Pejp Odesláno Červenec 31, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2017 Ahojte. Riešim taký problém - na voľnobeh (za tepla aj za studena) mi jemne chveje autom. Je to nepravideľné, niekedy to robí neustále, inokedy napríklad každých 5 sekúnd. Zaujímavé však je to, že napríklad pri zapnutí klimatizácie zachveje okamžite - pripadá mi to, ako keby bol nejaký problém s rozvodmi alebo klínovým remeňom. Auto má aktuálne 268 000 km, rozvody boli menené pri 238 000 km v autorizovanom servise, pri cca 245 000 km menená komplet spojka so zotrvákom (znovu autorizák) a pred 3000 km vymenené tesnenie pod hlavou a pretesnené komplet vstrekovače (nové šroby samozrejmosť, autorizák). Auto sa chová úplne normálne, neklepe, nebuchoce, otáčky nekolísajú. Vstrekovače majú hodnoty 0,06...0,09...0,89...1,07. Tankované neustále len prémiové palivo + VIF leto/zima, občas VAG aditívum. Napadajú ma ešte silentbloky motora a prevodovky. Myslíte, že to je možné, alebo je to niečo iné? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RappiN Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Ahoj, mám stejný problém. Už jsi to vyřešil? Já mám podezření na silentbloky držící motor. Když sešlápnu plyn na volnoběh, tak se tak divně zhoupne dozadu a nejvíc je to na straně převodovky. Pořád se chystám, že to vyměním, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Karel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Ahojte. Riešim taký problém - na voľnobeh (za tepla aj za studena) mi jemne chveje autom. Je to nepravideľné, niekedy to robí neustále, inokedy napríklad každých 5 sekúnd. Zaujímavé však je to, že napríklad pri zapnutí klimatizácie zachveje okamžite - pripadá mi to, ako keby bol nejaký problém s rozvodmi alebo klínovým remeňom. Auto má aktuálne 268 000 km, rozvody boli menené pri 238 000 km v autorizovanom servise, pri cca 245 000 km menená komplet spojka so zotrvákom (znovu autorizák) a pred 3000 km vymenené tesnenie pod hlavou a pretesnené komplet vstrekovače (nové šroby samozrejmosť, autorizák). Auto sa chová úplne normálne, neklepe, nebuchoce, otáčky nekolísajú. Vstrekovače majú hodnoty 0,06...0,09...0,89...1,07. Tankované neustále len prémiové palivo + VIF leto/zima, občas VAG aditívum. Napadajú ma ešte silentbloky motora a prevodovky. Myslíte, že to je možné, alebo je to niečo iné? když byly vstřiky venku, tak se dělao jejich proměření na stolici? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.