Mesy Odesláno Březen 25, 2018 Sdílet Odesláno Březen 25, 2018 Zdar,rozhodl jsem se prodat svojí OII RS v naftě a mám v plánu kupovat zase OII RS ale tentokrát benzín. Mohl by mi tu někdo znalej napsat jestli se víc vyplatí před FL s TFSI nebo už jít raději do FL s TSI? Nějaký to info na co si u každýho motoru dát pozor apod..Benzín jsem nikdy neměl,takže se v těchto motorech moc nevyznám :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 26, 2018 Sdílet Odesláno Březen 26, 2018 https://clubvw.cz/ TurboFSI = 1. gen 2.0T, ktery ma rozvodovy remen, K03 a problematické hydraulicke zdvihatka na vacku pro palivove cerpadloTSI (VW) a TFSI (Audi) = 2. gen 2.0T, který má rozvodový řetěz, IHI turbo, valecky namisto zdvihatek a lepsi palivove cerpadlo .... mimo jine. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mesy Odesláno Březen 26, 2018 Autor Sdílet Odesláno Březen 26, 2018 díky už sem se ptal i na facebooku..překvapivě snad 9 z 10 lidí doporučuje TFSI a to i majitelé TSI... Prý byl TFSI poslední pořádnej motor a TSI je podle nich takový šicí stroj. Hlavně jsou prej problémy s napínákem apod...takže půjdu nejspíše do před FL s TFSI 2.0TFSI s kódy BWA nebo BWJ vycházejí z motoru 2.0FSI 110kW tudíž koncepce EA113tzn. pořádný kus motoru s šedé litiny, rozvod motoru řemenem, kterého zabili přisluhovači USA v Evropské unii a kvúlí emisním normám ho nahradily motory TSI2.0TSI je motor který je odvozen z 1.8TSI s odlišným kompresním poměrem a oba jsou koncepce EA888Motor je odlehčen tím, že je litina nahrazena hliníkovou slitinou, mají rozvod řetězem, ten se sere jelikož nejčastěji se ustřihnou aretační zuby hydraulického napínáku, který selže a při dalším nastartování řetěz přeskočí o zub nebo spadne. Hydraulický napínák byl někdy v 2011 nahrazen novým který už vydrží. Další věc jsou pístní kroužky které jsou tenší, mají jen myslím 1.5mm, protože konstruktér chtěl dosáhnou snížení tření ve válci a výsledkem bývá to, že hlavně motory 1.8TSI před hranicí 100 tis. km začnou skokově žrát olej a rychle se to zhoršuje (0,6 až 2,0L na 100km). To proro, že stírací kroužky se zapečou karbonem a selžou, vytvořené karbonové zámky kroužků pak uděljí ve válci rýhy. Kroužky vyřešeny až na konci roku 2011 kdy se dělají písty pro širší kroužky, ty ovšem potřebují kvůli jinému rozměru pístního čepu i jiný typ ojnic. Co sem našel v postu vedle,kdyby to ještě někoho zajímalo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.