Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Per

Vibracie pri 1800 ot/m

Recommended Posts

ked rucicka dosiahne 1800 cca..tak to cele mierne zavibruje

 

a to na kazdej rychlosti

 

zavibruje motorom podobne,ako keby mal nizke otacky

 

co to je ?

Share this post


Link to post

najviac to je znatelne pri najvyssom prevodovom stupni..zavibruje to autom tak,ze vidim ako sa vlni vzadu okno

 

nejake napady?

Share this post


Link to post

Zdravim, som tu novy a nechcem zakladat novu temu. Dufam ze je okey ak to napisem sem.

 

Pri otackach od zhruba 1800 do 2100 pocut z motoroveho priestoru zvlastne cvakanie/klepanie. Najvyraznejsie sa to prejavuje pri 2000 otackach, po zosliapnuti plynu a akceleracii ide uz motor hladko.

 

Na aute som zatial najazdil 5000 km od kedy som ho kupil. Od kedy na nom jazdim tak sa tento neprijemny prejav stale stupnuje. Je to rocnik 2010 a ma najazd vraj 100 tisic co je otazne.

 

Najvyraznejsi je ten zvuk pri prvom a druhom prevodovom stupni a hlavne po nastartovani. Po tom co motor prvy krat trochu vytocim tak je to uz lepsie.

 

Zvlastne je ze motor ma pri volnobehu spotrebu len 0.3 litra, u znamych a rovnako aj vsade na internete som videl hodnoty 0.4-0,5 nikdy nie 0.3.

 

Pri volnobehu tento zvukovy prejav nepocujem, pripadne tento prejav nie je taky vyrazny. Zacne sa to prejavovat az pod zatazou.

 

Prikladam aj nahravku

https://uloz.to/!y59m16QFAvPQ/hlas-005-sd-1-m4a

 

Dakujem za kazdu radu

Share this post


Link to post

100K je podezřele málo. Nicméně motor jede v emisním modu a je hlučnější, jak se rozjedeš a prárkrát motor protočíš popř. tam vrazíš vyšší rychlost tak se přepne do modu "kašlu na mise" a uklidní se. Horší akustický projev dělají opotřebované vstřiky a vůle z ochozeného motoru které jsou za studena výrazně slyšitelnější, taky chvilku tráv než se všade dostane olej. Nelámal bych si s tím hlavu, jestli se ti nechce vyhazovat balík ze vstřikovače, které to začnou po 100k km dělat stejně znova. Krom vyšší spotřeby v zátěži a více zasraného DPF filtru to s motorem nic zásadního nedělá...

Share this post


Link to post

Ďakujem, no ono to robí aj pri motore ktorý je už zahriaty ale je to menej výrazné, keď zleziem z dialnice na okresku a vojdem do obce zaradim trojku a som zase na tom istom. Nahrávka je urobená so zahriatym motorom. Spotreba je tak ako píšeš na ten motor relatívne vysoká, čo som si robil priemery podľa natankovaného množstva a odjazdených km vychádza mi to na 5,5-5,6 dlhodobo, a to mesto nejazdím skoro vôbec, auto používam na dlhšie trasy.

 

Dá sa tomu nejakým spôsobom aspoň trochu pomôcť? Aditíva? čističe? alebo toto je už nezvratný stav? Kedy by som mal začať riešiť stav vstrekovačov? Až keď mi to vyhodí nejakú chybu?

 

Máš pravdu, samozrejme na ten vek auta sú tie km dosť podozrivé, interier je ale veľmi pekne zachovalý, ale veľmi tomu neverím. Bolo by dobre zvážiť aj výmenu rozvodov? Aj keď od intervalu 210 000 km mám podľa stavu odometra ešte ďaleko, ale auto už má 7 rokov a nájazd nemusí byť skutočný.

Share this post


Link to post

určitě nebude to co popisuješ nastává až u vstřikovaču po 150K km a to ne vždy jen když se sem tam narazí na horší naftu. Mě vstřikovače vykazovali zhoršený chod od 150 a do 250 kdy se měnily preventivně celé neházeli žádnou chybu. Samozřejmě s novým vstřikovačem je motor jak nový, tichý, kultivovaný, filtr se zanáší pomaleji a spotře po dálnici při 250 před výměnou byla při 130 kolem 6.4l ted jsem zpět na původních 5-5,5l. Cvakavý zvuk taky zmizel. Udělal jsme to na referenci od jiného člověka na jiném forum který to udělal ve 180 i s čerpadlem, stejná zkušenost. Výrobce vstřikovače uvadí životnost 120k km a má k tomu asi důvod. Kdyby s tím někdo jezdit kolem komíná 7 let bylo by to auto v interieru víc poškozený. Budo stočený tak o 100K km, zjistíš to podle zaplnění DPF filtru.

 

Rozvody jsem dělal až ve 250 se vstřikovačema, vypadali jak nové, zbytečné je tak brzo měnit.

Při 100K km bych jsi měl mít oil ash v DPF filtru cca 25g.

Share this post


Link to post

Len dodam k tym rozvodom. Minuly tyzden menil kolega rozvody na VW Touran CAYC - DSG, pri 150t km a ked to otvorili, tak mechanik hned povedal, ze je uz za pat minut dvanast. Mozno este cca 5000 km a skocilo by mu to. Remen bol uplne dotrhany. Zato u mna pri 150t km boli rozvody ako nove.

Mozno aspon vizualna kontrola remena by neuskodila, ak je pumpa ok...

Share this post


Link to post
Guest tomxass

Ono je aj otazne ci ten Touran mal fakt 150K.

Ja mam r.v. 11, 150K a remen povodny vizualne v top stave...

Share this post


Link to post

ako vizaulne skontorlujem remene ? mal som to uz znameho,mechanika,ten tvrdil,ze sa to musi cele rozobrat,aby sa to videlo

Share this post


Link to post

Tak ako to robia v autorizovanych servisoch. Aj oni maju v postupoch, pri urcitych km urobit vizualnu kontrolu.

Ak to nevie, vymen servis/mechanika, lebo sa mu do toho nechce.

Share this post


Link to post
Guest tomxass

niekde som cital, ze niekomu vibroval plast nasavania vzduchu pred filtrom, skus pozriet ci nema volu...

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...