Přejít na obsah

VW Polo 1.2 TSI 66kW


Lancelot

Doporučené příspěvky

Bral bych z toho cokoliv :)

Ale nové Polo GTI mě láká.

 

Jinak jsem teď po delší době uklízel auto a musím ocenit dvojité těsnění dveří, prahy zašpiněné minimálně.

Co ale nechápu jsou krátké koberečky, hlavně u řidiče že není až pod pedály.

Taky mě naprdly ty zarážky dvojité podlahy, jsou naprd, jeden už se ulomil je to z takového tenkého plastu, nevím proč tam nedali něco odolnějšího. :(

Odkaz ke komentáři

Ne, je to označení typové řady. 6R je před FL, mám po FL a to je 6C :D

Čistě město nejezdím, ve měste najedu pár km a hned jsem na výpadovce a pak už okresky a dědiny. Dlouhodobou tam teď mám 6,1 za 1500km.

Většinou se při normální jízdě do 6l vejdu, když jedu pilu tak je to tak za 7l, když jedu pianko tak je to tak za 5,5.

Spotřeba je ok.

Odkaz ke komentáři

Dnes 15 km 80km/h v omezení, pak 20 km dálnice 130 a pak neměcká dálnice 180, 3 km po městě a spotřeba 7,5l/100km, to si myslím jde.

 

Vážně uvažuji nad tím čipem, protože nad 150 už se tomu nechce :D, ale ještě jsem nenašel nikoho, kdo by mi do toho nalil ten origo SW z 81kW.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Tak najeto 33 tis.km, motor tím pádem zajetý.

Nedávno jsem s tím jel pianko Ostrava - Olomouc, max 120km/h v mírném dálničním provozu a průměr 4,8l/100km. Dlouhodobá je teď kolem 6,2l, jezdím s tím často rychleji a po dálnicích.

Super je, že na zimních kolech po 10 tis.km vzorek skoro neubyl. A oproti SII není třeba geo ani převažovat kola, holt lehké auto s torzkou. :)

V interiéru nějaké vrzání, a jako FIII klepe převodovka na nerovnostech a při rozjezdech, dělalo hned od koupě.

Teď budu dělat podruhé olej, takže to budu v rámci toho reklamovat.

Uvažuji, že ho letos pošlu do světa, protože ho už asi nebudu potřebovat, ale jako na parkování ve městě senzace, což byl důvod proč jsem vzal radši menší auto.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Najeto 37 tis. km. Dlouhodobá 6,1 dle PP.

Za týden jdu na výměnu oleje a nějaké reklamace.

Klepání při přejezdu nerovností a při řazení, šustění klimatizace, cukání na volnoběh a tradičně nějaké ty pazvuky :) Jak to dopadne je jasné, ale zkusit se to musí.

Pak dám nejspíše chip na 130k, ať to trochu lítá. Protože mám služební FIII, tak mi teď Polo přijde jako luxus, takže si ho ještě letos nechám, :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Tak o víkendu natočeno 40000 km. Dlouhodobá 6l dle PP.

Co se týče červnových reklamací, tak klima je prý ok - akorát pořád mizí medium :facka:, klepání na nervonostech a při řazení je normální.

Na cukání motoru je TPI - zakarbonované sací kanály - pry jezdím klobouka :biggrin:, tomu jsem se tam vysmál, protože tomu dávám pořád gas.

Podle mě se to zaneslo za těch prvních 14 tis.km, co s tím jezdila paní v operáku.

Každopádně jsem měl jezdit s aditivovaným benzínem, jestli se to nezlepší a za 3 tis. km se to nezlepšilo, takže to budou muset chlapci vyčistit, protože to má volnoběh horší jak 1.0 TSI.

A jinak už mám kupce, taťka ho bude chtít, že se mu s tím dobře jezdí :biggrin:

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Tak najeto 50 tis. v listopadu bude mít 4 roky, zatím to šlape. Svití na mě nevím proč časový servis. V servise asi blbě nastavili interval podle všeho, protože poslední výměnu oleje jsem měl v 37 tis. km loni v září, takže to není ani rok, ani 15 tis. km. Tuto výměnu asi natáhnu těsně k 60 tis., kdy je větší servis, jako svíčky, vzducháč atd. Celé je to co do km rozhozené už od začátku a dost mě to sere.

Dnes jsem tomu dal pořádně napít, na 100km průměrná spotřeba 8,1 l a čas jízdy 1h 5 min, dlouhodobá je 5,6l/100km dle PP.

Oproti 1.0 TSI (s tím mám najeto 30 tis.km) to má mnohem přijemnější spodek, ale zase slabší vrch, kdy to fakt kolem 4500 ot, umírá, kdežto 1.0 TSI ještě zabíra až do 5000.

Ale to po STK už konečně opravím chipem 😄

 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak jsem nakonec počkal  s chipem na konec záruky, kdy jsem ještě reklamoval pohyb páky v kulise řazení na 4.RS. Častečně vyřešeno výměnou silentbloku převodovky. Mírný pohyb tam zůstal, ale to už mi odmítli dál řešit, že prý normální 😕

Krom aut francouzské provience a octavia 1 jsem to ale nikdy u žádného koncernového auta nezažil a to ani u aut s 200 tis. km.

Jinak to jezdí bez problémů, mám pár škrábanců, ale je to auto do města a tam se to holt čeká. Najeto 69700 km.

Nechal jsem to tedy načipovat viz graf, po 1000 km s chipem zkusím zhodnotit. Už předtím to nejelo špatně, teď to jede ještě o kousek lépe a má to větší rezervu. I když to docela zabijí dlouhé kvalty 2. RS do 95 tacho, 3 . RS do 140 tacho. Zase je to výhoda, že při předjíždění kamionu není potřeba řadit. Po chipu zhrubnul v zátěži zvuk, ale při lehké zátěži je to beze změn. Do 5000 ot. má motor i fajn zvuk, nad 5000 ot. už řve. Ale je to dobré i při bežném ježdění není potřeba tak řadit nebo výtačet motor, stačí do 3000 ot. Chystám se ještě dodělat vnitřní samostmívací zrcátko, protože jak je auto krátké, tak každé auto za mnou oslňuje.

Zvažuji větši kola nejspíš 16", ale odrazuje mě, jak už jsem někde psal, že OEM jsou se šířkou gumy 215, což mi přijde zbytečné.

 

polograf.pdf

Odkaz ke komentáři

Dej, jezdí to více na pohodu, dřívější večeře bude bonus :D.

Občas mi to přijde málo, ale pak sednu do 1.0 TSI fabie 70kW a jsem s tím svým zase spokojen B)

Ale i kdybys do toho čip nedával, takto chce občas nádrž N100 a prohnat tomu pérka (ať to pozná omezovač). 😄

Jezdím na N100 v podstatě poslední rok a něco.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak jsem po víc jak roce dotáhl dodělání vnitřního samostmívacího zrcátka. Obnášelo to výměnu čelního skla, které se, narozdíl od jiných aut, ne a ne rozbít 🙂

Loni jsem sehnal díly - zrcátko, a přepínač pro aut. světla. V rámci zrcátka jsem získal i dešťovy a světelný senzor, automatická světla. Když už jsem to dával k Vášovi, nechal jsem si dodělat i osvětlení pro nohy vpředu, na které je Polo připravené. Dókodovat CH/LH skrze mlhovky. Navíc jsem se rozhodl ještě dodělat origo tažné, abych mohl vozit vzadu kola. Jako bonus i 12V zásuvku do kufru.

Čili teď mám auto skoro podle mých představ, jedinou slabinou jsou slabá světla, ta zkusím vylepšit lepšími žárovkami.

Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, Ol@f napsal:

skoda ze ne ty projektory to by asi stačilo

Jo, v FIII jsou projektory ok. Někdy je mi ta výbavová politika fakt záhadou, že třeba Rapid měl ty low xenony, FIII projektory (později xena) a Polo jen obyč paraboly (naštěstí aspoń 2 x H7).

Jinak tady pár fotek, jedna s nosičem. Tím nulovým převisem si to o vození kola za prdelí přímo říká. Lepší jak na střeše, kdy by to kazilo už tak nepříliš dobrou aerodynamiku.

 

 

 

 

IMG_20220615_193442.jpg

IMG_20220617_092634.jpg

Upraveno uživatelem Lancelot
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...