Přejít na obsah

Kolísání teploty


Doporučené příspěvky

Teploty pod nulou:

Pokud nemá TDi webasto nebo jej držíte pod otáčkami tak se nikdy nezahřeje na kratší trase

V případě stání na volnoběh nebo udržování rychlosti v obci půjde teplota dolů.

U  O1 AGR 66 kW při – 15 °C na vzdálenosti 20 km 50% hlavní, 50% obec je teplota na druhé čárce ukazatele s zamrznutými bočními okny.(nový termostat)

U O2 + webasto je teplota při -15°C vzdálenost 20 km 50% hlavní na 90°C, 50% obec klesá, ale nejde pod 70°C v důsledku hlídání webastem.

Odkaz ke komentáři

Ten olej mě zajímá, jakou 5W40 tam leješ reálně ? Víš přesně výrobce a flašku ? Pokud vím 5W40 žádný specifikaci 507.00 nesplňuje a jiné normy do této verze s DPF jít nesmí. Nahrazuješ to nějakým low sap olejem se standartem určený pro FAP od francouzkých vozů ? Tam vím že 5W40 pro CRka s DPFkem existuje, teoreticky by neměl být problém na to jezdit s octavkou ale nevim asi bych si to tam nalít netroufnul...

teoreticky CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 DPF  by tam měl bezproblémů chodit.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Leju tam Havoline Ultra S SAE 5W-40. Nesplnuje normu 507 tzn. QG1, ale měním po 15 000 tzn. TZn. norma 506 je vyhovující - zkrácený QG2 . Je to olej pro DPF filtry a pro CR motory. Tzn. je to v pořádku, jenom potřeba dodržovat 15 000 km servisní interval.

Doporučeno a ozkoušeno. Co bylo vtipné, bylo, že jsme byl nucen v jeden moment vyměnit za Castrol LL 5w - 30 a to mi žralo olej (poprvé v životě u tohoto motoru po 180 000 km) asi 1 litr na 5000 km. Ale u tohoto oleje nic. Nic navíc nežere. Moje postřehy: motor je rychleji zahřán na provozní teplotu a teplota vody = teplotě oleje (skoro 1:1). Motor má meníš vybrace a je o něco tižší. Jinak pro představu, olej si měním ca co tři měsíce. Také při jízdě v DE nedosahuje teplota oleje i přes parna a rychlosti přes 180 km/h teploty dlouhodobě přes 105 °C (sem tam to tam vyskočí, ale hnedka se to zchladí), tzn. pro mě lepší tepelná vodivost.

Jinak i autoservisák říkal, že si tam leje neofiko olej s vyšším posledním dvoučíslím, ale musí to splnovat CR & DPF podmínku.

Já jsem s tím olejem spokojen, nyní budu jenom experimentovat ohledně výrobce, neb mi byl doporučen jiný výrobce, kde by ten olej měl být o něco lepší. Ale to musím ozkoušet.

Odkaz ke komentáři

Jestli si motor s 507.00 olejem pápnul 1l na 5K km tak máš něco hodně špatně, já do toho motoru nemusel dolévat olej po celých 20K km co na ten olej jezdím. Za interval ubylo z maximální risky zhruba polovinu kde to má být. Jen tedy po přehrátí SW kvůli NOx začal motor víc papkat olej.  Nedávno jsem při 10K km kontrole musel půl litru dolejt...

Jinak 1.6 TDi ani s 300K km na tacháči olej nežerou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...