Přejít na obsah

Zavzdušněné brzdy


Honzakozak92

Doporučené příspěvky

Ahoj všem, prosím Vás o radu.



Na svojí dvojkovy oktávce (1.9tdi, ESP) jsem dával nový zadní desky a kotouče a teď po zhruba měsíci i oba třmeny. Při výměně třmenu byly zaškrcený hadice (rok starý na celém autě) nevyteklo nic, po složení klasicky odvzdušněný jako na starých autech - všechny 4 kola pro jistotu. Třmeny se krásně zalily, odvzdušnění bez bublin. Ale po nastartovaní je pedál měkej a propadne se tak o 5cm víc, než normálně - opravdu dlouhý nepříjemný krok. Potom to normálně brzdí, ale působí to jako klasicky zavzdušněný brzdy. Tak dnes jsem odvzdušnil znova, předky i Vagem, a potom ještě znovu zadky. Dohromady 2l kapaliny a je to jen o chlup lepši. Všechny spoje jsou těsné, kapalina v nádobce nemizí, ani nepřibývá.



Nesetkal se někdo s tímto problém, případně nějaký nápad?



Předem díky default_smile.png


Odkaz ke komentáři

Mám podobný problém. Odvzdušněno podle dokumentace. Bez motoru tvrdej pedál. Jak se nastartuje tak se pedál propadá. Když to projedu tak první sešlápnutí projede až na podlahu druhý už je tvrdej. Rožlo se mi ABS ještě před výměnou zadních třmenů. Teď svítí taky. Podezřívám zavzdušněný ABS. Ale nevím. Zkušené mechaniky prosim taky o radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Vyřešili jste to jak kluci? Mám stejný problém. Na chlup.

Na VAG jsem to nedal, odvzdušnil jsem to ručně, ale nevypadá to, že to je OK. Nejdřív jsem udělal PZ a pak LZ kolo. Vše jsem při montáži udělal dobře. Měnil jsem pouze zadní třmeny, hadičky, kotouče a destičky. Na přední jsem nesahal.

Pedál při jízdě měkký, brzdná dráha od oka dvojnásobná. Když sešlápnu 2x za sebou, tak 2. sešlápnutí je skoro zabrzdění na fleku.

Ručka je OK.

Odkaz ke komentáři

U mě to bylo tím, že se mi předtím, než jsem s tím začal cokoli dělat, rožlo ABS. Odvzdušněný jsme to měli dobře, ale kompresor ABS nenatlakoval celý brzdový systém, protože ABS bylo odstaveno/dealtivovano. Musel jsem měnit zadní ložisko kvůli rzi, čidlo ABS už s tím co je na ložisku odmitalo spolupracovat. Až bylo vše ok a ABS se nerozsvěcovalo, tak celý brzdový systém natlakoval kompresor a od té doby v pohodě. Určitě bude třeba přes VAG odvzdušnit a celou soustavu natlakovat.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...