Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Sign in to follow this  
Korpat

V motoru jsem měl 6,5litru oleje ??? :-O

Recommended Posts

Ahoj kluci/holky, mám oktu s tímto motorem půl roku. Hned jak jsem auto koupil všechny oleje s filtry jsem vyměnil. Teď po 12.000km jsem vyměňoval olej znovu. Olej jsme vysavali a vysali jsme 6,5l oleje. Přitom se tam z5 vešlo jen 4,5l.. tudíž se ptám kde se tam vzal ten olej navíc ?? Dekuju za rady. Rad bych to co nejdřív vyřešil vůbec z toho nemám dobrý pocit. Slysel jsem názor lajka ze propouští dpf filtr palivo do oleje ? Což mi přijde pravděpodobný. Prosím tedy vás o tady a poznatky. Dekuju Vena

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

zaklad je NAPISAT AKY MAS MOTOR!!! DIESEL??? BENZIN???? :palec: :lol: :smich:

 

Ja si typnem!!! MAS diesel!!!! :wallbash: :palec: :palec: :palec:

 

a olej treba vypustat a nie ODSAVAT!!!! :prcprc: :prcprc: :loool: :lol: :smich:

Share this post


Link to post

Pokud bys používal hlavu na přemejšlení a ne aby jen z mozku vysílala signál k prstům pro klikání na hromadu smajlíků, tak bys pochopil, že když založí téma v sekci Octavia II - Motor - 2.0 TDI CR DPF (103kW) tak má asi jaký motor? Napovím Ti - 2.0 TDI CR DPF. Ale možná je to zbytečný páč dáváš na fórech svejma haldama smajlíků a vykřičníků, jasně najevo, jak na tom seš.

Share this post


Link to post

Bohužel jsem nezjistoval hladinu oleje před výměnou. Stejně tak jsem se nepidil já osel po tom, co v tom oleji je :/ byla to rychlá akce. Každopádně s tím jezdím. Nechová se to nijak neobvykle. Řeším to teď se servisakem, dam tedy vědět jak to dopadlo. Čekal jsem ze někdo má třeba podobnou zkušenost.

Šulda- Dekuju za vysvětlení slabším jedincům proč jsem nenapsal motorizaci. Ale nikdo není dokonalý.

Dik za reakce

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Nejsi jistě sám, těhle případů je ... Ale základ je mít to s něčím porovnat, víš pro příští výměnu, lepší zkontrolovat stav před výměnou pro následný srovnání. Ono 2l rozdílu je opravdu hodně, to je jak po kompletní rozborce motoru a jeho vyčištění, kdy v něm nezůstane žádný starý ... Když to vysával, měl opravdu prázdnou nádobu, neměl tam ty 2l od "minula"???

Za těch naježděných 12tkm po předchozí výměně jsi na měrku nekoukal, nemusels ani dolívat?

 

Tady je něco podobnýho, smutný je, že tady to servisák pustil pryč s přelitou hladinou ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165757

Share this post


Link to post

Tak jsem se konečně dovolal myho servisaka. A vše mi vysvětlil.

V oleji byla nafta z dpf filtru. Když se dpf rekeneruje a strika tam naftu tak ji strikne do vejfuku o něco dřív a nějaký gumycky to nestihnou setřít a vleze nafta do oleje. Takže oprava bude jen softwarová. (Načasování kdy má striknou močovina do fejfuku) Což mě uklidnilo.

Doufám ze nepíšu blnosti řekl mi plno informaci a možná to trosku nedává smysl ale víme kde je chyba.

Kazdopadne se vyřešilo jestli po zimě chipnout nebo ne. :D ... když se v tom bude vrtat rovnou to oživí. Budu to dělat u bitPower. Snad na ně nemá někdo spatny recenze.. jinak se premistuju do sekce chipu :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Člověče, to je podle mě spoustu nesmyslů ... Ale, ty leješ a máš v autě zásobník na AdBlue=močovinu??? Asi ne, že?? Tak nevím nevím. Jasně, regenerace je potvora, ale i tam to funguje trochu jinak a "gumičky" jsou v tom nevinně ... :huh:

Share this post


Link to post

a co ta softwarová "oprava"? oprav mě pokud se mýlím, ale u nucené regenerace je ředění oleje naftou vlastnost, ne něco co opravíš přehráním softu. tady je chyba buď velmi zaneseným dpf nebo špatným stylem jízdy kdy filtr nezregeneruje "normální" cestou

Share this post


Link to post

Nerozumím přesně jak to tam funguje. Tudíž když mi to říkal tak jsem z toho chytrej nebyl. Až se s nim uvidím tak si to nechám vysvětlit podrobněji. Myslel jsem ze když dam aspoň půlku toho co mi řek dohromady, ze z toho někdo zkušenější bude moudřejší než já.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Je k tomu spoustu informací i od Škodovky, která si musí školit svý techniky, protože je v tom neskutečnej zmatek díky množství typů motorů. Tak jen pro jistotu, kdybys nedopatřením vložil topic pod jinou motorizaci, co je to vlastně za rok a znáš kod motoru?

Share this post


Link to post

myslim že plnu lidí je jasný jak se to děje. pokud nevíš pohledej na netu, je spousta článků o tom jak regenerace probíhají (ať už s močovinou nebo bez)

Share this post


Link to post

No servisní regeneraci asi neabsolvoval, vypadá to na poskakování kolem komínu ... Když sem zamotal "gumycky", jde o to, jestli mu to zmotal technik a nebo motá sám "gumycky" vs. pístní kroužky, klidně to může být PD a ne CR a pak je možností více právě o ty gumičky ... Měrku evidentně v minulým intervalu kontrolovat nemusel ...

Share this post


Link to post

Ok, pokus číslo 2.

Dpf se začne regenerovat, strikne naftu do vejfuku o něco dřív než by měl a písni kroužky to nestihnou šetřit. Takle mi to bylo řečeno. Ale nakonec máme podezření na vstriky. Budu je v pondělí posílat na testování jestli jsou Ok protoze podle diag. moc nevypadaj.

1. Vstrik má hodnotu 0.6;

2. Vstrik 0.4

3. Minus 0.4

4. Minus 0.7

 

Prí bude lepší když se nechaj promerit, popřípadě koupit novej nebo zrepasovat pokud budou ještě původní..

 

Rayx todle vlákno jsem dal do správné motorizace 2.0tdi CR.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Hodnota vstřiků není tak hrozná aby mu šla při regeneraci nafta do oleje. Buď to řešil dál a dal vstřiky na stolici, kde mohly zjistit že jeden spíš reálně čůral než rozprašoval a tím to vyřešil, nebo došel k názoru že jezdí primárně po městě, filtr se nedokáže pořádně vypálit a nafta se kvůli opakování a pouštění regenerace za studena dostává do oleje.

Ona se totiž regenerace pustí když je teplota motoru nad 45 stupňů, ale to motor ještě zdaleka není prohřátý a v ten to moment se dostává nafta do oleje opravdu ve velkém množství, problém přerušené regenerace netkví ani tak v tom že jsi jí přerušil, jako v tom že se pustí prakticky okamžitě znovu po nastartování...

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...