Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

Ono je to jedno, Webasto neWebasto. Na Kuga FB tohle reportují, že mezi 3-4 rokem výměna baterie... A nakonec nepomohlo ani vypínání SS a ani brzdění motorem kvůli dobíjení. No možná to brzdění motorem a vypínání SS srovnalo vliv toho nezávislého topení. 

U MB to je cajk, tam vidím, kolik má baterka. A je to super, že víš, jestli potřebuje dobít nebo je plná. Povětšinou ji mám plnou.

Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, krysarr napsal:

Bezne mi baterky vydrzi 8 let. Znacku, co vydrzi 4 roky, bych si osobne znova nekoupil 🙂

to víš..  5 válcovej naftovej sprinter a jezdí se krátky trasy.... ted sem tam namontoval exide tak uvidíme...

bráchovi v cupře ST taky odešla baterka asi po 4 letech original VW...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Někdy ty baterky prostě stojí za pendrek. Třeba některé série Superbů je měly vadné a měnili je. Já mám mít dle svolávačky baterku OK (nevztahovala se), ale po 2,5letech je už špatná a na další zimu bude muset být nová. Hlavně, že mi minulý týden na servisu opět zprovoznil s s. Navíc ono i když vypneš s s, tak pořád probíhá "inteligentní" nabíjení jen někdy, což je  samozřejmě pro baterku špatný, i když je na to "uzpůsobená".

Odkaz ke komentáři

Jo, hoši, ekologie především. Aby se teoreticky ušetřilo pár gramů CO2 na jednom autě, vyprodukují se kila na baterce, kterou co 3-4 roky musíš měnit. To dává logiku. 

Už mi přišla faktura na 7K. Z toho práce nějakých 1200-1500, nevím přesně, moc jsem to neštudoval, nemám čas a ani to nemá smysl. 

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Od čtvrtka má Kuki nové papuče. Dal jsem Michelin Crossclimate 2. Je to samozřejmě 235/55 R17 103Y, cenově 15.520,- včetně přezutí. Za přezutí si účtovali 120,- za závaží, jinak je to při koupi sady zdarma, respektive jen paušálně těch 120 za závaží. Takže jedna guma za 3.850,-.

Ty z fabriky byly nějaké Michelin Latitude univerzály a vydržely v pohodě 70tkm a vzorek zbejval ještě cca 2,7-2,8mm. Takže to docela i dobře vyšlo. Na zimu jsem už ale i vzhledem k povinným 4mm dal nové a gumy taky byly přes 4 roky staré.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Začala kravit navigace, respektive celej ten panel. Obrazovka se sama vypínala a podobně. Do toho třeba občas nefungoval tempomat, držení v pruzích, atd. Chce se mi říci, doběhla záruční doba... Ale soused přezdívaný Vágus dělal roky ve Fordu a Fordy dělá u sebe doma. V prvním kole na počkání promazal chyby, nastavil polohu kol a tím vyřešil část týkající se sloupku řízení. Ani po týdnu se žádné chyby neobjevily. Dneska jsem mu tam mrsknul auto na druhou kůru. Nahrál mi aktuální software Vignale, verze z 8.9.2022. No a tím je snad vyřešen i problém s panelem displeje. Jednak to vypadá lépe, je to o poznání svižnější. Jen místo loga Ford nabíhá s logem Vignale :biggrin: Nakonec proč ne, je to pseudo luxusní verze Fordu. Přibyly i funkce. Jestli se tím odstranil problém, tak jsem moc spokojenej. Ve Fordu bych to za 500 nepořídil. Mám to i s aktuálními mapami a jen za to chtěl pár let zpět tuším 3600,-. 

Odkaz ke komentáři

Ty znáš Váguse? Jó, Vágus dělal ještě pár let zpět v AutoINu v Pardubicích. Teď šefuje někde v Best Drivu a doma si dělá Fordy. Jako bydlí sice vedle slepičárny, zahradu má zarostlou, celkem dost vraků na ní, garáž žádnej luxus, ale jezdí k němu tady půlka vesnice(i jiné značky) a fakt umí. Na Fiestě blbnul výhřev sedačky, topila furt a nešla vypnout. No a pořešený to měl raz dva a řekl si o velkýho ruma v hospodě. Teď mi dal do kupy elektronický trable na Kuze, dal novej soft z Vignale a aktuální mapy a řekl si o pětikilo. A ještě mi objevil prdlou H7 a taky vyměnil, kterou bych ani neměl tušení jak. 

Nevím jestli dělá olej, mechaniku a tak, to jsem se neptal. Jako určitě to umí, ale myslím, že se specializuje na elektroniku a takové ty trable tohoto charakteru. Když jsem tam jel prvně, tak tam měl nádherného Cmaxe, stav jak novej a dával ho dokupy. Někdo to dotáhnul z DE po ráně bleskem do antény. Střechu kolem antény prej kupodivu šlo umejt a jinak lovil a měnil, co odešlo kukat. Prakticky všechno od elektriky bylo nefunkční a poradil si s tím v pohodě.

Potřebuješ něco? 

Vágus je místní přezdívka, to není pravé jméno. Ale i ve Fordu byl Vágus, tam vědí, o koho jde.

A mám pocit, že pro ně taky sem tam něco řeší.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Se mi při posledním tankování nezdály brzdy. Manželka nic neslyšela, necítila, ale já při brzdění slyšel i cítil. A tak jsem se domluvil do servisu na kontrolu. No a kotouč zevnitř katastrofa zrezlý, destička vnitřní s rejhama. Tak jsem je to rovnou nechal vyměnit. Přitom zvenku to vypadalo OK. Najeto 85tkm a 5,5 roku.

Odkaz ke komentáři

Já nevěděl, co to dělá, ale předpokládal jsem, že je sjetá destička zevnitř. Tak jsem chtěl předejít problému a řešil hned. Kdybych věděl, co to je, nechal bych to na regulérní servis. V zásadě to ničemu nevadilo. Ale jak jsem tam už byl, tak jsem to nechal udělat. Cena teda děs, po 10% slevě 11.700,- za desky+kotouče a práce. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...