Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

Fabia sedan se vyráběla až do roku 2006 - takže se zas tak rychle výroba neukončila, to samý platí pro verzi junior.. kam na tyhle žvásty choděj? z nabízených motorů je HTP skutečně nejhorší, ale to už bývá devizou nejslabších motorů - jinak do města ideální motor...

Odkaz ke komentáři

slabší HTP je tragedie, silnější už je lepší, nemyslím teď kW, ale spolehlivost resp. problémy s hlavami těchto motorů, sám mám na silnější verzi najeto několik set tisíc km, tak vím o čem píšu,

jinak sedan byl opravdu propadák, s ostatním nesouhlasím, SI i Romm nejsou vůbec špatný auta, osobně považuju derivát Roomstera - Praktik za ideální montérské i servisní auto :smich:

Odkaz ke komentáři

Ten článek jsem pročetl taky. Evidentně někdo v redakci tohoto pochybného informačního média spadl z jahody na znak.

 

Fabia Sedan se vyráběla celkem dlouho, ale český národ chatařů a chalupářů si prostě od dob Favorita zvykl na pátou díru v zádech a tak sedan nebyl pro tuto krajinu tak zajímavý...

 

HTP - a víte co..o tomto motoru už bylo psáno tolik. To nehodlám řešit. Jsou i poruchovější motory v automobilovém světě a že nepojede 1,2 jako 3,8 V6 musí být každému se zdravým rozumem jasné. Po zkušenosti např s P106 osazeným motorem 1,1 44kW můžu popovídat...HTP je sic hlučnější, ale umí zabrat-a to je Fabia oproti P106 pěknej pořízek.

 

Kecy o Superbu a Roomstru nemá ceny rozebírat. hovadiny, žvásty, žvásty a hovadiny. Superb I se prodával velmi dobře a Roomster má těžký život po příchodu Yetiho...

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

berme to tak, že musí o něčem psát, oni dostanou základ tématu článku a zbytek je na nich.

 

ad HTP, je to optimální motor do městského provozu, malý, levný, celkem pružný.

Bohužel jméno mu zkazili sami uživatelé tím, že auta s tímto motorem začali používat i na cesty s velkým nájezdem km, na který není stavěn, životnost motoru je cca 180t při normálním zacházení.

Nedávno sem jedno HTP řešil a pán se strašně divil, že je motor KO po 120t km, když s ním denně lítal Praha - Teplice

 

ad Superb, totáůně vycucáno z prstu

 

ad FI sedan, opticky jsem z ní na rozpacích, ale jinak je to auto jako každá FI, svou službu to odvede tak jako tak, jde o to, co každému vyhovuje, né nadarmo se říká, že jsem národ kutilů a zahrádkářů, takže tato varianta u lidí s těmito zájmy prostě neuspěla.

 

ad Roomster, dle mě zajímavé auto, první zazdění ovšem přišlo s tím, když FII použila přední část a druhá s nástupem yettiho, přecijenom cena FII combi a Roomster rozhoduje

Odkaz ke komentáři

Přesně tak, mám taky HTP, najeto 300K km a dělal jsem hlavu na 250K, jezdím s ním převážně dálky a dávám mu zabrat, při té opravě hlavy je důležité vyměnit taky kaťák a na hlavě se musí s vetily vyměnit i jejich vodítka (která jsou příčinou rozkvetlých ventilů)

 

@ Rolbar: ono záleží na tom jestli to je 6V nebo 12V, 12V je odolná, navíc já si údržbu dělám sám, tedy olej, svíčky, filtry, konkrétně u svého HTP (a po mých zkušenostech) dávám olej Aral 5W-40, měním po 15.000 km včetně filtru, vzducháč a svíčky měním po 30.000 km, "chip" :) od 18.000 km, ještě je ale možnost, že mám jedinečný kus, :P

Odkaz ke komentáři

ja bych tu neuspesnot FI sedan nevidel v karoserii,ale v cene.

 

nezapomente ze Thalii se tady proda kazdy rok mraky, ale jen proto ze je levna.

 

cili narod zahradkaru a kutilu ma rad male sedany, s taznym zarizenim a vozikem za tim.

 

Ti co meli 120 proste nemohli presedlat do FI sedan kvuli cene, karoserii to neni.

Odkaz ke komentáři

Hoši je to tak sedan byl levnější než o kombi, v roce 2001 to bylo 30t Kč, což není málo.

Mě se z počátku taky sedan nelíbil chtěl jsem kombi, ale pak se naskytla skladovka za dobrou cenu - bohužel sedan a bylo to.

Ale nemyslím, že vypadá až tak strašně, ale bude možná to tím, že jsem si na to zvykl.

Thalia mi přijde mnohem horší :palec:

 

Nejhorší škodovky asi FII a Roomster, jo a facelift OII.

 

Nejkrásnější je SII Combi ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...