Přejít na obsah

Studene starty


Doporučené příspěvky

Zdravim mam problem s moji octavkou kdyz chci nastartovat za studena tak bud hned chcipne nebo drzi volnobeh ale jakmile pridam plyn zacne se dusit. Menil jsem vahu vzduchu, lambda sondy, regulátor tlaku paliva, zapalovaci modul a kabely uz me nic nenapada cim by to mohlo byt. Jeste dodam ze po nekolika startech se to srovna a auto jede normalne. Budu vdecny za jakekoliv rady. P. S. Readiness mam v poradku

 

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

 

 

Odkaz ke komentáři

Ten rozdíl teplot není tak hrozný, jestli máš jiné, můžeš ho zkusit vyměnit, ale nikdy to nesedí úplně přesně. ta bohatá směs může být způsobena více věcmi, klidně i tím čidlem počínaje, až po lambda sondy, váhu, klidně i svíčky a vzduchový filtr. Je to klasická závada motorů AQY.

Odkaz ke komentáři

Když bys takhle zašel za doktorem a vždy mu řekl kousek pravdy, možná bys už nyní doktora nepotřeboval ...

To je stále to samý AQY s LPG? Pokud ano, tak tohle vše jsi dořešil a nebo ty problémy přetrvávaj? Je třeba to řešit vcelku a ne jednotlivě, ty věci spolu souvisej ...

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/37087-divné-hodnoty-z-váhy-vzduchu/

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/36129-dotaz-ohledně-dopojení-lpg-k-lambdam/

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/35930-problem-diagnostika/

Hledat závady na kombinaci s LPG je radost, tak pokud to jde, LPG vypni zcela a přitom zajisti těsnost přípojek, vyřeš bezproblémový start+chod jen na benzín a pak případně s LPG. Základ je mít info a ne dohady z internetu, tak stejně jako kluci v autorizáku si přečti dílenskou příručku, je dobrá nejen pro měřené hodnoty a postupy pro zapsané chyby :cool:

 

Motor_2,0___85_kW_vstřikování.pdf

Odkaz ke komentáři

tyto veci jsem jiz opravil lpg je jiz ok akorat si nejsem jist ohledne te vahy vzduchu ale ta je nova a nekupoval jsem cinu ale EU ale tam byl taky problem ze jsem mel unik tlaku pres posilovac brzd pred tim mi to hazelo chybu s chudou smesi.

za posledni pul rok se menilo:

Reduktor LPG, vstriky LPG, regulator tlaku paliva, posilovac brzd, obe lambda sondy, zapalovaci modul, zapalovaci kabely a vaha vzduchu ted jsem jeste menil to cidlo.

tak uvidim jak se to bude chovat ted

Odkaz ke komentáři

Tam nic neuniká, tam to může jedině přisávat. Když nic nenajdeš pohledem, nastartuj motor a hadice postříkej třeba čističem na brzdy, je hořlavý a když je díra, tak to zvedne otáčky. Ale na AQY stačí to pořádně prozkoumat a profouknout, tam je pár hadiček.

Odkaz ke komentáři

ok jinak jsem pro jistotu delal jeste jeden test vahy vzduchu a uz vim kde jsem delal minule chybu bylo to tim ze pri tech otackach jsem nemel plne otevrenou skrtici klapku proto mi to zkreslovalo nicmene nyní mi to ve vetsine bodech ukazuje vice nasavaneho vzduchu nez je v te xls tabulce

graf otacky 4600 nasavany vzduch 85.28 g/s a podle tabulky by mel pri techto otackas prisavat pouze 80.32 g/s 

tak nevim jestli to neco znamena nebo je to v pohode

Odkaz ke komentáři

tak jsem ted byl u auta mam tento tyden nocni takze toho moc neudelam ale nastartoval jsem a zkousel prudce pridat plyn no co mi prislo divne tak nekde v mistech skrtici klapky je pri prudkem plynu slyset zasyceni jako by nasaval vzduch od nekud tak by me zajimalo jestli ze skrtici klapky vedou jen dve podtlakove hadice jedna smerem k nadobce s aktivnim uhlim a druha k posilovaci brzd nebo je tam jeste nejaka skryta ktere jsem si nevsiml? nebo je to normalni jev pri prudkem pridani plynu?

Odkaz ke komentáři

tak jsem vycistil skrtici klapku dal nove svicky NGK BKUR6ET-10

a prijde mi ze je to o neco lepsi uz to pri studenem startu nedela vzdy ale jen obcas

jinak hned po nastartovani se ucstaly na 800 takze nenabehne sytic a nic vetsinou to delalo tak ze po nastartovani byli vyssi otacky a ty postupne klesaly coz se nedeje

potom ještě jedna věc při prudšim přidání plynu mi to střelí do vyfuku :( uz jsem z toho nestastnej a do servisu to dat aktualne nemohu kvuli praci a nahradni auto nemam :(

Odkaz ke komentáři

Bez načtení motoru diagem - měřené hodnoty - z toho budeš stále jen nešťastný, je to hledání naslepo ...

"Sytič" u tohodle opravdu nehledej, je tady ale systém sekundárního vzduchu, kterej má za úkol po startu v určitých podmínkách rychleji zahřát kat. To se pak zvedají i otáčky. Tady to máš ještě s řídícím ventilem N112, novější AZJ už to měly řízený jen přetlakem od čerpadla.

Můžeš na to mrknout v DP nebo v SSP.

30_2,0l_85_-_88kW.pdf

Motor_2,0-85kW-mechanika.pdf

Jinak svíčky pro LPG to je taky lotynka, podle NGK to maj být tyhle, no cenový rozptyl prodejců je hezký ...

https://autodex.cz/zapalovaci-svicka-ngk-1496

https://www.autokelly.cz/Product/NG-LPG1/4145318

https://www.ngk.de/nc/produktfinder/produktfinder/////LPG1/

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...