Jump to content

1.9 TDi BXE - padá nahodile do nouzáku


Recommended Posts

Zdravím všechny,

OII mi padá nahodile do nouzáku. Tento jev pozoruji poslední půl rok, ale pokaždé v jiných intervalech.

Někdy jednou za měsíc,pak to dva měsíce dalo pokoj a někddy 2x za den a zas dva měsíce pokoj.

Předevčírem jsem jel po dálnici a 4x jsem musel stavět na benzínce, auto přestalo mít absolutně tah.

Jednou přestalo táhnout při předjíždění, pak ve 120 km/h při konstantní rychlosti, pak zas při zpomalování po předjíždění. Říkám si jestli s tím nemůže mít spojitost velká vlhkost vzduchu a zima, protože celý den lilo jak z konve a doposud, když se mi to stalo, tak byly vždy venku "třicítky".

 

Pokaždé stačí zastavit, znovu nastartovat a auto jede zas normálně, Nikdy se mi nerozsvítíla žádná kontrolka až do teď a to kontrolka motoru a pomohlo smazání chyby VAGem. Ten vždy vyhodí stejnou chybu a to Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez.

 

Aktuálně najeto 330tis, nové turbo a EGR mají najeto cca 30tis.

Po pročtení diskuzí všude píší, že může být zatuhlá regulace lopatek, špatná ta plechová baňka pod turbem, špatný EGR, špatné turbo apod... ale píší to u aut, která mají najeto přes 200tis a turbo původní.

 

Dokázali by jste poradit na co se zaměřit, co zkusit otestovat?

Děkuji

 

 

Link to post

tuto možnost bohužel nemám, takže to budu muset vyřešit jinak, je mi, ale divné, že by po 30tis zatuhla regulace.

Pociťuji, také posledních cca 5tis km, že turbo píská čím dál tím víc. Je to normální? Po výměně nebylo do teď absolutně slyšet. Mám ho stále v záruce, takže při nejhorším ho můžu reklamovat.

Link to post
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Zdravim

Me to taky delalo nahodne to padalo do nouzaku. Psalo to chybu Chyba P0234 Regulace tlaku preplnovani.

Vymenil jsem jednotku magneticky blok podtlaku 6Q0906625 za 6Q0906625E koupeno na bazosu za 1000kc. A mam klid auto je zase ok. Jednotka je za baterkou.

 

jHL0yj.jpg

Link to post
  • 3 years later...

Zdravím, čím to nakonec bylo? Mám úplně stejný problém akorát se mi to nestává nahodile ale vždy při vyšších otáčkách. Na diagnostice chyba P0234 - regulace tlaku přeplňování a nějakou chybu kolem čidla tlaku. Mám nové: turbo, podtlakové hadičky, váhu vzduchu, čidlo, jednotku podtlaku, vyčištěnou škrtící klapku a nic nepomohlo... Divné je, že po udělání rozvodů to měsíc jezdilo bez problémů a bylo to o dost živější, pak to ale začalo zase. Chyba někde v kabeláži se kterou se nějak pohnulo při dělání rozvodů? 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zesilovač má svou pojistku a ta je v pořádku. Ale děkuji za snahu pomoct 
    • Nemá soud system svou vlastní pojístku ? jen mě to napadlo, možná jiní poradí a nebo je system KO, možná jej prověřit, nebo zapojit rádio bez sound systému a otestovat,
    • Dobrý den. Mám problém s rádiem Audience na své Octavii 2 před fl. Nedopatřením se mi podařilo vyzkratovat pojistku rádia. Po výměně pojistky rádio svítí, jde ladit stanice atd... ale nejde zvuk z reproduktorů. Repro systém sound system. Prosím o radu po čem pátrat případně co vyřešit. Děkuji 
×
×
  • Create New...