Přejít na obsah

Koľko vám to žere na voľnobeh ?


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Cim muze byt zpusobena vyssi spotreba u posledniho prispevku co jsem psal? Auto je nyni po vymene rozvodu, veskerych filtru, svicek a oleje. Spotreba porad stejne vysoka. Vcera se mi navic rozsvitila kontrolka motoru. Auto mam kratce a na diagnostice po vymene rozvodu udajne vse v poradku

Odkaz ke komentáři

To je furt dokola, někdo něco otestuje a udajně je to v pořádku ... Kontrolka se nerozsvítila jen tak ... Máš chybový kod, který mohl být zapsán v ECU motoru nebo ne?

Kolik máš najeto po rozvodech? No, co dnes člověk vidí občas zůstává rozum stát, co všechno servisy (autorizáky i garáže...) pustí ze svých vrat ...

Odkaz ke komentáři

Diky za odpoved, nicméně v utery to pujde znovu na diagnostiku, tak se snad dozvim vic. Obavam se, aby to nebylo neco zavazneho, pomalu zacinam litovat koupě. Auto mam asi dva měsíce a pro jistotu jsem hned udelal rozvody a ostatni veci co byly nutne. Po rozvodech je to zatim tyden a najeto okolo 500km

Odkaz ke komentáři

Dost málo najeto po rozvodech a svítící kontrolka ... Koupě nelituj, garanci dnes nemáš u ničeho.

Startovals i po tom, co se kontrolka rozsvitila? Pozorovals nějaký pazvuky či divný chod motoru? Až do uterka bych nejezdil a nechal to prověřit. Ten, kdo to měnil, dělal to někdy, nebo to bylo jeho první? Jistě jsi kouknul vedle do problémů, to není strašení ale jedna z možností ... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&p=1686346

 

A tou kontrolkou tedy myslíš EML, tedy "vrtulník"?

post-42591-0-75247300-1505634723_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

S autem jsem vyrazil dnes rano do prace a prijde mi, ze motor se chova normalne jako pred rozsvicenim kotrolky (ano je to "vrtulnik"). Potrebuju s autem jet zitra rano do Polska na letiste asi 250km celkem. Myslis, ze se muze neco pokazit, kdyz nepozoruju jine chovani auta?

 

Jinak rozvody dalala osoba co pracovala v Oplu a rozvody delat umi, ale nejsem si jisty jestli ma bohate zkusenosti s motory tsi a jestli opel ma motory s tsi. Kazdopadne mel s tim problem, protoze na auto jsem cekal dele nez tyden.

Odkaz ke komentáři

To jsou indicie, s kterýma bych dalších 250km ujet nechtěl, sice píšeš, že nic nepozoruješ ale ECU motoru si to nemyslí ... Bez diagnostiky budeme všichni jen hádat, může to být blbost, ale taky ne, v Polsku to pak budeš řešit jak, pokud si to umane zrovna tam??? Je mi to jasný, že bez auta je problém, s ním ale někdy větší než bez něj ...

Odkaz ke komentáři

Diky za radu, mas pravdu, lepsi bude kdyz s tim pockam do utery, pak se uvidi co dal. Jinak vratil bych se jeste k te spotrebe, kdyz je na volnobeh u stojiciho auta aktualni spotreba 1.1 - 1.2 l dle palubaku bez klimy, s klimou 1.5, muze to byt nasledkem nejakeho vadneho ci odchazejiciho dilu? Mel bych to nejak resit nebo to nechat byt?

Odkaz ke komentáři

Souhlas, je to rozumnější to vyřešit a moc s tím do tý doby nejezdit.

Ta spotřeba na volnoběh je trochu zavádějící, beru, že jsou to hodnoty při zahřátém motoru v nynějším počasí, po cca 15-20km, vypnutá světla (maximálně přední denní), vypnuté vyhřívání sedaček i oken B), volant napřímo a bez točení, atd. kolem všech el. spotřebičů, pak je to trochu vyšší. Byla taková i před výměnou rozvodů, kolik to vlastně má cca najeto km? Pak můžou být už opotřebovanější vstřiky, či vysokotlaký čerpadlo, nebo třeba jen zanesený vzduchový filtr. V diagnostice se nechaj některý parametry zkontrolovat (tlak čerpadla, lambdy reagující na dávkování paliva vstřiky) a to by měl mechanik zvládat. Pokud ne, najdi v okoli někoho lepšího.

Odkaz ke komentáři

Ta spotreba je od doby co jsem auto koupil, takze i pred rozvodama. Ziral jsem na to jeste za slunecneho dne, kdyz byla okolni teplota 30°C a motor byl zahraty a z elektroniky byly zapnute jen svetla. Po vymene rozvodu, vsech filtru a svicek se nic nezmenilo co se tyka spotreby paliva. Najeto mam asi 185000 ale kdo vi jestli to neni stocene kdyz je to dovoz z Německa. Co jsem zpozoroval je akorat ze jsou vyssi otacky asi 1000-1100 a nekdy to spadne na 800. Tim nemyslim studeny start. Napriklad nekam dojedu, zastavim, vyradim a otacky jsou vyssi a kdyz jsem vypnul motor a opet nastartoval byly otacky 800. To by nasvědčovalo problemu se skrtici klapkou ze?

Odkaz ke komentáři

ne... s klimou max 1,1 jinak 0,80 az 0,9

Ja treba mam pri zahřátem motoru 0,7-0,9 bez klimy. Nevím proc to tak kolísá. A s klimou pri běžném použití kdyz nastavim teplotu na 21 a větrák jede jen lehce na malou rychlost, mam Tebou udavanych 1,1. Nekdy i 1,0. Pokud ale dam teplotu na modré políčko a chladím na max i větrák jede na max, tak v tu chvíli spotřeba vyleze na těch 1,5 taky. V tomto případě to v pořádku taky neni? Diky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

1,8 (CDAA) než se motor zahřeje tak 0,8-0,9l/hod (olej má provozní teplotu  80 -110°C - ustálený klidnou jizdou bez většího honění kolem 94°C) , po zahřati 0,7, kdysi to bylo i 0,6. Take zaleži co maš zapnute za spotřebiče - čím větší elektrickáý odběr, tím má alternátor větší odpor a motor má větší spotřebu. Klimatizace je dalsi odber a tam to skoci k 1,1l/hod (ale zase muze byt i nizsi cca 0,9l/hod pri zahratem motoru). Mam vetsi spotrebu oleje a pozoruji ze po vycisteni motoru to melo nizsi spotrebu a postupnym zanasenim a snizovanim tlaku ve valcich vyssi. Takže pokud ti stoupe spotreba na volnobeh, muze to byt i pruvodni jev zakarbonobvani. Samozrejme pokud se zvysi skokove a neco se na aute nedavno delalo, muze to mit s tim souvislost.

Take pouzivani aditiv do benzinu (VIF) se spotreba snizi (nez jsem zacal pridavat byla spotreba na volnobeh normalne 1,1l/hod.) Taky byla spotreba oleje cca 2,5l/1000km) a tlaky na spodni hranici.

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
V 17. 9. 2017 at 9:42, Dawoo napsal:

Diky za odpoved, nicméně v utery to pujde znovu na diagnostiku, tak se snad dozvim vic. Obavam se, aby to nebylo neco zavazneho, pomalu zacinam litovat koupě. Auto mam asi dva měsíce a pro jistotu jsem hned udelal rozvody a ostatni veci co byly nutne. Po rozvodech je to zatim tyden a najeto okolo 500km

Jak to dopadlo s tou svítící konrolkou, co ti dělali?? Mám podobný problém co se týká té kontrolky.

Odkaz ke komentáři

Ta kontrolka znamená x věcí okolo motoru, u mě to bylo doprovázeno vyššími otáčkami (cca1000-1200) a vyšší spotřebou na volnoběh. Ještě třeba podotknout ze mi to psalo na diagnostice neco se sanim vzduchu ktere je asi špatné, potažmo čidlo sani, ale neřeším to už, a v autorizaku mi chteli vyměnit celé sani ( cena 14000 + prace). Nakonec se vyměnilo jen PCV a ejhle kontroloka nesviti a na volnobeh 800ot. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...