Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

Ono je to jedno, Webasto neWebasto. Na Kuga FB tohle reportují, že mezi 3-4 rokem výměna baterie... A nakonec nepomohlo ani vypínání SS a ani brzdění motorem kvůli dobíjení. No možná to brzdění motorem a vypínání SS srovnalo vliv toho nezávislého topení. 

U MB to je cajk, tam vidím, kolik má baterka. A je to super, že víš, jestli potřebuje dobít nebo je plná. Povětšinou ji mám plnou.

Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, krysarr napsal:

Bezne mi baterky vydrzi 8 let. Znacku, co vydrzi 4 roky, bych si osobne znova nekoupil 🙂

to víš..  5 válcovej naftovej sprinter a jezdí se krátky trasy.... ted sem tam namontoval exide tak uvidíme...

bráchovi v cupře ST taky odešla baterka asi po 4 letech original VW...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Někdy ty baterky prostě stojí za pendrek. Třeba některé série Superbů je měly vadné a měnili je. Já mám mít dle svolávačky baterku OK (nevztahovala se), ale po 2,5letech je už špatná a na další zimu bude muset být nová. Hlavně, že mi minulý týden na servisu opět zprovoznil s s. Navíc ono i když vypneš s s, tak pořád probíhá "inteligentní" nabíjení jen někdy, což je  samozřejmě pro baterku špatný, i když je na to "uzpůsobená".

Odkaz ke komentáři

Jo, hoši, ekologie především. Aby se teoreticky ušetřilo pár gramů CO2 na jednom autě, vyprodukují se kila na baterce, kterou co 3-4 roky musíš měnit. To dává logiku. 

Už mi přišla faktura na 7K. Z toho práce nějakých 1200-1500, nevím přesně, moc jsem to neštudoval, nemám čas a ani to nemá smysl. 

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Od čtvrtka má Kuki nové papuče. Dal jsem Michelin Crossclimate 2. Je to samozřejmě 235/55 R17 103Y, cenově 15.520,- včetně přezutí. Za přezutí si účtovali 120,- za závaží, jinak je to při koupi sady zdarma, respektive jen paušálně těch 120 za závaží. Takže jedna guma za 3.850,-.

Ty z fabriky byly nějaké Michelin Latitude univerzály a vydržely v pohodě 70tkm a vzorek zbejval ještě cca 2,7-2,8mm. Takže to docela i dobře vyšlo. Na zimu jsem už ale i vzhledem k povinným 4mm dal nové a gumy taky byly přes 4 roky staré.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Začala kravit navigace, respektive celej ten panel. Obrazovka se sama vypínala a podobně. Do toho třeba občas nefungoval tempomat, držení v pruzích, atd. Chce se mi říci, doběhla záruční doba... Ale soused přezdívaný Vágus dělal roky ve Fordu a Fordy dělá u sebe doma. V prvním kole na počkání promazal chyby, nastavil polohu kol a tím vyřešil část týkající se sloupku řízení. Ani po týdnu se žádné chyby neobjevily. Dneska jsem mu tam mrsknul auto na druhou kůru. Nahrál mi aktuální software Vignale, verze z 8.9.2022. No a tím je snad vyřešen i problém s panelem displeje. Jednak to vypadá lépe, je to o poznání svižnější. Jen místo loga Ford nabíhá s logem Vignale :biggrin: Nakonec proč ne, je to pseudo luxusní verze Fordu. Přibyly i funkce. Jestli se tím odstranil problém, tak jsem moc spokojenej. Ve Fordu bych to za 500 nepořídil. Mám to i s aktuálními mapami a jen za to chtěl pár let zpět tuším 3600,-. 

Odkaz ke komentáři

Ty znáš Váguse? Jó, Vágus dělal ještě pár let zpět v AutoINu v Pardubicích. Teď šefuje někde v Best Drivu a doma si dělá Fordy. Jako bydlí sice vedle slepičárny, zahradu má zarostlou, celkem dost vraků na ní, garáž žádnej luxus, ale jezdí k němu tady půlka vesnice(i jiné značky) a fakt umí. Na Fiestě blbnul výhřev sedačky, topila furt a nešla vypnout. No a pořešený to měl raz dva a řekl si o velkýho ruma v hospodě. Teď mi dal do kupy elektronický trable na Kuze, dal novej soft z Vignale a aktuální mapy a řekl si o pětikilo. A ještě mi objevil prdlou H7 a taky vyměnil, kterou bych ani neměl tušení jak. 

Nevím jestli dělá olej, mechaniku a tak, to jsem se neptal. Jako určitě to umí, ale myslím, že se specializuje na elektroniku a takové ty trable tohoto charakteru. Když jsem tam jel prvně, tak tam měl nádherného Cmaxe, stav jak novej a dával ho dokupy. Někdo to dotáhnul z DE po ráně bleskem do antény. Střechu kolem antény prej kupodivu šlo umejt a jinak lovil a měnil, co odešlo kukat. Prakticky všechno od elektriky bylo nefunkční a poradil si s tím v pohodě.

Potřebuješ něco? 

Vágus je místní přezdívka, to není pravé jméno. Ale i ve Fordu byl Vágus, tam vědí, o koho jde.

A mám pocit, že pro ně taky sem tam něco řeší.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Se mi při posledním tankování nezdály brzdy. Manželka nic neslyšela, necítila, ale já při brzdění slyšel i cítil. A tak jsem se domluvil do servisu na kontrolu. No a kotouč zevnitř katastrofa zrezlý, destička vnitřní s rejhama. Tak jsem je to rovnou nechal vyměnit. Přitom zvenku to vypadalo OK. Najeto 85tkm a 5,5 roku.

Odkaz ke komentáři

Já nevěděl, co to dělá, ale předpokládal jsem, že je sjetá destička zevnitř. Tak jsem chtěl předejít problému a řešil hned. Kdybych věděl, co to je, nechal bych to na regulérní servis. V zásadě to ničemu nevadilo. Ale jak jsem tam už byl, tak jsem to nechal udělat. Cena teda děs, po 10% slevě 11.700,- za desky+kotouče a práce. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...