Přejít na obsah

Hybridné turbo zo stredom z 96kw (ASZ)


Doporučené příspěvky

Dobrý deň, som tu nový člen, vlastním OII 1.9 TDI 77KW 4X4 kód motora BKC. Pred časom mi začalo tiecť tesnenie pod hlavou, po rozobratí mechanik zistil, že je poškodený aj vačkový hriadeľ a následkom toho poškodilo aj lopatky na turbe.

 

Preto som menil originál turbo za tzv. hybridné turbo so stredom z ASZ 96kw, ktoré malo poskytnúť väčší výkonnostný potenciál, vymenila sa hlava motora, tesnenie pod hlavou, vačkový hriadeľ a to turbo.

 

Po poskladaní turbo zapne tak ako má, ale chýbal potrebný podtlak, nastavila sa aretačná šrúba na podtlakovej banke (nová banka) no ale ani to nepomohlo.

 

Softvérovo je auto '' chipnuté'' na cca 103 kW, skúšal som vymeniť váhu vzduchu, teraz sa chystám vymeniť blok magnetického ventilu, keďže ten ovláda aj sklon lopatiek na turbe ale chcem sa opýtať či náhodou niekto neriešil podobnú výmenu turba za '' vacsie'' alebo čo by tento problém mohlo spôsobovať, pretože moja posledná možnosť sú podtlakové hadice a ak ani to tak potom neviem.

 

Softvér by mal byť v poriadku, skúšal som tri rôzne úpravy, nič nepomohlo, spotreba sa mi dvihla cca o 1 liter / 100km.

 

PS : diagnostika nevypisuje žiadne zavády, podľa nej ide všetko ako má.

 

Tak Vás týmto spôsobom chcem poprosiť o nejakú radu alebo pomoc keďže s mechanikom si s tým nevieme už dať rady.

Odkaz ke komentáři

Update

 

Vymenil som aj blok magnetického ventilu, žiadna zmena, ostáva mi už len úprava softwaru a dúfať že je problém tam.

 

Nemáte náhodou niekto z okolia Košíc dobrého človeka na úpravu softwaru s ktorým by som sa vedel poradiť poprípade za rozumnú cenu by mi to nejako vyladil?

 

Ďakujem vopred za všetky rady ?

Odkaz ke komentáři

1.Skontroluj hadičku podtlaku k banke turba či nieje popraskaná.

2.Prever aký podtlak robí výveva na odbočke pred posilovačom ale pri jej zlej funkčnosti by nefungovali dobre brzdy.

3. Ak by boli tieto veci v poriadku daj tam origo soft a uvidíš ako sa motor bude správať.

4.Píšeš že ste nastavovali tiahlo aktuátora regulácie a ako to je dosť podstatná vec.

5.Turbo je nové alebo jazdenka?

Odkaz ke komentáři

1.Hadička he okay tú som kontroloval

2. origo soft som tam nedával z dôvodu že firma od ktorej mam turbo uviedla že auto musí byť chipnuté lebo inak bude hádzať do núdzového režimu, ale ďakujem skúsim.

3 . brzdy idú tak ako predtým, čiže dobre tam by som problém nehľadal, prekontroloval som podtlakovy zásobník, hadice podtlaku a všetko okolo toho.

4. Tiahlo sme nastavili '' od oka'' ale v podstate je na doraz (čiže max) ale nejde dobre

5. Turbo je repas, v podstate pôvodne, len ma vyfrezované vnútro a je tam 96kw vrtuľa

(firma turbotech.sk)

 

Ja som z možnosťami už na konci, mam človeka v Prešove na chip, to bola moja posledná možnosť resp. chcem tam ísť až vtedy ak si budem takmer istý že ostatné súčiastky sú OK a že pravdepodobne problém je v riadiacej jednotke teda software

Odkaz ke komentáři

marián.marcin, teraz neviem co konkrétne myslíš, čo sa týka podtlakovej banky ta pracuje správne a bez problémov, myslel som to tak že ani po nastavení aretačnej šrúby sa podtlak nezmenil, stale auto zaberá citeľne od 2300 ot/min

 

Zle turbo ? Tak to dúfam že nie, problém je ten že pozorujem to že ak sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu tak turbo resp podtlak ide lepšie, krásne od cca 1800 ot/min, najlepšie na vyšších prevodových stupňoch a to konkrétne 3.4.5.6

Odkaz ke komentáři

Áno tiahlo na podtlakovej banke sme nastavili viacmenej na doraz, nejde dobre podtlak Turbo ide ako má podľa logu aj diagnostiky to som myslel ze nejde dobre, konkrétne podtlakova banka je nová a pracuje správne.

 

V piatok som vymenil blok magnetického ventilu, po viacerých jazdách pozorujem menšie zlepšenie hlavne pri jazde za studena plus keď sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu tak ako som spomínal ťahá od 1800 ot/min turbo odfukuje, píska, nemyslím si že je zle, tým nechcem povedať že chlapi nemajú pravdu no veľmi si nechcem pripustiť že je to aj môj problém ?

 

V priebehu týždňa asi pôjdem skúsiť úpravu softwaru od firmy ktorá má aj brzdu a vie celé vozidlo resp. riadiacu jednotku prekontrolovať a potom napíšem či sa problém odstránil alebo nie ?

Odkaz ke komentáři

Takže dnes som bol na stolici s autom prekontrolovat soft, mal som tam úpravu ktorá mala mat 103 kW a 320 NM no reálne bolo 107kW a 350 NM bolo to dosť nárazove a motor doslova zalievalo naftou, soft mi poupravili a teraz to ma odbrzdených 103 kW a 311 NM, problém sa odstránil.

 

Teraz len jazdiť a sledovať priebeh a spotrebu

 

Ďakujem všetkým ktorý poskytli svoje názory.

 

PS : turbo he okay ??

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...