Přejít na obsah

Výmena spojky


Guest tomxass

Doporučené příspěvky

To co popisuješ byl problém šestistupnových převodovek u 2L verze a nebyl to problém přímo setrváku ale přítlačáku. Dvouhmota u 1.6 obal převodovky neničila, ale životnost dílů byla velmi problematická. Samozřejmě je blbost aby ti setrvačník poškodil oba převodovky, to by se nejdříve musel dostat právě přes přítlačák...

Odkaz ke komentáři

psal sem že si myslím že to byl problém přítlačaku o dve zpravy nahoře jsem to psal a za další jak jsem psal na lamele je přesněji řečeno jak to popisují před tlumič který právě tlumí kmity místo dvojhmotného setrvačníku takže náky urážky typu že každá lamela má pružiny si nechte to ví snad každý chtel jsem jenom poradit na škoda dílech podle vin když se nazadá spojková sada ale jednotlivě lamela přítlačák tak mi tam podle vin napíše že tenhle díl je na mém voze takže nevím čemu mám věřit když etka píše že se díl musí fyzicky zkontrolovat

Odkaz ke komentáři

Tomxass: já nevím co tu pořád řešíš. Zeptal jsi se, dostal jsi odpovědi, dokonce i takové informace, o kterých hodně servisů nebude mít ani ponětí. Pokud v rámci výroby přejdou z dvouhmoty na jednohmotu a ještě je na to předpis, tak k tomu měli důvod. Informace jsi dostal, doporučení také, rozhodnutí je na tobě!

 

Jinak kontrola a výběr dílu podle původního je u více věcí, během výroby dochází ke změnám a ne všechno se dá slepě vyměnit podle VINka. Na Skoda-dilech vycházejí z původní výrobní dokumentace a už nemají zaimplementovány výrobní změny, pouze náhrady za starší díly.

 

 

Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Takze len pre info.

Mam 4/2011 a bol tam jednohmotny zotrvacnik.

Auto je v servise.

Volal mi mechanik, ze sa musi menit aj zotrvacnik, lebo je nejak spojeny so spojkou.

Material 440€, zotrvacnik sa da zohnat len original (v cene lamela, pritlacak, zotrvacnik, lozisko, gufero, skrutky a mazivo).

Pytal sa ma ci nedame dvojhmotny, vychadza to zevraj cenovo rovnako, ale radsej nie.

Odkaz ke komentáři

Nechápu proč tam chceš dvojmotu.

Nechápu proč ti mění jednohmotoví setrvačník, je to kus železa, nemá se na tom co podělat.

Ve škoda economy jsou oboje verze bez setrvačníku, dobrá cena se zárukou, ale musíš si to tam naklikat dřív než tam pojedeš, na program economy nemají nárok všechna auta a když tam zavoláš nebo se objednáš na místě, automaticky dávají klasické ceny.

U dvouhmoty při economy výměně stejně budou volat a nabízet setrvák za 20K ty sachs verze nemá smysl měnit dokud se nerozpadnou na sračku, protože jejich životnost je reálně 30K km to jest dvě výměny oleje, to je asi hlavní důvod proč se tam začali dávat jednohmoty, on když tam servis namontoval novou dvouhmotu v záruce tak tam obvykle zákazníka měli po roce znova že to zase vydává plechové zvuky, ta dvouhmota u 1.6 odchází extrémně rychle a chovat se k tomu můžete chovat jak chcete.

Odkaz ke komentáři

Ale jestli ho tam máš z výroby, tak si v ničem nepomůže, naopak, ten z výroby je v továrně vystředěný přímo na motoru a je perfektně vyvážený. Nový setrvačník už ti v garáži nikdo tak dobře nevyváží, bude více či méně vibrovat, tak to prostě. Měnit jednohmotu je prostě blbost, za utracené peníze si jen pohoršíš, je to jak kdyby sis nechával měnit zdravé srdce za srdce od dárce, už to nebude ono.  Na autech jsou věci co obvykle přežijí auto a je lepší je neměnit, jednohmota je jeden z nich.

Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Tak spojka vymenena...

Zabera na zaciatku - neda sa to porovnat, mam znova nove auto, da sa pohnut aj bez plynu a plynule aj pomaly, no nadherny pocit...

Auto ide lepsie odspodu, uz pri preradovani nezavaha na sekundu ako predtym.

Pri prudkom vytoceni kolies a rozjazde nic nehuci (takze predsa to bolo nieco so spojkou...).

Lamela by este vydrzala 50 tis, lozisko KO, zotrvacnik bol v pohode ale vymenil sa.

Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Tak mam veľký problém...
Začalo niečo mlátiť na voľnobehu čisto ako ložisko...
Keď stlačím plyn nerobí to...
Robí to len sem tam a je jedno ci je zohriate ci nie...
Ja už som z toho auta hotový.
Už som volal mechanikovi ale som čerstvo po geometrii zbytočne....

Odoslané z EVA-L09 pomocou Tapatalku
 

Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Len keď stojím na voľnobehu a robí to sem tam. Pridám plyn a prestane to.

Pred výmenou spojky všetko OK.

Bud je niečo zlé v prevodovke.

Alebo je ložisko zle to nove.

Alebo je problém niekde inde?

Za jazdy vyzerá všetko OK.

 

Video tu

 

Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Snad ano...

Ja uz len sa modlim, nech nic nie je s prevodovkou, lebo pred vymenou som nemal najmensi problem a nic nehucalo, akurat vysoko zaberala...

Velmi sa tomuto nerozumiem, tak snad nejako prideme nato, co to robi...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...