Jump to content

Dlouhé studené starty octavia III 110kW CR


Recommended Posts

Ahoj, doufám, že jsem projel poctivě všechna fóra a že mne někdo nenapadne, že se opakuji. Pokud ano, prosím jen o odkaz, kam se mám obrátit. Koupil jsem si octavii III 2,0tdi 110 kW a od začátku mám špatné první starty studeného motoru, upozorňuji, že počasí na to nemá vliv, pokud auto stojí např. přes noc, tak déle startuje i ve 20 stupních nad nulou. Poté, co auto nastartuje(2-8 vteřin), se chová úplně normálně, otáčky nekolísají, motor neplácá. jakýkoli další start na otočení. Chyby v diagnostice žádné. Slyšel jsem něco o propouštějících vstřikovačích a že se přes ně ztratí tlak z lišty a auto musí nejdříve natlačit lištu a pak teprve chytne. Máte s tím někdo zkušenosti, případně radu, jak to diagnostikovat?Kód vstřikovačů 04L 130 277E.Děkuji za pomoc, auto je po záruce a jen tak, "že jedna pani povídala " koupit nové vstřikovače a zjistit, že to jimi není, se mi nechce. Dky za rady, Lukáš

Link to post

To máš nové auto nebo ojetinu? Mě to začalo dělat u 1,6ky taky - dlouhé starty (třeba 8sekund) bez vlivu na počasí (20°C, 40°C).. Reklamoval jsem, přehráli SW, a prý se jim závada neprojevila.. Kdyby to dělalo dál (jako, že dělá), tak mi prý vymění vstřiky...

Link to post
  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
V 17. 10. 2018 at 20:45, Hadimrska napsal:

Chlapi muže mi prosim někdo napsat co je v tom videu.a hlavně co to děla neumim vubec anglicky 

V 17. 10. 2018 at 20:45, Hadimrska napsal:

Chlapi muže mi prosim někdo napsat co je v tom videu.a hlavně co to děla neumim vubec anglicky děkuji

Diky za odpověd.a vi tady někdo prosim.co děla ten problem dlouheho startu?

Link to post

Moj názor je že to je asi taká vlastnosť systému CR .raz to skočí na šup a raz to zase potrebuje potočiť ako je pravda že každý teplý je na šup.Neviem či sa to da porovnať z iným výrobcom ,ale máme v robote máme v robote nový nakladač JCB a ten každé ráno na studeno točí dlho pre dlho ,na teplo na šup no čo ja viem čo na to povedať.

Link to post
  • 1 year later...

Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.

Link to post
  • 5 months later...

Ahoj kamarádi. Možná vám pomůže zaměřit se na relé žhavení. Obdobný problém jsem měl s totožným motorem ve VW Touran a po dlouhém bádání a měnění dílů jsem zatím úspěšně skončil u tohoto relátka. Více se dočtete na tomto odkazu.

https://www.vw-club.cz/passat-b8-motory-diesel/zd-havejsi-start-a-chyba-start-stop-t348597-105.html

Link to post
  • 5 months later...
  • 5 months later...
V 24. 8. 2017 at 0:17, chobino napsal:

Ahoj, mam take Octavia 3 tento problem je jen pri cca 6-9 stupnich a printechto teplotach se rozsviti kontrolka zhaveni jen na cca 0.5 -1 sec a to nestaci.. tedy podle auta ano , ale pak proste nechytne hned. Pokud je o par stupnu mene a nebo nejlepe mínus tak kontrolka zhaveni sviti cca 2.5 sec a auto chytne okamzite!

 Vyresil si tento problem ? Nevim jestli to jde , ale chtelo by to prodlouzit cas zhaveni na start a melo by byt po problemu. Diky za info

 

V 24. 8. 2017 at 0:17, chobino napsal:

 

 

Ahoj, doufám, že jsem projel poctivě všechna fóra a že mne někdo nenapadne, že se opakuji. Pokud ano, prosím jen o odkaz, kam se mám obrátit. Koupil jsem si octavii III 2,0tdi 110 kW a od začátku mám špatné první starty studeného motoru, upozorňuji, že počasí na to nemá vliv, pokud auto stojí např. přes noc, tak déle startuje i ve 20 stupních nad nulou. Poté, co auto nastartuje(2-8 vteřin), se chová úplně normálně, otáčky nekolísají, motor neplácá. jakýkoli další start na otočení. Chyby v diagnostice žádné. Slyšel jsem něco o propouštějících vstřikovačích a že se přes ně ztratí tlak z lišty a auto musí nejdříve natlačit lištu a pak teprve chytne. Máte s tím někdo zkušenosti, případně radu, jak to diagnostikovat?Kód vstřikovačů 04L 130 277E.Děkuji za pomoc, auto je po záruce a jen tak, "že jedna pani povídala " koupit nové vstřikovače a zjistit, že to jimi není, se mi nechce. Dky za rady, Lukáš

M

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...