vícekrát je prostě kontraproduktivní a když to tvrdí i výrobce tak by se sním nehádal, kdyby mohl prodával by ti to na každou nádrž.

Odkaz ke komentáři

Hodne spatne jsem to napsal. Delam to jedno baleni za vymenu oleje a dal jsem tech cca 150ml do dvou nadrzi ( a casove cca 3-5 nadrzi pred vymenou oleje - tedy nejakych +-3000 km pred vymenou oleje).
Tzn v praxi 150ml baleni pouziju jednou za 10-15.000 km

Upraveno uživatelem raym0n
Odkaz ke komentáři

To jedno balení toho aditiva tam naliješ celé když máš dojezd mezi 50 a 200km a dáš pak hned plnou nádrž, dávkování je nutné dodržovat, když to moc ředíš nemá to účinek, ta nádobka je přesně na celou jednu nádrž, když to budeš různě míchat, tak nikdy nedocílíš kýženého efektu. Tj optimálně prostě nalít nádobku do nádrže a dotankovat na plno, ono se to promíchá a máš to rozředěné v cca 60 litrech nafty, které ideálně vyjedeš do rezervy a až pak natankuješ znova.

Odkaz ke komentáři

Vysvětluješ to dobře, já se ti snažím vysvětlit že to dávkuješ špatně. Nádrž TDI octavií má kapacitu kolem 68l. 22ml toho aditiva se dává na 10l nafty takže 150ml aditiva obsažené v té lahvičce, je přesně na celou jednu plnou nádrž. Je jedno kolik máš v nádrži nafty, prostě to tam naleješ celé a doplníš nádrž do plna, tím přesně splníš dávkování aditiva, jestli jsi to rozložil do více nádrží tak byl efekt pravděpodobně velmi slabý nebo žádný.

Navíc koukám že máš 2.0 TDi, který používá systém BOSCH. To aditivum o kterém se tu bavíme, je určen vyloženě pro 1.6 TDi a to ještě verze do roku 2012 se vstřikovačema od siemensu, které trpěli na specifický problém, které tohle aditivum částečně řešilo, takže se v každém případě namáháš úplně zbytečně.

Odkaz ke komentáři

tak ste to zde pekne rozebrali:-)

nevim jestli majitel predemnou daval neco do nafty, ja uz dal neco od sonaxu,

ale jak vymenim olej tak to do nadrze naleju a dam plnou:-) snad to pri mych 180 tis trochu k "necemu" (v dobrym) bude:biggrin:

porad mi to prijde hlucny, ale predtim jsem mel benzin, takto bude asi skresleny:cool: pravda ze jiny nafty co slysim v okoly sou este hlucnenjsi:laugh:

Odkaz ke komentáři

To tam máš asi poslední SW že ? Ona totiž 1.6 TDi s původním SW když měla v cajku vstřiky, nebyl v kabině slyšet, proto dost lidí prská na úpravu NOxu, protože z auta se trošku stal traktor. Ono ne že by ten motor byl reálně hlučnější, jen produkuje frekvenci hluku která lépe proniká k řidiči a víc tak motor slyší. Před úpravou se jeho chod zas tak výrazně neodlišoval, to že jde o naftu se dalo spolehlivě poznat až tím že motor ztrácel s otáčkami nad 3.5k výkon. 

Ono právě po úpravě slyší řidič ani ne tak motor jako vstřikovače, které fakt hlučně cvakají, protože do nich perou kvůli dieselgate hraniční tlaky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...