Přejít na obsah

Krátké cvrlikání motoru při rozjezdu.


Doporučené příspěvky

Ahoj všichni, můžete mě prosím poradit? Mám Octavii 2 1,6 TDi CR r.v. 12/2012 najeto 120 000 km. a při rozjezdu například na křižovatce mě při rozjezdu jakoby nepříjemně zacvrliká motor. Ten zvuk je velice podobný jako u starého favorita, když jsou špatně seřizené ventily a do toho mě ještě navíc někdy trochu motor škubne. Tento jev se děje hlavně při teplém motoru. Když se rozjedu na rovině, tak to ještě jde, ale jakmile se rozjíždím do kopce, tak to vždycky zachrchle až mě to vzteká. Pokuď se rozjedu s více plynem například 2 000 ot/min tak to je v pohodě, ale jakmile se chci rozjet normálně a běžně, tohle se mě děje. Omlouvám se za neznalost, ale Octávii a všeobecně diesela mám poprvé. Myslel jsem, že jsou třeba seřídit ventily, ale údajně si vše auto dělá samo. Moc děkuji všem za jakékoliv názory a za vaši pomoc. Díky moc.

Odkaz ke komentáři

Taky Ti to dělá??? No řekl jsem si, jestli to třeba tak má být jen je třeba se rozjet s více plynem. Já osobně se rozjiždím u diesela, že zařadím jedničku a bez plynu pouštním spojku a jak začne auto zabírat, tak ho ještě nechám trochu rozjet a až skoro při horní úvrati spojkového pedálu lehce přidám plyn. No a když to nevychytám, tak se mě projeví ten cvrkot. A když stojíš někde v koloně a popojiždíš je to docela chuťovka.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odkaz ke komentáři

Přesně, přesně tohle si myslím i já. Pédéčko je lepší já si nemůžu pomoci. Hlučnější, ale prostě lepší si myslím.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Navíc CR jak mu nedáš víc plynu, tak Ti při horní úvrati spojkového pedálu a následně přidání plynu auto hupsne dopředu. To je děs. PD je v tomto super.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Já toto řešil při koupi auta před dvěma roky, naprosto stejné jak popisuješ. Vyřešeno aktualizací soft jednotky motoru, je na to přímo přípis od výrobce TPI2028246/6 kde se píše:

Technické pozadí

Odchylka adaptačních hodnot vstřikovacích ventilů a řídicí jednotky motoru.

Za nepříznivých okolností může docházet k nedostatečnému předvstřiku, což má za následek neoptimální průběh spalování.

 Po aktualizaci a adaptaci vše ok. Jen nevím co tam aktuálně nahrají,...

Odkaz ke komentáři

VAG je SW pro diagnostiku auta. 100 tisíc je oficiální životnost vstřikovačů, 200K běžně najedou, ale motor víc kouří, začne odcházet emisní systém (proto často mezi 120 a 150K odchází i egr) přes DPF vyšší kouřivost nevidíš. Cvrlikání motor při zátěži v nízkých otáčkách je právě jeden z hlavních idnikátoru. Když si tam necháš nahrát nový SW tak ty vstřiky dost pravděpodobně začnou brzo selhávat. Jestli máš jasnou serivsní historii, tak dostaneš v rámci podpory důvěry pravděpodobně všechny vstřikovače nové zdarma. Jestli to dělá tak hrozný hluk jak popisuješ, tak neřešením situace riskuješ propálení pístu, protože některý vstřik ti netěsní a v nižších otáčkách kdy je vysoký tlak na vstřiku v zátěži prostě mlátí, protože z nej nějaká nafta uteče dřív než by měla a vypaluje postupně do pístu díru... Dost brzo nejspíš budeš muset měnit i EGR ventil.

Odkaz ke komentáři
Já toto řešil při koupi auta před dvěma roky, naprosto stejné jak popisuješ. Vyřešeno aktualizací soft jednotky motoru, je na to přímo přípis od výrobce TPI2028246/6 kde se píše:
Technické pozadí

Odchylka adaptačních hodnot vstřikovacích ventilů a řídicí jednotky motoru.

Za nepříznivých okolností může docházet k nedostatečnému předvstřiku, což má za následek neoptimální průběh spalování.

 Po aktualizaci a adaptaci vše ok. Jen nevím co tam aktuálně nahrají,...

Takže jak mám postupovat? Zajít do škodovky a chtít nějak aktualizovat software? Já tam měl jít skrz ten velkej podvod co udělal VW a poslali mě dopis, jako každému asi znás co má TDi a zatím jsem tam nebyl a ani nehodlám to nějak řešit. Údajně to auto po té auktailzaci snad jede hůř nebo co, ikdyz všude píšou, že to nemá na nic vliv. Ale o tom jsem psát nechtěl. Jak tedy postupovat skrz můj problém cvrlikání při rozjezdu? Díky.
Odkaz ke komentáři
Zacal by som diagnostikou.
Software v Skodovke ti daju len ten posledny dieselgate...

Zkusím no... Jinak ve škodovce jsem na diagnostice byl před rokem a když jsem se zeptal, jestli tam něco pán našel, ještě tak nějak odpověděl, jako že co bych chtěl, že tam mám údajně špatný jen nějaký žárovky. :-))) Tak mě docela uklidnil, ale vydám se tam tedy ještě jednou.
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...