chobino Odesláno Srpen 23, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 Ahoj, doufám, že jsem projel poctivě všechna fóra a že mne někdo nenapadne, že se opakuji. Pokud ano, prosím jen o odkaz, kam se mám obrátit. Koupil jsem si octavii III 2,0tdi 110 kW a od začátku mám špatné první starty studeného motoru, upozorňuji, že počasí na to nemá vliv, pokud auto stojí např. přes noc, tak déle startuje i ve 20 stupních nad nulou. Poté, co auto nastartuje(2-8 vteřin), se chová úplně normálně, otáčky nekolísají, motor neplácá. jakýkoli další start na otočení. Chyby v diagnostice žádné. Slyšel jsem něco o propouštějících vstřikovačích a že se přes ně ztratí tlak z lišty a auto musí nejdříve natlačit lištu a pak teprve chytne. Máte s tím někdo zkušenosti, případně radu, jak to diagnostikovat?Kód vstřikovačů 04L 130 277E.Děkuji za pomoc, auto je po záruce a jen tak, "že jedna pani povídala " koupit nové vstřikovače a zjistit, že to jimi není, se mi nechce. Dky za rady, Lukáš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Srpen 24, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2017 Zkus před prvním studeným startem 3-5x otočit klíčkem a nechat doběhnout čerpadlo v nádrži . Mělo by dotlakovat systém a podle toho by se dalo určit co a jak . Žhavičky jsou ok? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chobino Odesláno Srpen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 24, 2017 žhavičky jsou ok, mám keyless, bezklíčové startování, ale zkusím několikrát po sobě zmáčknout startovací tlačítko bez spojky, pak motor nestartuje, to by mohlo simulovat otočení klíčkem bez startování 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 24, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2017 To máš nové auto nebo ojetinu? Mě to začalo dělat u 1,6ky taky - dlouhé starty (třeba 8sekund) bez vlivu na počasí (20°C, 40°C).. Reklamoval jsem, přehráli SW, a prý se jim závada neprojevila.. Kdyby to dělalo dál (jako, že dělá), tak mi prý vymění vstřiky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mattoni30 Odesláno Únor 19, 2018 Sdílet Odesláno Únor 19, 2018 Páni, po dlhšom pátraní by toto mohla byť odpoveď? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hadimrska Odesláno Říjen 17, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2018 Chlapi muže mi prosim někdo napsat co je v tom videu.a hlavně co to děla neumim vubec anglicky děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BlackRather Odesláno Listopad 6, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2018 V tom videu se řeší variabilní časování. Systém z videa tento motor nemá, takže tohle není řešení pro tento případ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Listopad 6, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2018 Presne tak toto je možno riešenie ale pre motor EA 288 s variabilným čas. ktore napr CUPA nemá ,teda nerieši to nič. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hadimrska Odesláno Listopad 14, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2018 V 17. 10. 2018 at 20:45, Hadimrska napsal: Chlapi muže mi prosim někdo napsat co je v tom videu.a hlavně co to děla neumim vubec anglicky V 17. 10. 2018 at 20:45, Hadimrska napsal: Chlapi muže mi prosim někdo napsat co je v tom videu.a hlavně co to děla neumim vubec anglicky děkuji Diky za odpověd.a vi tady někdo prosim.co děla ten problem dlouheho startu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Listopad 15, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2018 Moj názor je že to je asi taká vlastnosť systému CR .raz to skočí na šup a raz to zase potrebuje potočiť ako je pravda že každý teplý je na šup.Neviem či sa to da porovnať z iným výrobcom ,ale máme v robote máme v robote nový nakladač JCB a ten každé ráno na studeno točí dlho pre dlho ,na teplo na šup no čo ja viem čo na to povedať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misor1994 Odesláno Listopad 15, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2018 No predosla generacia CR motorov toto nerobila vobec. Ani nezrala olej, ani netiekli vodne pumpy :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Listopad 16, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2018 No aj F1 a O1 mali kedysi super karosériu ale to bolo kedysi a tak to ide dolu vodou zo všetkým. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ZdenoM Odesláno Srpen 6, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2020 Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavelsus Odesláno Únor 2, 2021 Sdílet Odesláno Únor 2, 2021 Ahoj kamarádi. Možná vám pomůže zaměřit se na relé žhavení. Obdobný problém jsem měl s totožným motorem ve VW Touran a po dlouhém bádání a měnění dílů jsem zatím úspěšně skončil u tohoto relátka. Více se dočtete na tomto odkazu. https://www.vw-club.cz/passat-b8-motory-diesel/zd-havejsi-start-a-chyba-start-stop-t348597-105.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fub Odesláno Červenec 18, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2021 Ahoj mám stejný problém cupa po delším stání točí déle už jste na to někdo prosím přišel? ZdendoM taky neslyším čerpadlo po otočení klíčku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Peetr Odesláno Leden 2, 2022 Sdílet Odesláno Leden 2, 2022 V 24. 8. 2017 at 0:17, chobino napsal: Ahoj, mam take Octavia 3 tento problem je jen pri cca 6-9 stupnich a printechto teplotach se rozsviti kontrolka zhaveni jen na cca 0.5 -1 sec a to nestaci.. tedy podle auta ano , ale pak proste nechytne hned. Pokud je o par stupnu mene a nebo nejlepe mínus tak kontrolka zhaveni sviti cca 2.5 sec a auto chytne okamzite! Vyresil si tento problem ? Nevim jestli to jde , ale chtelo by to prodlouzit cas zhaveni na start a melo by byt po problemu. Diky za info V 24. 8. 2017 at 0:17, chobino napsal: Ahoj, doufám, že jsem projel poctivě všechna fóra a že mne někdo nenapadne, že se opakuji. Pokud ano, prosím jen o odkaz, kam se mám obrátit. Koupil jsem si octavii III 2,0tdi 110 kW a od začátku mám špatné první starty studeného motoru, upozorňuji, že počasí na to nemá vliv, pokud auto stojí např. přes noc, tak déle startuje i ve 20 stupních nad nulou. Poté, co auto nastartuje(2-8 vteřin), se chová úplně normálně, otáčky nekolísají, motor neplácá. jakýkoli další start na otočení. Chyby v diagnostice žádné. Slyšel jsem něco o propouštějících vstřikovačích a že se přes ně ztratí tlak z lišty a auto musí nejdříve natlačit lištu a pak teprve chytne. Máte s tím někdo zkušenosti, případně radu, jak to diagnostikovat?Kód vstřikovačů 04L 130 277E.Děkuji za pomoc, auto je po záruce a jen tak, "že jedna pani povídala " koupit nové vstřikovače a zjistit, že to jimi není, se mi nechce. Dky za rady, Lukáš M 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dzenda7 Odesláno Květen 22, 2022 Sdílet Odesláno Květen 22, 2022 Zdravím, měl jsem podobný problém jako tady příspěvky. Celý problém byl ve vybíjející se baterii, kterou mi vybíjela kamera. Jakmile kleslo napětí pod 12,2 V tak starty byly delší než obvykle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Exaflop Odesláno Leden 8 Sdílet Odesláno Leden 8 U mna na octavii 3 2.0TDI 110KW CKFC presne tento problem vyriesila vymena zhavicov. Ak teploty klesli pod 15 stupnov a snazil som sa startovat ihned automatickym sposobom, teda ze som kluc pootocil do druhej polohy kedy motor sam startuje okamzite po tom ako si nazhavi, motor sa tocil aj 6 sekund nez naskocil, bolo to nepravidelne, tiez som si myslel ci nieje problem so vstrekovacmi alebo pada nafta a podobne nezmysly. Nespoliehajte sa na to, ze podla diagnostiky su zhavice vporiadku a ze ich multimetrom podla odporu nameriate. Tym zistite iba ze je vyhrevna spirala vnutri zhavica vporiadku. Spicky zhavicov mozu byt narusene/ napuchnute alebo je povrch zoxidovany, co sposobuje, ze neodovzdavaju tolko tepla ako by mali, hoci teleso dnu sa zeravi uplne vporiadku. Na fotke su vytiahnute zhavice ktore boli v aute zrejme cely 290 000 km, ktore sice fungovali ale uz poslednych 90 000km nefungovali spravne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.