Jump to content

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Recommended Posts

Ono je to jedno, Webasto neWebasto. Na Kuga FB tohle reportují, že mezi 3-4 rokem výměna baterie... A nakonec nepomohlo ani vypínání SS a ani brzdění motorem kvůli dobíjení. No možná to brzdění motorem a vypínání SS srovnalo vliv toho nezávislého topení. 

U MB to je cajk, tam vidím, kolik má baterka. A je to super, že víš, jestli potřebuje dobít nebo je plná. Povětšinou ji mám plnou.

Link to post
před 2 hodinami, krysarr napsal:

Bezne mi baterky vydrzi 8 let. Znacku, co vydrzi 4 roky, bych si osobne znova nekoupil 🙂

to víš..  5 válcovej naftovej sprinter a jezdí se krátky trasy.... ted sem tam namontoval exide tak uvidíme...

bráchovi v cupře ST taky odešla baterka asi po 4 letech original VW...

Edited by marekczek
Link to post
před 5 hodinami, krysarr napsal:

Bezne mi baterky vydrzi 8 let. Znacku, co vydrzi 4 roky, bych si osobne znova nekoupil 🙂

U aut se start-stopem klidně mrtvá po 2 letech. Zapomeň na to, co znáš doposud. Holt ekologie především. 

Link to post

Manželku jsem vycvičil okamžitě vypínat a brzdit co nejvíc motorem a stejně prdlajs. Ale jak jsem psal, myslím že to co jsem získal tím dobíjením při brzdění motorem a vypínáním start stop, to požralo nezávislé topení.

Link to post

Někdy ty baterky prostě stojí za pendrek. Třeba některé série Superbů je měly vadné a měnili je. Já mám mít dle svolávačky baterku OK (nevztahovala se), ale po 2,5letech je už špatná a na další zimu bude muset být nová. Hlavně, že mi minulý týden na servisu opět zprovoznil s s. Navíc ono i když vypneš s s, tak pořád probíhá "inteligentní" nabíjení jen někdy, což je  samozřejmě pro baterku špatný, i když je na to "uzpůsobená".

Link to post

Jo, hoši, ekologie především. Aby se teoreticky ušetřilo pár gramů CO2 na jednom autě, vyprodukují se kila na baterce, kterou co 3-4 roky musíš měnit. To dává logiku. 

Už mi přišla faktura na 7K. Z toho práce nějakých 1200-1500, nevím přesně, moc jsem to neštudoval, nemám čas a ani to nemá smysl. 

Link to post
  • 6 months later...

Od čtvrtka má Kuki nové papuče. Dal jsem Michelin Crossclimate 2. Je to samozřejmě 235/55 R17 103Y, cenově 15.520,- včetně přezutí. Za přezutí si účtovali 120,- za závaží, jinak je to při koupi sady zdarma, respektive jen paušálně těch 120 za závaží. Takže jedna guma za 3.850,-.

Ty z fabriky byly nějaké Michelin Latitude univerzály a vydržely v pohodě 70tkm a vzorek zbejval ještě cca 2,7-2,8mm. Takže to docela i dobře vyšlo. Na zimu jsem už ale i vzhledem k povinným 4mm dal nové a gumy taky byly přes 4 roky staré.

Link to post
  • 1 year later...

Začala kravit navigace, respektive celej ten panel. Obrazovka se sama vypínala a podobně. Do toho třeba občas nefungoval tempomat, držení v pruzích, atd. Chce se mi říci, doběhla záruční doba... Ale soused přezdívaný Vágus dělal roky ve Fordu a Fordy dělá u sebe doma. V prvním kole na počkání promazal chyby, nastavil polohu kol a tím vyřešil část týkající se sloupku řízení. Ani po týdnu se žádné chyby neobjevily. Dneska jsem mu tam mrsknul auto na druhou kůru. Nahrál mi aktuální software Vignale, verze z 8.9.2022. No a tím je snad vyřešen i problém s panelem displeje. Jednak to vypadá lépe, je to o poznání svižnější. Jen místo loga Ford nabíhá s logem Vignale :biggrin: Nakonec proč ne, je to pseudo luxusní verze Fordu. Přibyly i funkce. Jestli se tím odstranil problém, tak jsem moc spokojenej. Ve Fordu bych to za 500 nepořídil. Mám to i s aktuálními mapami a jen za to chtěl pár let zpět tuším 3600,-. 

Link to post

Ty znáš Váguse? Jó, Vágus dělal ještě pár let zpět v AutoINu v Pardubicích. Teď šefuje někde v Best Drivu a doma si dělá Fordy. Jako bydlí sice vedle slepičárny, zahradu má zarostlou, celkem dost vraků na ní, garáž žádnej luxus, ale jezdí k němu tady půlka vesnice(i jiné značky) a fakt umí. Na Fiestě blbnul výhřev sedačky, topila furt a nešla vypnout. No a pořešený to měl raz dva a řekl si o velkýho ruma v hospodě. Teď mi dal do kupy elektronický trable na Kuze, dal novej soft z Vignale a aktuální mapy a řekl si o pětikilo. A ještě mi objevil prdlou H7 a taky vyměnil, kterou bych ani neměl tušení jak. 

Nevím jestli dělá olej, mechaniku a tak, to jsem se neptal. Jako určitě to umí, ale myslím, že se specializuje na elektroniku a takové ty trable tohoto charakteru. Když jsem tam jel prvně, tak tam měl nádherného Cmaxe, stav jak novej a dával ho dokupy. Někdo to dotáhnul z DE po ráně bleskem do antény. Střechu kolem antény prej kupodivu šlo umejt a jinak lovil a měnil, co odešlo kukat. Prakticky všechno od elektriky bylo nefunkční a poradil si s tím v pohodě.

Potřebuješ něco? 

Vágus je místní přezdívka, to není pravé jméno. Ale i ve Fordu byl Vágus, tam vědí, o koho jde.

A mám pocit, že pro ně taky sem tam něco řeší.

Link to post
  • 1 month later...

Se mi při posledním tankování nezdály brzdy. Manželka nic neslyšela, necítila, ale já při brzdění slyšel i cítil. A tak jsem se domluvil do servisu na kontrolu. No a kotouč zevnitř katastrofa zrezlý, destička vnitřní s rejhama. Tak jsem je to rovnou nechal vyměnit. Přitom zvenku to vypadalo OK. Najeto 85tkm a 5,5 roku.

Link to post

Já nevěděl, co to dělá, ale předpokládal jsem, že je sjetá destička zevnitř. Tak jsem chtěl předejít problému a řešil hned. Kdybych věděl, co to je, nechal bych to na regulérní servis. V zásadě to ničemu nevadilo. Ale jak jsem tam už byl, tak jsem to nechal udělat. Cena teda děs, po 10% slevě 11.700,- za desky+kotouče a práce. 

Link to post

Cena vskutku nelidová, to se musí nechat. 

Mě stála výměna na ovci při nějakých 85Tkm 10100,- a to upozorňuji že mám kotouče 340mm což jsou když né úplně největší, tak jedny z největších, které Škodovka používá. 

Link to post

Ja jim to rikam uz tak 2-3 roky, ze se s tema cenama posrali, ze maji ceny Mercedesu. Koukal jsem i na polozku 239 bez dph za testovaci jizdu. Jirka asi muze potvrdit, jak levny mel servis GLK v HK. 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...