mischicka Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 Je tu někdo, kdo jezdí či jezdil obě generace RS a může proovnat podvozek? Ani po třech letech jsem si totiž nezvykl na chování OIII RS v zatáčkách a přijde mi, že OII RS v tomhle byla daleko větší "žehlička". Na dvojce jsem ale jezdil se superbáckými koly s menším ET, takže teď nevím, zda to byla zásluha kol, nebo je dvojový podvozek prostě lepší. Má tedy někdo relevantní zkušenost? Link to comment
marekczek Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 edit? co to znamená pojem žehlička? Link to comment
mischicka Posted February 28, 2018 Author Share Posted February 28, 2018 Že doslova žehlila silnici - čím víc zatáček, tím lépe seděla. Link to comment
mischicka Posted March 1, 2018 Author Share Posted March 1, 2018 Necelých 9 cm na rozvoru udělá tohle? Co by potom musel dělat Superb, plavat?! Link to comment
jar_da Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Tak si to zkus a zjistíš, že Superb se do zatáčky ohejbá ještě hůř to jsou ty sportovní auta na bázi rodinného kombíku apod. ....prostě velkej zadní převis a delší rozvor ... Link to comment
marekczek Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Tak trojkovej superb se do zatáček vrha malinko lépe, ale dvojkovej to je teprve totální tragedie ještě s těžkou 3.6 vpředu... Ale co čekat, když je ta almara postavená na podvozku z golfa.... Jak píše Jarda, tak delší rozvor souhlas, i převis... ale dále záleží na plno věcech: tlumiče, péra, rozložení hmotnosti na každé kolo atd atd... Link to comment
mischicka Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Právě, že to je obojí benzín a sedan, takže většina charakteristik je stejná. A SIII mi naopak horší nepřijde. Link to comment
Snek72 Posted November 17, 2018 Share Posted November 17, 2018 Taky jsou dost důležité tlaky v pneu. I desetinka baru je při ostré jízdě poznat. Link to comment
Recommended Posts