Jump to content

Vaše spotřeba s 1.9TDi 81Kw


DuDe

Recommended Posts

Zdravím, tak jsem byl na diagnostice a mechanik mi oznámil,že nebyla nalezna žádná chyba a tímto bylo ukončeno. Holt,mám z výroby žravý kousek - 81Kw RS západní německo a musim si zvyknout. Ještě mne v uterý čeká pan Jandák - cimbu motorsport a pak mohu zajet do dieslpoweru,nicméně to bude velmi drahá návštěva....Ketys nemáš někoho šikovného ve svém okolí ?

Link to post

Já bych chtěl po nic vidět ten log za jízdy třeba té váhy vzduchu ... určitě jen vyčetli chyby, samože žádné nenašli a tím to pro ně haslo ... podle mě ti tu váhu ani nelogovali ... Já nějakou základní diagnostiku zvládnu, ale nemám to v Brně ... případně bych věděl možná něco zařídit tady

edit: zrovna dneska si jdu logovat váhu vzduchu, zdá se mi to chcíplé :D

 

Link to post

Ahoj, zítra uvidím co mi řekne pan Jandák, pak se uvidí. Jinak děkuji za pomoc,pokud se nic kloudného nedozvím,tak se na tebe obrátím.

 

Zatím se měj.

 

Ahoj, automechanik nic nezjistil dle pc, Pan Janda dle svého softu přišel na špatný termostat a plus ještě vyčistí EGR ventil a zkontroluje sání.Takže v pátek uvidím,kolik ta mrcha bude polykat.

 

Příští týden dostane nové tlumiče bilbstein B6, silentbloky/puky audi TT,febi tyčky řízení,čepy,ložiska.

 

Zadní páté dveře při otevírání na těch dvou držácích jsou lehce rezavé,tedy ty železné uchyty,takže to nechám vybrousit včetně prahu - lehounká koroze,nástřik dvou blatníku,kapoty a jednoho sloupku a limuzína - meluzína bude jako nová.

 

Zatím se mějte - Martin

Link to post

Moje dlouhodobá spotřeba je dle palubního počítače 5,5l podle mých výpočtů je to 5,6l. Obutí mám 195/65/R15

 

Takže termostat vyměněn a spotřeba klesla na 5.5l,ale dle pana Jandy i to je moc a měla by se po čipu pohybovat v rozmezí 3.5l až 4.5l dle stylu jízdy. Takže ještě si počkám na výsledek kolik najedu na plnou nádrž - tankuji prémiovou naftu veru a jestliže pc počítač nelže,tak se zaměřim na čidlo teploty, koupim novou váhu vzduchu.

Link to post

3.5 jsou kecy, to bys musel jet ze Sněžky nebo ideální trasu a ještě jako posránek ... 4.5 už je reálná, ale já jezdím dlouhodobou 5.6, protože tomu občas dám a mám tam nějaké koně navíc

Link to post

Jenže jezdit průměrně za 3.5-4 dlouhodobě, to si říká o zatuhlé turbo/regulaci... těch 5-5.5 bych viděl jako zdravej standard

 

Viděl bych to také na 4.5L nejsem žádný závodník,spíče šetřil,takže byt mám čip na 97kw,nevyužuji potenciál vozu,max když předjíždím dvoukolák :-))

 

Počkám si na ten propočet a pak se uvidí.

Link to post
  • 4 years later...
Posted (edited)

Ahoj, chtěl bych se přidat do diskuze, měl jsem octavii 66kw a průměrná dlouhodobá spotřeba byla 4,5l/100km (když jsem šetřil tak i pod 4l/100km), ukazoval PP při přepočtu dotankování to zhruba s 10% tolerancí odpovídalo, jezdím hlavně okresky 52km každý den do práce a 52 z práce. Teď mám nově 81kw a PP ukazuje 7-8l tak se děsím jestli není něco v pr*eli.

 

Děkuji za odpověď.

Edited by Miléniál
Pravopisná chyba
Link to post

No, na PP bych se koukal až časem. Natankovat opravdu "do plna", vynulovat PP, vyjet nádrž, dotankovat do plna a porovnat ukázanou spotřebu z PP s tou vypočítanou skutečnou a pak případně dělat nějaký závěry.

Link to post
V 19. 5. 2021 at 15:08, Lokotka napsal:

No, na PP bych se koukal až časem. Natankovat opravdu "do plna", vynulovat PP, vyjet nádrž, dotankovat do plna a porovnat ukázanou spotřebu z PP s tou vypočítanou skutečnou a pak případně dělat nějaký závěry.

Jojo PP jsem vynuloval, teď po týdnu se mi ustálila hodnota na 6,4 což mi na oktu přijde pořád moc, ale uvidím až to budu dotankovávat, třeba jen PP kecá, ale jak jsem psal již předtím většinou mi PP ukazoval do 10% odchylku, což by mohlo být nějakých 5,8 reálna, což je na naftu furt dost ale asi bych s tím dokázal žít, uvidíme no, auto od 11.1.2021 stálo do 7.5. tak třeba si to sedne

Link to post
  • 3 weeks later...

Palubnímu počítači nevěřit. Mně ukazoval průměr 4,5L a ve skutečnosti žrala 6,5 litru. Měl jsem tam trysky Sprint 764 a všechno dělané a měněné, od turba, vstřiků, až po váhu atd. Než jsem nechal vyměnit ty trysky, tak žrala 5,5L, ale zase byla polomrtvá.

Link to post
  • 2 weeks later...

Tak po třetím dotankování do plna, odpočtu litrů/km a po každém tankování vynulování dlouhodobé spotřeby jsem došel k závěru, že PP mi kecá cca o těch 10% jako u 66kw, spotřeba se asi srovnala, PP mi ukazuje spotřebu do 5,5 ale reál je spíš těch 6l/100, což je docela adekvát, jelikož s tím často cukám po městě a poslední dobou jezdím krátké trasy, ale na dálnici se jí líbí nejvíc, při cestě Sázava - Praha a zpět po dálnici při průměrné rychlosti 87km/h(podle PP), po dálnici jel jsem mezi 110 a 130 jsem měl podle PP průměrnou spotřebu 4,2l, což kdyby tedy PP kecal a ukazal zhruba o 10% míň než je skutečnost je krásná hodnota 4,8l což je paráda. 🙂

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...