Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

Stal se ze mně závislák, každej den teď číhám, až se žena vrátí domů, zabavím techničák a frčím se projíždět. A kurevsky mně to baví. Na cestách je to krásně mrštný a dá se s tím docela svižně jezdit. Zpočátku jsem se toho trošku bál, ale zjistil jsem, že fakt snese opravdu svižnou jízdu zatáčkami, i když je to vysoký a baculatý. Opět jsem navštívil místa mimo silnici na který jsem si vzpomněl a kde jsem ještě nebyl. To auto mně fakt moc baví a najraději bych s tím jen furt jezdil a jezdil. Už máme skoro 1200km.

Opět jsem dneska blbnul s parkpilotem a fakt se to auto musí řídit podle obrubníku, protože ta vzdálenost je pokaždé od obrubníku stejná.

Odkaz ke komentáři

Já myslel, že SUV nemá s teréňákem nic společné. Jen vyšší podvozek, pohodlnější posez a rozhled, a velká módnost v dnešní době. Proto drtivé většině uživatelů fakt stačí dvoukolka. Čtyřkolka pro ty, co občas potřebují v zimě vyjet horší cestu, neudržovanou. Ale obecně SUV fakt neznamená teréňák. I když se schopnosti liší mezi modely, třeba je na tom Kuga líp, než např. X6, která má prý problém i na mokré louce.

Odkaz ke komentáři

Mas 150 nebo 180ti konovou verzi?

Mám 150hp, 180hp je jen s automatem a ten jsem nechtěl.

Já myslel, že SUV nemá s teréňákem nic společné. Jen vyšší podvozek, pohodlnější posez a rozhled, a velká módnost v dnešní době. Proto drtivé většině uživatelů fakt stačí dvoukolka. Čtyřkolka pro ty, co občas potřebují v zimě vyjet horší cestu, neudržovanou. Ale obecně SUV fakt neznamená teréňák. I když se schopnosti liší mezi modely, třeba je na tom Kuga líp, než např. X6, která má prý problém i na mokré louce.

Jasně, Kuga není jako Wrangler, ale jede excelentně po silnici a v terénu taky není marná. To vidím na místech, kde jsem s Mondeem nebo Octavkou hrabal a zápasil, abych vyjel. Tyhle místa Kuga ani nepostřehne, že by by to měl vůbec být nějaký problém. No a to je co jsem od toho čekal. Plus speciálně jedno mrtvé rameno, kam se dvoukolkou za vlhka vůbec nedá jet, tak s Kugou to myslím půjde jako po másle. Jede se tam po oraništi. Pár traktorů nebo SUV vyjede koleje a pak je to za sucha brnkačka i s jakýmkoliv autem, ale jakmile je vlhko, tak se to pro dvouklky mění v past na traktor.

Tohle je tak příklad toho, kam se občas snažím jet s Mondeem a často to je tak tak nebo tam vůbec ani nejedu a musím pěšky kus cesty. Tak teď mně tam Kuki doveze.

 

Prostě lehkej offroad. Typický příklad kam bych už s Mondeem neměl odvahu

 

Odkaz ke komentáři

Tohle by bylo super. Ten maník se mi líbí a má moc pěkné video s krásnou muzikou. jen bych se rád vyvaroval těch pár drobností, co jsou na videu vidět - sednutí podvozku na hranu, drbanec čumákem do hroudy, škrábání hnusnejch tvrdej rostlin o bok auta. Takové poježdění mně ale fascinuje.

 

Odkaz ke komentáři

Rok a pul jsem jezdil se Sportagi III. 120 kW 4x2 a je pravda, ze obcas byl problem na mokru i na snehu, rekl bych ze i o neco vetsi nez s predchozim Ceedem. Ted od dubna mam Sportage IV. 136 kW 4x4 tak se tesim na zimu, jak se holka ukaze :)

 

At ti Kuga spokojene slouzi ;) ... i kdyz to neni auto dle meho vkusu :)

Odkaz ke komentáři

Snike, nápodobně, ať Kia slouží. Nikdy jsem jejich 4x4 nejel, ale co jsem kde vygooglil, tak to asi špatnej performance v terénu nemá, dost možná že se to dá i zařadit k tomu lepšímu. Obecně Kia je dle mého názoru lepší než Hnůjdaj a nemám k ní takovou averzi jako k odporné značce Hyundai.

Odkaz ke komentáři

útočná reklama je něco, čím si u mě osobně hyundai "zavřelo" dveře............. třeba tuscon se mi z venčí líbí, měl jsem ho půjčenej, ale nepřesvědčil mě, jako kdybych neměl zkušenosti s autama, s výbavama atd, tak asi jako joo

santa fe bych bral hned, ale je to za totální nesmysl a než dát 1,1 mio za santa fe, tak to dám radši za dva roky starýho turka, to jako fakt.........

 

já jel včera v ix 20 a prostě to sou takový maličkosti, který lidi ani neví že existujou, nebo si jich nevšimnou a mě prostě vadí............. to že nemá "dvoustupňový" ovládání na všech oknech, ok, to už nemá spousta aut, ale že ani u řidiče? fotrovi to nevadí, protože je lepší držet tlačítko než točit kličkou, ale když vím že stačí 1x zmáčknout a nemuset držet 3-4 vteřiny, tak mi to prostě vadí noo..... po 3 letech ko baterka v ovladači, já mám v octávce 9 let stále původní.......

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Som z toho volajaký zmetěný, dneska jsem to spustil při návratu z ryb k autu a spustilo se to i při 12°C(ukazuje mi to na dálkáči teplotu uvnitř auta). Tak nevím, co to kecal o těch 10°C. A ani venku nebylo mén+ než těch 12°C. Každopádně bomba, na rybách jsem byl přes 5 hodin v dešti a lilo fest, takže jsem byl totálně promoklý až na kost. A teplo mi teda zrovna nebylo. Takže návrat do teplého auta byl super. Jelikož i motor je vyhřátý, tak to i hned topí. Za 30 minut se motor ohřál na 70°C, takže určitě to bude chtít ještě o maličko přidat na časovači. Defaultně je nastaveno 30 minut, ale při běhu ohřevu se to dá nastavit/změnit. Nevím, jestli jde ten čas defaultně prodloužit.

 

Víte někdo na jakém principu to dálkové ovládání Eberspaecher vysílá/přijímá signál? Co ten signál může rušit? Protože všude uvádí dosah 1km a mám pocit, že reálně to je tak do 200m, což mně sere. Nevím, jestli třeba les nebo déšť signál neruší.

Odkaz ke komentáři

No kdybych to věděl, tak bych vzal ten systém na telefon. Jenže jsem tam viděl dosah 1000m... To mi příjde neseriózní. Doma v pohodě, na těch rybách asi taky většinou ano, ale manželka si to podle mně z kanclu nespustí. Má to tak 300m vzdušnou čarou a kryté budovami, takže podle mně ani omylem, ještě k tomu kancelář uvnitř hluboko v budově. Budu se moc divit, jestli se ji povede to z kanclu spojit s autem.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...