Jump to content

NÁVOD: Seřízení táhel řadicí páky OII


stringo

Recommended Posts

Seřízení táhel řadicí páky

 

 

Popis závady: velký odpor při řazení 1. rychlostního stupně a zpátečky

Časová náročnost: 45 min.

Potřebné nářadí: 1x imbus 5mm, 1x tyčinka o průměru 5mm (lze použít vrták 5mm)

Typ vozu: Octavia II / 2.0TDi / BKD / 6st.manuál (mělo by to být podobné i u dalších variant)

 

 

1. demontovat vstup sání vzduchu

- odtlačit 3x západku a vytáhnout kryt nahoru

- zamáčknout levou a pravou západku zadní stěny a oddělit od přední stěny vstupu vzduchu a vytáhnout směrem nahoru ze spodních zobáčků

- vytáhnout z osazení trubku a zadní stěnu vyndat

 

post-19220-0-56633800-1492603037_thumb.jpg post-19220-0-17464400-1492603049_thumb.jpg post-19220-0-31787900-1492603061_thumb.jpg

 

 

 

2. demontovat filtr box

- odpojit rouru tahem od filtrboxu (je jen nasazená)

- povolit 1x imbus

- vytáhnout celý filtrbox ze dvou gumových pacek směrem nahoru - nemusí se odpojovat, stačí ho pouze odklonit

POZOR - při vytahování podvléknout gumovou hadici pod roh filtrboxu!

 

post-19220-0-26756800-1492603077_thumb.jpg post-19220-0-93849400-1492603084_thumb.jpg post-19220-0-50062300-1492603103_thumb.jpg

 

 

 

3. uvolnit táhla

- stlačit pružinu a pootočit plastovou matici aby zůstaly kleštiny otevřené

 

post-19220-0-58013500-1492603116_thumb.jpg

 

 

4. zajistit řadicí páku

- vysadit rámeček řadicí páky směrem nahoru (začít u popelníku a pokračovat směrem k sedačkám a vycvakávat ze zobáčků), poté celý rámeček přehrnou přes hlavici řadicí páky

- z polohy neutrálu lehce vyhnout páku směrem k řidiči a vycentrovat zajišťovací otvory proti sobě a zaaretovat kolíčkem (nebo jako já vrtákem 5mm)

 

post-19220-0-28570600-1492603134_thumb.jpg post-19220-0-96750400-1492603143_thumb.jpg

 

 

5. zajistit převodovku

- kolíček zatlačit do převodovky a pootočit směrem nahoru (kolíček musí držet v zajištěné poloze)

 

post-19220-0-99589500-1492603152_thumb.jpg post-19220-0-36625500-1492603164_thumb.jpg

 

 

6. nastavit polohu táhla

- lehce tahat od sebe lanovod a matici s pružinou, aby se vymezila vůle a pootočit matici zpět až pružina stlačí kleštiny a zaaretuje lanovod

- provést na obou táhlech

 

 

7. zpětná montáž

- kontrola zajištěných kleštin na lanovodech

- odjistit plastový kolíček převodovky (otočit dolů a vytáhnout směrem od převodovky)

- odjistit řadicí páku (vytáhnout aretační kolíček, nebo jako já vrták)

- vyzkoušet chod řadicí páky, zda jdou zařadit všechny rychlosti (předběžná kontrola správného provedení nastavení)

- nasadit rámeček řadicí páky

- namontovat filtrbox (usadit do gumových pacek a přišroubovat imbusem)

POZOR - při usazování převléknout gumovou hadici nad roh filtrboxu!

- nasadit rouru do filtrboxu

- nasadit zadní část sání vzduchu na rouru a zasadit spodní zobáčky do přední části sání a zacvaknou po obou stranách zobáčky

- nasadit horní část sání vzduchu

- zkusit správnou funkčnost za jízdy a v případě potřeby postup opakovat

Link to post
  • 10 months later...
  • 2 years later...

Díky za návod, potřeboval jsem “jen” vyčistit zatuhlý čep toho trojúhelníku na táhle (obvyklý problém, že se nevrací řadička doprostřed), ale postup rozebrání pro získání přístupu se moc hodil.

Jo, a nedoporučuju to dělat potmě, v -8 stupních a vichru, to se mi moc neosvědčilo :-). Ale i tak se podařilo.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Mam Garmin i Sigmu ROX 12.0 a Garmin je uplne nekde jinde. Data Center se sice tvari, ze je desne profi, ale vecne toho pulka nefunguje, je to neprehledny, dobry mozna pro profi tym, kde nad tim nakej Ferda sedi a analyzuje, protoze pro tym je to sikovny. Rozhrani, software, aktualizace a celkove, vcetne uzivatelske podpory, ktera stoji za vyliz, je uzivatelsky vuci Garminu propastny rozdil. Kolem me ma ted Garmin kde kdo, az me to prekvapuje, tak se hezky plni i kontakty a je to fajn 🙂 A mezi nami, v dnesni dobe si kupovat cyklocomputer/sporttester bez GPS mi prijde skoda
    • Tak jsou trochu rezaté ale dlouho nebudou... Odesláno z mého HRY-LX1 pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...