Přejít na obsah

Silentblok zadní nápravy


Marcelpv1

Doporučené příspěvky

Ano, to jsem potřeboval vědět, takže jen auto postavím na rovinu na zem a dotáhnu nápravu, poté se zatíží kufr a dotáhnu i tlumič. Jinak já dolu držáky lůžka nápravy nedával, bohužel je ale dával dolů původní majitel, který tam dával kotoučovou nápravu místo bubnové. Lze tedy nějak zkontrolovat, že jsou držáky nápravy přišroubované správně? Nebo se to pozná na geometrii, nebo tak? díky za odpověd

Odkaz ke komentáři

No okom to asi tazko poznas a aku mas zbiehavost a ci nemas "A-cko" asi len geometriou, tlmic neviem ci sa musi demontovat, niekto to robi tak ze proste len povoli tu skrutku co ide cez silentblok a odtlaci napravu kusom dreveneho hranola, mna to caka o 2 tyzdne ak bude cas a budem davat vsetko nove od ulozenia tlmica hore cez pruziny, ich ulozenie, tlmice, silentbloky.... uz teraz sa mi nechce :)

Odkaz ke komentáři

Já dávám nápravu z OI RS, takže tlumič povolovat budu. takže ho povolím dole a vyhodím celou nápravu pryč. Na geometrii půjdu, tak jim snad vyleze, pokud by bylo s držáky hnuto. Určitě je ale musel původní majitel dávat dolů, protože jsem koukal, že šrouby zkrz silentblok jsou opačně jsou narvaný opačně. Ale to je jedno. S tím si poradím. Že bych dal nové tlumiče jsem přemýšlel, ale nejsou many. Budu dávat totiž origo a ty přeci jen něco stojí.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Ťak jsem se do toho dnes pustil. Výměna původních za ty z Fabie RS. Koupil jsem Meyle včetně šroubů a matek. Vymlátit ty staré silentbloky ven je ale fakt hrůza, to jsem si zase dal. Dělal jsem to v klídku asi 5 hodin. Pořádně vyčistil a samotné lisování byla brnkačka. Stačil kus závitové tyče 12M, matky, pár velkých podložek co se dá koupit v železářství a hodilo se mi staré ložisko z předního kola. Lisoval jsem to tak jak to má být na Octavii. Zatím jsem najel asi 100 km a také jsem to drobet vyzkoušel při slalomu a je cítit, že je to trochu pevnější a na dírách jsem si větších ran či drncání nevšiml, ale jezdím pneu klasika R15.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak mám taky vyměněné silentbloky za ty z fabie RS, k tomu vytahování starých .... první trval asi hodinu. Poté co jsem ho vytáhl jsem zjistil že to pouzdro je z plastu. Na druhý jsem použil tvrdý nůž ( Solingen ), v místě kde není guma jsem to pouzdro ve dvou místech rozsekl tím nožem a jednou ranou kladiva byl silentblok venku. Cca 10 min. Pak sem hodím foto kde to je rozseklé.

 

Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...