sateram Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Zdravím, mám O2 1.4 TSI CAXA 2009, mám ho poměrně krátce (první zimu), takže nevím, jak se ten motor v zimě běžně chová. Prvně jsem si všiml po startu silnějšího cvakání pár vteřin - to předpokládám než se natlakují hydroštely, pak to přestane. Teď jsem si všiml další věci - při teplotách pod nulou prvně ustane silnější cvakání, ale ještě tam zůstane slabší cvakání. Je to spojený s trochu vyššíma otáčkama a spotřebou asi 1.9 l/h na volnoběh. Po pár minutách jízdy (max 5) to přestane a všechno je normální. Otázka je, jestli to jsou taky hydroštely? Zvuk je jako pomalejší šicí stroj, za jízdy má větší frekvenci. Je to normální? Pomůže servis - výměna hydroštelů? Pomůže jaro :) ? Díky moc za pomoc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Bych řekl, že je to spíš benzínová pumpa, ale rok 2009 je ještě problémovým rokem na rozvody a hlavně přestavovač vačky. Kolik má najeto? Byly rozvody - přestavovač dělány? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sateram Odesláno Leden 15, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Co jsem koukal na videa se zvukem vadných rozvodů, tak k tomu bych to nepřirovnal. Jestli jsou měněny nevím, kupoval jsem to úplně čerstvě dotažené z Německa od chlapa, co to měl pro manželku se kterou se pak rozvedl, takže on na tom určitě nic nedělal. A jestli předtím, nevím. Serviska k tomu je, nicméně o rozvodech v ní nic není. Najeto teď asi 184k. EDIT: A kdyby to byla pumpa, tak co je ten zvuk? Je to problém? Auto normálně jede, není nic poznat, jen je slyšet zvuk. U rozvodů jsem si říkal (i ve škodovce mi to říkal), že až bude ten chrastivý zvuk po startu delší než 5 vteřin, tak to chce měnit. Samozřejmě bych měnil hned jak by se ozval, otázka je, jestli je to 100% indikátor nebo to může skočit i bez výskytu tohohle zvuku. Upřímně měnit rozvody za 10k "jen tak" se mi nechce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 no já je na 180 právě měnil, byly už slyšet, měnil jsem bez přestavovače, protože já mám už z výroby ten s indexem K, což je OK. podobný zvuk vydává taky špatná vodní pumpa, tu jsem měnil na cca 150K km, nic jiného jsem na motoru nedělal pokud vezmeš VIN, tak ti v servise projedou záznamy, protože rozvody mohli dělat mimo servisní knížku, ale to jsi předpokládám před koupí auta udělal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sateram Odesláno Leden 15, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Ještě jsem editoval příspěvek nahoře. Ve škodovce jsem byl (po koupi) a záznamy projížděl, ale říkal něco o tom že ten systém je společnej pro všechny země až od nějaký doby, takže to tam asi není (co si matně pamatuju). Nicméně vyplatí se dát auto do servisu jen na to, aby ty rozvody zkontrolovali? Kolik je to práce, rozdělat to?EDIT prikladam video, projede tam auto, ale je tam slyšet zvuk po startu i ten potom. EDIT2: tohle je úplně přesně ten zvuk, jen tady je slyšet mnohem lépe :) pod videem píšou o té vysokotlaké benzínové pumpě, že se musí natlakovat když to stojí a ještě je zima. Je fakt, že zvuk řetězu má mnohem větší frekvenci, tohle je jen takové klapání. https://youtu.be/siqSAahqlWA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.